Ja jeg har desværre en hest som jeg har været meget uheldig med. 
I december fik hun en skade på det ene bagben som gør at hun ikke kan bruges til ridehest. - og endnu heller ikke kan gå med andre heste da det vil forværer det. 
De sidste par måneder har hun så lidt af store vægttab, og ingen rigtig ædeløst. 
Hun er meget rastløs, og har svært ved at falde helt til, bliver lidt nervøs, (kan endda nogle gange stå og ryste når jeg henter hende ind)
Så igen i dag har hun ikke spist sin mad, og er meget halt. (Det er nok pga. smerter i benet da jeg lige har skiftede opstaldningsted, og hun har løbet forvirret rundt)
Alt i alt bare en stor bekymring.