Jeg skal til mit første stævne, dog først til juli men jeg har jeg har en masse spørgsmål jeg gerne vil have besvaret;D
jeg skal ride et travprogram evt. Lc1
Stævnet foregår på klubben for rideskole ponyer, og da jeg rider privatundervisning på en rideskolepony må jeg være med! jaa!
Ja her er der en nogle spørgsml:D
- når det kun er klubstævne skal jeg så have hvide/lyse ridebukser på?
- stævnet begynder kl. 9 så hvad tid skal jeg være der når jeg også skal sadle op?
- når det er kun er et klub stævne skal jeg så flette man?
- i et travprogram hvad laver man der?
- når det er klubstævne må man så gerne have pisk med??
- hvilken trøje/jakke farve skal jeg have på?
- skal jeg have noget specielt med til Ponyen når det er stævne?
- Hvis jeg skal ride Lc1 hvad for et prg. skal jeg så lave der?
- må man have pisk med til Lc1?
- Et råd?
Ja det var det;D
Vil i ikke nok hjælpe mig? så please svar:D