Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Et styk galop-billede i aftensolen
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 23:57

Robin Surprise



Min store dreng, sys skisme han er for stor til mig tiltider. Vi har vores op og nedture, men idag var han fin. Rigtig fin og svingende, så det er herligt - at der os kan komme optur når ens træning er blevet lagt om og det er lidt svært at finde ud af. Men det kommer vel nok med tiden .


Håber i nyder billedet, synes man rigtig kan se den herlige aftens sol træder frem. Vejret var i hvert fald skønt hernede i sønderjylland, rigtig forårs agtigt


©» MalenePedersen «©


Robin Surprise - Julia - Zijawa Azale - Shalom E'jaaz

Og nu rytter af stjerne hingsten Wareno OX


En rigtig hest er en fuldblodsaraber


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 09:33

Der findes bare intet bedre end at ride i solnedgangen. :D
Dejligt dejligt billed, af en smuk hest!




Simone&Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

Fotografering tilbydes
0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 13:32

flot hest, ser dejligt ud :)


» Tine Krab Kristensen «

- med den fantastiske Silver <3

www.jonstrupgaarden.dk - www.hesteinfo.dk/msr

» MIDTSJÆLLANDS RIDEKLUB.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 14:07

Rigtig dejligt billede.

Har du fået den nye hjem?



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 14:16

Min nye hest hjem? eller :-)


Den kommer først når den er scannet drægtig og fået danske papir eller det skal i hvert fald os ordnes. Ventetiden er da lang, hihi....


©» MalenePedersen «©


Robin Surprise - Julia - Zijawa Azale - Shalom E'jaaz

Og nu rytter af stjerne hingsten Wareno OX


En rigtig hest er en fuldblodsaraber


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 15:15

er det ham mette jensen startede et springstævne på sidste år i tbr?



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 seks tegn
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 15:17

Intet bedre end en flot hest i en solnedgang :)



Mvh.Dums<3

hvad du ikke kan nu, kan du måske senere i livet.


0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 17:29

Rigtigt nok, Mette jensen har startet springklasser på ham i Tobøl :-)


©» MalenePedersen «©


Robin Surprise - Julia - Zijawa Azale - Shalom E'jaaz

Og nu rytter af stjerne hingsten Wareno OX


En rigtig hest er en fuldblodsaraber


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhy
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 22:26

rigtig dejligt billede !


utrolig smuk hest ;D




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)


Nightwish 2007. Nightwish 2008

28. November-KBHallen | 17. Marts Colour Line Arena

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 20:06

når syntes nok jeg kunne kende ham :)

virkelig fin hest må man sige ;)


»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 20:16

psst .. på med ridehjelmen (det måtte jo komme)


Der er findes intet bedre end at galopere i aftensolen, dejligt ser det ud.

Kommer helt til at savne min gamle part (';



De gode ord er skrevet af Ann-Sofie.

Utrolig smukt og begavet

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider