Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Når man føler sig hjælpeløs...
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 16:06

Ja jeg har desværre en hest som jeg har været meget uheldig med.

I december fik hun en skade på det ene bagben som gør at hun ikke kan bruges til ridehest. - og endnu heller ikke kan gå med andre heste da det vil forværer det.


De sidste par måneder har hun så lidt af store vægttab, og ingen rigtig ædeløst.


Hun er meget rastløs, og har svært ved at falde helt til, bliver lidt nervøs, (kan endda nogle gange stå og ryste når jeg henter hende ind)


Så igen i dag har hun ikke spist sin mad, og er meget halt. (Det er nok pga. smerter i benet da jeg lige har skiftede opstaldningsted, og hun har løbet forvirret rundt)


Alt i alt bare en stor bekymring.


Kærlig Hilsen Camilla

Ejer af araber hoppe

- til døden os skiller


0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 16:25

Forstår dig godt.

Ville nok få den til scanning og få tjekket det.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 16:27

Puuh det lyder godt nok ikke sjovt/godt ovs ;s .

Stakkel stakkels hest :/ .


Vil de der smerter nogensinde gå væk ?

Hvis de ikke vil , er det da synd ikke at aflive hende ! :/ <3


, << Hvis et kys var et snefnug ,

Ville jeg give dig en kæmpe snestorm <3


, << Tilegnet Prins <3 (': .


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider