Heej Folkens.
Ja nu har jeg jo lavet JHN videoen og er lige blevet færdig med en video som reklame til min klub på arto.
Tjek evt. videoen her: www.youtube.com/watch?v=zijeoWgJVuo 
Nogle af jer der har idéer til gode video emner?
Hygger mig rigtigt meget med at sidde og lave dem, men gider ikke lave om andre folks heste da det bliver så overfladisk. Men gode emner? mishandling? Døden? Måske en ny udgave af "regnbue broen"?
har i nogle gode idéer
?
Evt. også kommentar til min klub video.