|
|
| blingbling :D |
|
|
heeeeeeey duckiiiies  jeg kedede mig og min mobil var begyndt at blive kedelig at se på xD så jeg tog fat i mine rinsten jeg brugte da jeg dansede og noget lim d: så skal i bare se blingbling   tada 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Pernille ♥basse♥ |
| Dato:  |
09-04-2008 19:49 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| lokijuhygt |
|
|
fåååårk hvor nice 
» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη  ♥ Nightwish 2007. Nightwish 2008 ♥ 28. November-KBHallen | 17. Marts Colour Line Arena
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lalalala |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
09-04-2008 20:26 |
|
Vildrose med springponyen Rain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
09-04-2008 20:43 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| n,,m,hjkhjkjk |
|
|
Haha hvor er den nice! 
- TRINE - Uden dejlige Titan .. Men nu med kæmpedyret Sonny (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1235678 |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
09-04-2008 21:24 |
|
wow hvor sejt!! det maa du ogsaa gaerne goere paa min mobil :b
Josefine Søndergaard - med Dressurponyerne Wild Rose og Chico nu uden Sukema & Oeps. www.josefine.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
09-04-2008 21:57 |
|
hvor er den sej  men er den ikke svær at holde på ? :p
» KH. Frederikke, med Santossen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Nice 
Emilie Watson ♥ Egocentreret blondiebabe -Og stolt af det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej ;p |
|
|
- Hvor er det feedt' ! 
- Sagde - Nanna - <'33 Med den dejlige part Calico<3 Rid bedst, rid Dressur hest =D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ♥TheDreams♥ |
|
|
Nice..  Et tip er at køre den over med gennemsigtig neglelak også, så holder det ekstra godt, designer også selv mobil ydre xD
♥♥♥♥The Dreams♥♥♥♥ - Med i musik videoen Himlen Falder/Helved kalder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Josefine: du kommer bare med din mobil og nogle rinsten d; så gør jeg det gerne xD Frederikke: overhovedet ikke (; Katja: det har jeg også gjort  har du ikke nogle billeder af nogle du har lavet? <3 til jer andre, tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdgdfgdfg |
| Forfatter:  |
PERNILLE L |
| Dato:  |
10-04-2008 13:15 |
|
haha hvor nice. jeg har os sådan nogle,bare slet ik så mange <3
» PERNILLE - ingen er perfekte, men nogen er det sammen;p<3 «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ttttttttttttt |
| Forfatter:  |
NilLine »Veninder« |
| Dato:  |
10-04-2008 19:59 |
|
FÅÅÅÅRK Hvor er den SEEEEEEEEEJ !!!
>>Domina
.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.
R.I.P Simba. Jeg Aldrig Glemme Dig <3 Nil + Line + Malleh = Bedsteveninder! (L) ''Malene''
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
10-04-2008 22:55 |
|
Hahah, @!#$ jeg ville få spat af at holde om den :b Men yderst kreativt er det da xD
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|