Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 HJÆLP søges hurtigt - udfordringer?
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 16:37

Hej ænder .

Står med et lille problem og det er det, at på min skole har vi noget der hedder 8. klasses projekt, dvs at vi i klassen skal finde på en ting som vi alle skal lave i fællesskab, over en eller to dage. Og overskriften for emnet er blevet udfordringer, og vi skal så allesammen mandag morgen cykle helt til århus ( 20 km fra os ) og overnatte på århus friskole.

Og på vejen , derude eller på vejen hjem skal vi alle lave en lille udfordring til hele klassen som de så skal prøve ( min bliver at hele klassen skal op og ride, og det gør vi lige når vi er cyklet afsted ) de små udfordringer er så hemmelige for de andre. Men mit problem er så, at når vi kommer hjem har vi 7 dage til at lave en projektopgave om noget som kan gå ind under kategorien udfordringer. Vi skal fremlægge tirsdag ugen efter, og får karakter, og jeg er fuldstændig blank!

Så er der nogle der har nogle ideér? Skal lige siges at lærene er meget large med hvilket emne vi vælger, bare det har en lille smule med udfordringer at gøre.


Så kære ænder PLEASE hjælp mig :)




© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 17:20

Hvis jeg har fattet det rgtigt, så kunne det jo være ting som at rapelle, eller river rafting - det kan da være en udfordring xD


'Lukas&Line'

årh Lukas, du er min øjesten! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalallalala
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 17:35

Line: Hvad er rapelle?




© Caroline Jonassen
©

Også kaldet Lunde

© Med Dizett & Suze ©

|Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006|

Stævnerytter i distrikt 12 .

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 17:36

der hvor man klatrer op på en meget høj væg xD


'Lukas&Line'

årh Lukas, du er min øjesten! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 689698698696
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 18:14

Line: Nej, rappeling det er hvor man "firrer" sig ned af en meget høj klippevæg <-- taler her af erfaring XD :P



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 tamtam
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 18:28

Triatløb?
Løb, Svømning & Cykling :D

At blive ekstrem dygtig til en sport?


ej' ved det ikke :S



lone h myrtue'

med guldponyen camilla

stævnerytter distrikt 11/13


» it doesn't matter how far..





0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 18:39

Amalie Nørregård, når ja, det er rigtigt, men jeg mente entelig også altså som du siger rigtig rapelling, eller klatre på væg xD


'Lukas&Line'

årh Lukas, du er min øjesten! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Zxcvfgbhjkl.
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 22:00

Måske noget med udholdenhed? det kan jo også være en udfordring


Marie

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider