Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Solrød dressur-landsstævne?
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 19:44

Hey allesammen.


Hvem kommer til Solrøds dressurlandsstævne i weekenden, enten som rytter, hestepasser, fotograf, hjælper eller bare som tilskuer?



Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 
 hej mia
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 20:49

Hejsa jeg kommer ikke hehe, har jeg sku ikke til til med alle min hypper hehe


går det godt kommet over herning?


Knus Elisa




Rigtige rytter rider Dansk Varmblod

<3 Hyggebo´s Lucky Senna <3

<3 Kærvangs Prima Donna Light <3

Rigtig rytter rider Dansk Varmblod


0
0
Svar på denne tråd
 
 heheheheh
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 21:53

jeg kommer som rytter.

skal ride MB1 fredag og lørdag :)

Tag endelig billeder af mig dem som kan! :D


Skovgaardens Aribal <3 (min Juniorhest)

ALl Right <3 (Min Unghest)

Pelé's Samba <3 (Min Juniorhest)


WWW.123HJEMMESIDE.DK/lOUISEANDERSEN


JHN Championatsvinder for Kat.1 dressur 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 hhddhdh
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 21:58

Elisa : Nej, det kunne jeg forestille mig. Står i stadig ude på rideskole? Kunne forstå at Ulrikke havde flyttet hesten .. Snakkede med Søs den anden dag, da jeg mødte hende i Ribe.


Ja tak, vi er kommet fint over Herning. Var da træt, men det gik hurtigt over. Det er jo begrænset hvad man får sovet.


Og det var da flot med hingstene, sejt! Så var Jack jo ikke til at få ned igen? Forståeligt nok..


Louise: Ja, kunne se du skulle starte. Ebbe Sand Vi kommer fredag, til Inter. 2 Kunne være hyggeligt at hilse på dig!



- Fotografer, kom på banen. Det kunne være fedt med et par billeder.



Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 
 hhhhhh
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 23:28

Mia: okay, skal du starte interm 2 ? Ja det ville det da, selvom jeg ærligt må indrømme at jeg ingen anelse har om hvem du er hihi :)har vi skrevet sammen før ?


Skovgaardens Aribal <3 (min Juniorhest)

ALl Right <3 (Min Unghest)

Pelé's Samba <3 (Min Juniorhest)


WWW.123HJEMMESIDE.DK/lOUISEANDERSEN


JHN Championatsvinder for Kat.1 dressur 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Solrød landstævne
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 12:36

Min veninde skal ride MB1 fredag og MA1 lørdag - hvis jeg kan nå det, kommer jeg med :)




Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdvdfgdfgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 18:36

Louise : Nej, jeg skal passe hest for Laisbo - Donatella Nej, det tror jeg ikke vi har. Men har tit beundret dit arbejde, både med ponyerne og nu med Samba - er bare ikke den bedste til at få svaret i indlæggene. Men det er altid sjovt at få sat ansigt på

Katja : Hvor spændende - pøj pøj til hende. Hvad hedder hun?



Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 
 hhhhoo
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 23:34

okay hehe ;)

sejt!

jamen så kan det være vi ses, selvom jeg ikke ved hvordan du ser ud :( hihi


Skovgaardens Aribal <3 (min Juniorhest)

ALl Right <3 (Min Unghest)

Pelé's Samba <3 (Min Juniorhest)


WWW.123HJEMMESIDE.DK/lOUISEANDERSEN


JHN Championatsvinder for Kat.1 dressur 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps..
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 11:21

Jeps - jeg kommer lørdag :)


Hun skal ride MA1. Er der nogen der ude på det tidspunkt ?




Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 hhhhhh
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 15:48

Katja: da jeg mener jeg er en af de sidste i MB1'en så er jeg nok lige færdig når Ma'en starter .. kommer igen om aftenen og ser GP da min gudmor skal ride der :)



Skovgaardens Aribal <3 (min Juniorhest)

ALl Right <3 (Min Unghest)

Pelé's Samba <3 (Min Juniorhest)


WWW.123HJEMMESIDE.DK/lOUISEANDERSEN


JHN Championatsvinder for Kat.1 dressur 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kommer skam
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 09:16

Kommer som hestepasser...


Kommer med Louise Lausgaard... Hun vandt 4 plads igår så det bliver spændene at se om det bliver til noget idag



-Min mening... I må meget gerne modargumentere hvis det lyster jer.


Hilsen Cathrine
Landsfinalerne 2008
>> Her kommer vi!
<<


www.123hjemmeside.dk/cathrine-magic


Og


www.rbh-kvadrille.webbyen.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 21:44

jeg har lige været derude :P som tilskuer...

vi så int. og GP


"Hygge hejsa!"
<3 Line og Surprise <3
~* Team JPSR Dressur *~

tidligere: Line♥Tatoo♥

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej hehe
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 19:42

Ja det gør jeg, det er det eneste sted jeg har råd til og stå med to heste.


det var mega fedt med 3 fløj hingste, vi havde godt nok ikke regnet med den sidste da de aldrig plejer og tage en tysk avlet som fløj som 3 års, og nej han var helt op og flyve hehe men det har han godt nok også god grund til hehe.


Knus Elisa


Rigtige rytter rider Dansk Varmblod

<3 Hyggebo´s Lucky Senna <3

<3 Kærvangs Prima Donna Light <3

Rigtig rytter rider Dansk Varmblod


0
0
Svar på denne tråd
 
 rftghfghfghth
Forfatter: 
Dato:  14-04-2008 19:45

Louise : Hvordan gik det dig?


Elisa : Ja, det er fuldt fortjent - lad ham endelig svæve, for det er godt nok sejt! Skal du derud til Åben hus? Hvordan går det ellers med hestene?



Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 
 ja det er det
Forfatter: 
Dato:  14-04-2008 22:36

ja det er fuldt fortjent, nej jeg skal til konfirmation total røv skal du?


jamen ride MB1 på den brune, og er jo så småt begyndt og ride 3 års den er dejlig kommer snart billeder af hende.


hva med dig får du redet


Knus Elisa




Rigtige rytter rider Dansk Varmblod

<3 Hyggebo´s Lucky Senna <3

<3 Kærvangs Prima Donna Light <3

Rigtig rytter rider Dansk Varmblod


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider