Ih, så slettede den det hele 
Nå men det korte af det lange er, at jeg fik nyt kamera i fødselsdagsgave, Canon EOS 400D, som jeg lige skal lære at kende med fokus, at stille skarpt osv. Synes selv jeg klarede det meget godt, når det er første gang jeg får lov at lege med et spejlrefleks udenfor et studie 



Apropos fokus, skarphed og moment 


"hey smukke"

Dumme skygger

Undskyld jeg ikke gider beskære 

PRUUUST!

Nuurh æsel <3

"Som om jeg gider løbe nu" 

Hun er blevet hel vild med græs, efter jeg er begyndt at græsse hende ind.


Jeg tror ikke Nathi opfattede, at hune skulle løbe med siden til mig 

"SEEEES!" 

Hahaa, da jeg kaldte på hende, stoppede hun i sådan noget piruetteagtigt, se afmærkerne i jorden 

Mmmh, dejligt gammelt frøgræs, som ikke faldt i Nathi's smag.

Baggrund på min computer 

Hahahaha, hun hoppede sådan frem da hun skulle galopere 

Min mor synes hun ligner en pony på det billede 


"STOOOP!"

"Vend rundt!"

"Vand!"

"Arh"

Se det er sådan der hun hopper frem i galoppen 

Tromle <3

"Jeg er en farliiig farliiig vildhest" 

"Jahaer jeg er så" 

Årh, det er så godt :i

"Jeg overvejer lidt en tungepiercing. Hvad synes du?" 

Æsel <3

Ikke verdens bedste galopbillede 

Farveller, halløjssuppe, chiao 
Hvad synes I om mit dyr?
Godnat ænder, inden min mor slår mig halvt ihjel.