Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 KAMERA?! o:
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 14:45

Hej ænder :)


jeg sidder lige og skriver ønskeliste til min konfirmation. Og jeg har jo hele tiden godt vidst, at jeg ville ønske mig et rigtig godt kamera, fordi jeg gerne vil tage lidt ud og tage billeder.

Men spørgsmålet er, hvilket kamera det skal være?


Håber at nogle af jer, kameraglade ænder, vil hjælpe mig, - for jeg ved virkelig ikke hvilket det skal være





» KH. Frederikke,

med Santossen. B-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 hænger lige på
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 14:58

her.. ønsker mig nemlig også et godt kamera, som især kan tage billeder af heste i bevægelse :D




Af Kirstine™' (:


0
0
Svar på denne tråd
 
 *******************
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 15:34

Jeg kan godt anbefale Nikon ,.


Jeg har selv Nikon D70, det kan dog ikke købes mere, men Nikon D70S er stortset det samme.


Superfedt kamera!!





- Mvh. Cecilie -

Did anyone say something?

www.ChaosPhoto.dk


..Et godt råd er noget man spørger efter, når man allerede kender svaret, men ønsker at man ikke gjorde..

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos <3
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 17:43

chaos: okay, mange tak for rådet . ved du hvor meget det ca. koster? er det god til at tage billeder i bevægelse. Her tænker jeg fx på en der rider dressur mv.



» KH. Frederikke,

med Santossen. B-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 tamtam
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 18:35

Canon EOS 350D

Eller 400D



lone h myrtue'

med guldponyen camilla

stævnerytter distrikt 11/13


» it doesn't matter how far..





0
0
Svar på denne tråd
 
 ^^^^^^^^^^^^^^^^
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 22:02

Sony laver gennerelt gode kameraer, med mange funktioner.


Marie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wunderpferd <3
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 22:09

Jeg vil anbefale Olympus :)


Hvilken prisklasse skal det ligge i ?


Heidi Elkjær

~
Stadil Arab

Avl af Show-, Avls- og Ridearabere!
~ Man bliver Aldrig træt af Arabere ~

~ © ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 swderftgyu7
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 22:13

en Canon 400D tror jeg det hedder.

Ikke top prof. men helt klart bedre en de fleste. det er rigtig sjovt at tage billeder med :D

og prisen er ikke så vild. :) det er jo konfirmationsgave, jeg fik selv for 5000 af mine forældre, og det er vist lidt billedere end det.


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 22:25

øhm, det ved jeg ikke. altså, jeg vil jo bare gerne have et godt kamera, men tror i hvert fald ikke over 5000 kr.


tak for forslagene alle sammen. :)



» KH. Frederikke,

med Santossen. B-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 frtghyjuio
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 22:32

"og det er vist lidt billedere end det" lol, jeg er da vidst gået helt i stå i dag ;D Billigere selvf. xD


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 kjyhgtrtg
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 22:35

jeg kunne selv rigtig godt tænke mig det nye Canon EOS - 450D tror jeg det hedder xD




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)


Nightwish 2007. Nightwish 2008

28. November-KBHallen | 17. Marts Colour Line Arena

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 10:56

nu har jeg snakket med min mor, og hun synes bare, de kameraer er alt for dyre :( Så det bliver jo ikke et proff. kamera (N), men jeg har set dette kamera Sony Cyber-shot H3. Hvordan er det i forhold til de super gode?

jeg ved jo godt det ikke kan være nær så godt, det kan man jo se på prisen, men hvis man tager prisen i betragtning?



» KH. Frederikke,

med Santossen. B-)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider