Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 ::. Tjeneruddannelsen?
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 20:26


Som overskiften siger:
Tjener ?

- Så mit spørgsmål er;
er der nogle af jer, der er igang med uddannelsen til Tjener,
eller selv tænker på at begynde der? .

.. Jeg vil gerne have lidt mere viden, omkring det at gå på skolen, på selve uddannelsen osv.

»Lasse's Chelle«

¬ Nu uden Vestergaards in-zeit !

Linka R.I.P

Jeg er ikke teenagehysterisk

- jeg er blot psykisk nedtrygt !


Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask,

så vi kan være sammen forevigt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 lokijuhyt
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 18:10

ved intet om det :P

men skulle du ikke på noget grafisk et eller andet ?




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)


Nightwish 2007. Nightwish 2008

28. November-KBHallen | 17. Marts Colour Line Arena

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 19:31

Men bedste venindes bror er ved at tage den - det er sådan ca hvad jeg ved om det Men han har i hvert fald ikke gået i skole ret længe og er nu ude i lære, eller hvad det hedder. Så vidt jeg ved er han super glad for det (:



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg elsker dig Lasse. <333
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 20:18


Hehe - Jo, valget lægger mellem Mediegrafiker og Tjener.

Problemet med mediegrafiker, er at det er enormt svært at få læreplads,
og jobmulighederne bagefter er meget dårlige.

Som Tjener kan man vælge og vrage i job - og lønnen er rigtig god.




Ja okay :D
- Jeg har også fået at vide at det skulle være noget mange der er mega glade for det.
Og jeg har selv været dernede en uge - så godt nok hvor man prøvede de forskellige ting på skolen. Meget spændene.
.. Også skal man blot være på skole i 20 uger, også kan man starte praktik.

»Lasse's Chelle«

¬ Nu uden Vestergaards in-zeit !

Linka R.I.P

Jeg er ikke teenagehysterisk

- jeg er blot psykisk nedtrygt !


Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask,

så vi kan være sammen forevigt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 fdmhsa
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 20:45


Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)
I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider