Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Opdatering(:
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 12:37

Hej ænder

Det er længe siden- hvis nogen af Jer snart husker mig mere ?

Men hvis ikke, så er det altså mig med den lille røde pony- Fersken som de fleste nok husker pga. navnet

Jeg startede jo genoptræningen af hende allerede i December men så kom der ferie og nogen andre ting der hele tiden satte det lidt bagud men nu er hun endelig på toppen igen og det går bedre end nogensinde før med ridningen af hende. Min lille engel

Desværre har vi de sidste 14 dage stået lidt stand-by da jeg har været syg og stadig er det. Har så været ved lægen idag og fået taget en blodprøve for at se om det kan være kyssesyge, svar på denne prøve kommer på mandag så kryds lige fingre for at det IKKE er det.

Imorgen lørdag skal Fersken og jeg så have undervisning af Stine Lyngsøe (hvis nogen kender og har erfringer med hende. gode som dårlige) hvilket vi glæder os rigtig meget til at prøve. Og om ikke længe skal vi også igang med at springe og så er hun faktisk klar til salg- desværre, men jeg er blevet alt for lang og det holder jo ikke evigt.Håber bare at Fersken kan give en ny pige ligeså mange fantastiske oplevelser som hun har givet mig.

Skolen har i en lang periode budt på rigtig mange lektier så tiden til 2 heste har desværre ikke været der, derfor har ridningen af Garcon (hvis nogen husker ham?)

stået så godt som helt stille på det sidste. Min søster som ejer ham har heldigvis haft mulighed for at komme hjem fredag-søndag og ride ham og jeg har redet ham hver torsdag til springundervisning som virkelig går godt så alt i alt er han jo holdt nogenlunde i form(:

Ellers går det vel meget godt, håber jeg også det gør med Jer

Beklager at jeg ikke har nogen nye billeder, men det får jeg nok snart når der skal tages nogen af Fersken til en salgsannonce..

Ha' en go' dag

En kommentar ville være super

Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 12:48

Nøj nogle søde ponyer! Jeg ville ikke have noget imod at eje Fersken Men det kræver hvist noget af en overtaling til min far de næste 78 år... (Han fatter sinpelhed ikke det skønne ved at have hest) Søde navne (du(?)) har givet dine heste!

Frigg

Selvom jeg leder efter ny springpart,

ville jeg aldrig glemme dig Pan <3...
Min ynglings springer! Er glad for....

jeg stadig passer dig <,3...............

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 12:51

faktisk godt huske dig!

Det er da nogle smukke pru'er.

Nørd.

0
0
Svar på denne tråd

Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 12:59

Frigg: Mange tusind tak men det blev Garcon ikke glad for Hvis du spørger ham er han er stooor hest på 158

Du må gå igang med din far nu, og så må du vise ham Fersken - da jeg fik hende var det overhovedet ikke på tale at jeg skulle have min egen. men det var så også nogen bekendte der havde hende før mig:) Men vupti- så var hun min(;

Har ikke selv fundet på navnene, men jo, Fersken er lidt sjovt Hun har en søster der hedder Kastanjegårdens Figne og en der hedder Kastanjegårdens Abrikos(;

Julie: Det var godt Mange tak..

Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

-man rider på dem

0
0
Svar på denne tråd

Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 09:22

Andre?(:

Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

-man rider på dem

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider