Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nye billeder af Nathi + nyt kamera
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 23:26

Ih, så slettede den det hele :(

Nå men det korte af det lange er, at jeg fik nyt kamera i fødselsdagsgave, Canon EOS 400D, som jeg lige skal lære at kende med fokus, at stille skarpt osv. Synes selv jeg klarede det meget godt, når det er første gang jeg får lov at lege med et spejlrefleks udenfor et studie :)






Apropos fokus, skarphed og moment :D



"hey smukke"

Dumme skygger

Undskyld jeg ikke gider beskære :D

PRUUUST!

Nuurh æsel <3

"Som om jeg gider løbe nu" :D

Hun er blevet hel vild med græs, efter jeg er begyndt at græsse hende ind.



Jeg tror ikke Nathi opfattede, at hune skulle løbe med siden til mig :D

"SEEEES!" ;D

Hahaa, da jeg kaldte på hende, stoppede hun i sådan noget piruetteagtigt, se afmærkerne i jorden :D

Mmmh, dejligt gammelt frøgræs, som ikke faldt i Nathi's smag.

Baggrund på min computer

Hahahaha, hun hoppede sådan frem da hun skulle galopere :D

Min mor synes hun ligner en pony på det billede



"STOOOP!"

"Vend rundt!"

"Vand!"

"Arh"

Se det er sådan der hun hopper frem i galoppen :D

Tromle <3

"Jeg er en farliiig farliiig vildhest" ;D

"Jahaer jeg er så" :D

Årh, det er så godt :i

"Jeg overvejer lidt en tungepiercing. Hvad synes du?" ;D

Æsel <3

Ikke verdens bedste galopbillede :D

Farveller, halløjssuppe, chiao :D

Hvad synes I om mit dyr? :) Godnat ænder, inden min mor slår mig halvt ihjel.


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

part søges til 7 årig dv hoppe, 3500, 162 cm. du er mindst 16 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 15:32

Gode billeder...


Tror ikke at du har instillet det helt rigtig men som du selv siger skal man lige lære det at kende



Mvh. Emilie
Mickey, i love you! du er den bedste<3

Tidligere Julie og Emilie(gek)

~~~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 olkijuhy
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 17:01

syntes du slipper super godt fra det (Y)


smukke smukke hest ;D




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)


Nightwish 2007. Nightwish 2008

28. November-KBHallen | 17. Marts Colour Line Arena

0
0
Svar på denne tråd
 
 Emilie ♥Mickey♥:
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 17:41

Jeg har indstillet det på sport, der hvor hun er i tempo og selv indstillet det på de andre. :)

oo2-Pirat: Tusind tak :D host, kan du sige æsel :D


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

part søges til 7 årig dv hoppe, 3500, 162 cm. du er mindst 16 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 loikujhygt
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 19:31

*Smukke smukke æsel ;D




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)


Nightwish 2007. Nightwish 2008

28. November-KBHallen | 17. Marts Colour Line Arena

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 20:21

Super flotte billeder - også endda når de er taget er 17 årige Sascha ;) (ej, jeg ved godt du er 14)


^^ men ja! og skønt æsel d:


Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)
I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.


0
0
Svar på denne tråd
 
 oo2-Pirat:
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 19:40

Dyyyygtig :D

Sofie xD: Hahaha, tak :D

Forresten - Nathi er tynd, jeg v ed det godt. Jeg er begyndt at give hende noget vindruekerneolie hurlemhej bummelum ting, som skulle få hende til at tage på :)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

part søges til 7 årig dv hoppe, 3500, 162 cm. du er mindst 16 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 mirlaaa
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 21:33

smukkesmukke nathi. hun er dejlig at se på.

fine billeder :D



» KH. Frederikke,

med Santossen. B-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Frederikke og Santos (L):
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 19:38

Tuusind tak smukke ;) Santos er heller ikke helt grim :D


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

part søges til 7 årig dv hoppe, 3500, 162 cm. du er mindst 16 år

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider