Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Så er det helt slut på lørdag
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 19:41

Godaften ænder =)


jeg sidder og ser skønheden og udyret inden jeg skal i bio og se flammen og citronen . men det var nu ikke det jeg ville sige.


for nu kommer der lidt update angående Bob og hvad det hele bliver til..


På lørdag er jeg ikke hesteejer mere. og jeg fortsætter ikke med at ride forløbig. handlen går igennem og de sidste ting bliver ordnet med køber på lørdag.


efter 11 år med ridning er det slut og jeg ved ikke hvornår jeg vil få tid igen. det er en underlig fornemmelse. jeg føler mig tom og jeg har ondt i maven.. jeg har haft 3 år til at forberede denne dag. men nu er det så snart og jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg reagere på lørdag. det har altid været næste år, året efter eller måske først efter igen. så blev det om snart så blev det om en uge og nu er der 3 dage til

jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre med migselv og hvordan jeg bedst skal sige farvel til det dyr der har fyldt mig med glæde og sorg i 5 år.


han har det rigtig godt hvor han er nu og jeg ved de vil passe godt på ham. men bare tanken om at han ikke skal være min pony mere!


det var bare lige lidt herfra =) og der kommer masser af billeder på lørdag. for regner med at jeg skal ud og have min sidste ridetur . ihvertfald den sidste på min egen ..


fortsat god aften :)




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)


Nightwish 2007. Nightwish 2008

28. November-KBHallen | 17. Marts Colour Line Arena

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 19:48

det var da sørgeligt. Håber han får det godt det andet sted


Pernille og Sebastian <3

-et team der styrer

klik jeg redigere billeder klik

0
0
Svar på denne tråd
 
 xbxxbbxbxbx
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 19:53

Det er så trist mulle, men i sidste ende er det jo bedst for jer begge. Han skal nok få det godt det lille truntedyr, så må du op og besøge ham en gang imellem :)


For resten, jeg skal lige have et referat af flammen og citronen når du kommer hjem :D


Louise Nørskov

R.I.P Dilli Dancer

0
0
Svar på denne tråd
 
 lokijuhy
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 19:57

Pernille : ja men jeg ved heldigvis han får det godt :)


Dillarh : ja præcis =) og det er nok også en af de få grunde til jeg ikke har revet håret af mit hovede endnu :P

ja han hygger sig rigtig meget og jeg ved jeg altid er velkommen til at komme og se ham :D


det skal du nok få =D




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)


Nightwish 2007. Nightwish 2008

28. November-KBHallen | 17. Marts Colour Line Arena

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 20:05

det gør mig da 'ondt' <3


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 lokijuhy
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 20:07

Milh : tak eller hvad man siger <3 :P men ja det lidt underligt. men Lørdag skal bare overståes for har masser at lave søndag + de 2 kommende uger så det er bare lige at komme igennem de sidste dage xD




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)


Nightwish 2007. Nightwish 2008

28. November-KBHallen | 17. Marts Colour Line Arena

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 20:08

lulu: ja kan jeg godt forstå, jeg ville tro det er dagene op til der er de hårdeste s;


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 pælokijuhygt
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 23:46

ja præcis.. så går man bare og tænker på det og gør det værre end det er x:




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)


Nightwish 2007. Nightwish 2008

28. November-KBHallen | 17. Marts Colour Line Arena

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 09:32

Det er aldrig sjovt at miste sin bedste ven, men det er uden tvivl den rigtige beslutning. Stort trøstekram herfra.


Hvordan var filmen? Skal ind og se den i morgen.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 olkijuhyt
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 14:50

Chela : Tusind tak ! ja det er det bedste og det gør det lidt mindre hårdt .. men det bliver også rigtig underligt..


Filmen var SUPERGOD (!) og du skal glæde dig rigtig meget til den (Y) :D




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)


Nightwish 2007. Nightwish 2008

28. November-KBHallen | 17. Marts Colour Line Arena

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider