Hej ænder .
Står med et lille problem og det er det, at på min skole har vi noget der hedder 8. klasses projekt, dvs at vi i klassen skal finde på en ting som vi alle skal lave i fællesskab, over en eller to dage. Og overskriften for emnet er blevet udfordringer, og vi skal så allesammen mandag morgen cykle helt til århus ( 20 km fra os ) og overnatte på århus friskole.
Og på vejen , derude eller på vejen hjem skal vi alle lave en lille udfordring til hele klassen som de så skal prøve ( min bliver at hele klassen skal op og ride, og det gør vi lige når vi er cyklet afsted ) de små udfordringer er så hemmelige for de andre. Men mit problem er så, at når vi kommer hjem har vi 7 dage til at lave en projektopgave om noget som kan gå ind under kategorien udfordringer. Vi skal fremlægge tirsdag ugen efter, og får karakter, og jeg er fuldstændig blank!
Så er der nogle der har nogle ideér? Skal lige siges at lærene er meget large med hvilket emne vi vælger, bare det har en lille smule med udfordringer at gøre.
Så kære ænder PLEASE hjælp mig