Godaften ænder =)
jeg sidder og ser skønheden og udyret inden jeg skal i bio og se flammen og citronen . men det var nu ikke det jeg ville sige.
for nu kommer der lidt update angående Bob og hvad det hele bliver til..
På lørdag er jeg ikke hesteejer mere. og jeg fortsætter ikke med at ride forløbig. handlen går igennem og de sidste ting bliver ordnet med køber på lørdag.
efter 11 år med ridning er det slut og jeg ved ikke hvornår jeg vil få tid igen. det er en underlig fornemmelse. jeg føler mig tom og jeg har ondt i maven.. jeg har haft 3 år til at forberede denne dag. men nu er det så snart og jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg reagere på lørdag. det har altid været næste år, året efter eller måske først efter igen. så blev det om snart så blev det om en uge og nu er der 3 dage til 
jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre med migselv og hvordan jeg bedst skal sige farvel til det dyr der har fyldt mig med glæde og sorg i 5 år. 
han har det rigtig godt hvor han er nu og jeg ved de vil passe godt på ham. men bare tanken om at han ikke skal være min pony mere!
det var bare lige lidt herfra =) og der kommer masser af billeder på lørdag. for regner med at jeg skal ud og have min sidste ridetur . ihvertfald den sidste på min egen ..
fortsat god aften