Hej ænder 
Det er længe siden- hvis nogen af Jer snart husker mig mere
?
Men hvis ikke, så er det altså mig med den lille røde pony- Fersken som de fleste nok husker pga. navnet 

Jeg startede jo genoptræningen af hende allerede i December men så kom der ferie og nogen andre ting der hele tiden satte det lidt bagud men nu er hun endelig på toppen igen og det går bedre end nogensinde før med ridningen af hende. Min lille engel 
Desværre har vi de sidste 14 dage stået lidt stand-by da jeg har været syg og stadig er det. Har så været ved lægen idag og fået taget en blodprøve for at se om det kan være kyssesyge, svar på denne prøve kommer på mandag så kryds lige fingre for at det IKKE er det.
Imorgen lørdag skal Fersken og jeg så have undervisning af Stine Lyngsøe (hvis nogen kender og har erfringer med hende. gode som dårlige) hvilket vi glæder os rigtig meget til at prøve. Og om ikke længe skal vi også igang med at springe og så er hun faktisk klar til salg- desværre, men jeg er blevet alt for lang og det holder jo ikke evigt.Håber bare at Fersken kan give en ny pige ligeså mange fantastiske oplevelser som hun har givet mig.
Skolen har i en lang periode budt på rigtig mange lektier så tiden til 2 heste har desværre ikke været der, derfor har ridningen af Garcon (hvis nogen husker ham?)

stået så godt som helt stille på det sidste. Min søster som ejer ham har heldigvis haft mulighed for at komme hjem fredag-søndag og ride ham og jeg har redet ham hver torsdag til springundervisning som virkelig går godt
så alt i alt er han jo holdt nogenlunde i form(:
Ellers går det vel meget godt, håber jeg også det gør med Jer 
Beklager at jeg ikke har nogen nye billeder, men det får jeg nok snart når der skal tages nogen af Fersken til en salgsannonce..
Ha' en go' dag 
En kommentar ville være super