Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Ny opdagelse af Dumsen! ;D *lidt langt*
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 15:15

Ja. så fik man da opdaget noget nyt i dag.


Jeg havde opfordret en af mine veninder som springer på gården, til at komme op og springe på Dumsen . Da jeg selv er kæmpe'kylling, var det oplagt at jeg i hvertfald ikke skal springe på en lettere rå'springpony.

Dums fandt det første "spring" enormt farligt, -pinligheden i dette var at det var ÉN bom som lå på jorden . Efter et stykke tid, hvor min veninde kæmper med at få domino over det lille bom. Ja hvad gør ponyen? - SPRINGER 50 cm over bommen, for puha' den må man ikke røre, den er jo enormt FARLIG.


Efter noget tid med den bom,og de kæmpe hop han laver over den, ja så bliver det sjovt for ham. Han springer med ørene fremme, halen oppe og fuuuld fart fremad. Og en gang i mellem blev der også et lille badut'spring.


Så kom der et RIGTIG spring over, men ikke særlig høj. Den stoppede han ved første gang, og anden gang sprang han.

Så tog vi både springet og bommen, og ja' han hoppede squ begge gange. Nogen gange hoppede han højere over bommen? haha.dumme krikke.


Så til sidst, tog vi en oxe' og bommen . Efter et par stop. Sprang ponyen med liv og lyst over det lille spring. Har aldrig set domino more sig over et spring. Men det gjorde han hér.

Så næste søndag er der igen spring med Domino ;) selvfølgelig kommer der billeder så. det er jo underholdene at se den lille fyr springe så højt over alle de sjove spring.


- har faktisk filmet ham. Men filmen gider ikke afspilles når jeg sender den til computeren *tog den med mobil* evt, nogen som ved hvad jeg kan gøre?


et lidt langt indlæg herfra ;)





Mvh.Dums<3

hvad du ikke kan nu, kan du måske senere i livet.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 16:19

haha, det har sikkert set sødt ud xD
kan du ikke overføre den med et usb stik? :b


'Lukas&Line'

årh Lukas, du er min øjesten! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 seks tegn
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 17:01

Line: Nej, det er det jeg har prøvet. og den vil ikke afspille den.



Mvh.Dums<3

hvad du ikke kan nu, kan du måske senere i livet.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 17:06

okat træææls. men jeg er total spasser til det der, så det er vidst ikke nu jeg skal smide viden fra mig xD


'Lukas&Line'

årh Lukas, du er min øjesten! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 errweweer
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 17:28

Hihiih hvor sødt :D
Prøv at sende videoen til mig (sisselnm@hotmail.com) så kan jeg prøve og se om jeg ikke kan lave filen om :)



Sissel aka Tiss

Det nytter ikke at give hesten skylden, det er alligevel ikke den der har gjort det.

Min hp


3er pony til salg!

Arbisk Fuldblod til salg!



0
0
Svar på denne tråd
 
 seks tegn
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 17:30

Okay :)



Mvh.Dums<3

hvad du ikke kan nu, kan du måske senere i livet.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider