|
|
| JHN's Store Kagebog el. hestegodbidder |
|
|
Hey duck'duck'duckies :b Jeg kom på den brilliante idé at enten laver vi en JHN's Store Kagebog ellers laver vi JHN's store hestegodbidderbog :'D Hvad er der mest stemning for? & skriv gerne en opskrift til dit svar 
Sofie & Cappuccino :}
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L) I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de lyder sa meget sjovt |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
07-04-2008 18:05 |
|
det lyder da meget sjovt  Her er en opskrift: Det sakl du bruge: Gulerod Æble Heste godbidder sådan gør du: Skær tingene og bland dem sammen:D EN heste skål til din hest er så hvad du har:D
Mvh. Emilie♥ Mickey, i love you! du er den bedste<3 Tidligere Julie og Emilie(gek) ~~~~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkjkljklkjl |
|
|
Jaaah... Stemmer for en kage-bage-bog  Smider da lige min opskrift igen (denne gang med chokolade ) 190 g margarine 4½ dl sukker 5 æg 1½ spsk vanillie 3 tsk bagepulver 3 spsk kakao (evt. hakket mørk chokolade) 335 g hvedemel 190 ml mælk Pisk margarine og sukker. Kom æggene i et ad gangen. Tilsæt vanillie, bagepulver og kakao og derefter hvedemel. Til sidst mælken lidt ad gangen. Hæld det i en bradepande og bag ved 190 grader i ca 40-50 min. 
- TRINE - Uden dejlige Titan .. Men nu med kæmpedyret Sonny (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nlwnlgnejwm |
|
|
Okay, fedt! Der står 1-1 xD Skyyyynd jer at stem !
Sofie & Cappuccino :}
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L) I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fddfsfsdsfdsfd |
| Forfatter:  |
Liv »Lady Nanna« |
| Dato:  |
07-04-2008 20:06 |
|
Liv. Lady og Nana <3 Boldmongolen over alle boldmongoler! xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| nejgnwkej |
|
|
okay . 3-1 til kage-bage-bogen, som Trine så flot kaldte den 
Sofie & Cappuccino :}
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L) I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ******** |
|
|
Stemmer for JHN's store hestegodbidderbog. HAr desværre ikke nogen opskrift 
Jeanette+Schwaba= The perfect Team. Unden Frej er der ingen Freja.! --*Søger fjordhest skriv meget gerne hvis i har en*-- <: Frej du er savnet for evigt :>
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njkgds |
|
|
Sofie & Cappuccino :}
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L) I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfghjkhg |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
08-04-2008 19:27 |
|
kagebog, kagebog, kagebog, kagebog! [stemmer for, hvis nogen skulle være i tvivl ]
◦ SARAH KROG' - med vidunderdyret Rista :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Kagebagebog!! Opskrift fra min hjemkundskabsmappe fra 6 klasse  FARINKAGE (ergud) 2 æg 100 g mørk farin 3/4 dl olie 125 g hvedemel 1 ts bagepulver 1 ts kanel 150 g fintrevne gulerødder ½ dl rosiner ½ dl mandelflager Glasur: 1 dl flormelis 1-2 ts citronsaft Æg og farin piskes skummende, olie piskes i, mel bagepulver og kanel røres i, tilsæt gulerødder rosiner og mandler og rør rundt. Dejen kommes i en lille bradepande og bages ved 175 gr. i ca. 25 minutter, når kagen er kølet af smøres glasur på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kagebagebog |
| Forfatter:  |
Pernille ♥basse♥ |
| Dato:  |
09-04-2008 16:04 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay, allright. |
|
|
6-2 - den der først når de 10 har vundet 
Sofie & Cappuccino :}
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L) I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godbid.. |
| Forfatter:  |
Frigg (Pan) |
| Dato:  |
11-04-2008 13:14 |
|
JHN's store Godbidbog. ( ) Der er min stemme lagt !  Har desværre ikke lige nogle opskifter (min er forløbig at løbe ned i den nærmeste heste forretning og betale det vide ud af øjene for at hesten får lidt hygge guf), det er svære at finde en godbidbog end en alm. kage bog 
Frigg Selvom jeg leder efter ny springpart, ville jeg aldrig glemme dig Pan <3... Min ynglings springer! Er glad for.... jeg stadig passer dig <,3...............
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvorfor... |
|
|
..ikke bare lave to "bøger"?
Thea & Ursula Springning er det bedste!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| begge dele! :D |
|
|
Thea sagde det; begge bøger! Af godbidsopskrift, har jeg den her: Køb et stort HELT rugbrød. Skær så tern af det (ca. 1x1 cm eller 2x2 cm. alt efter hvad man synes). Smid terningerne i en bradepande af en art, og sæt dem i ovnen ved ca. 200 grader til de er HELT hårde.. De fleste heste elsker dem bare Og så er de sygt nemme at lave, og man får rigtig mange godbidder til rigtig lang tid! Har ingen alm. menneske-opskrift 
>> Isabella & Mr. Malle << -Nu med ejen pony! RIGTIGE piger rider DRESSUR! -Med part på I'eren DosMil ( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllll |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
11-04-2008 19:58 |
|
lige en opskrift: Makronmuffins 300 gr. smør 3 æg 2½ tsk. mandelessens 125 gr. makroner 125 gr. mel 125 gr. smeltet og afkølet margarine fremgangsmåde. æg og sukker piskes sammen med mandelessens. Derefter røres det de knuste makroner og mel i dejen og til sidst margarine. 200 grader i 15min P.S. makronerne skal knuses helt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgbcxvdfhgvc |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
11-04-2008 21:39 |
|
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456I |
|
|
Katarin: Var det dem du havde lavet i sommers hjemme ved Iben? Fordi så kan du godt lave nogen til mig! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllll |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
11-04-2008 22:41 |
|
tazz: ja, men jeg tror jeg tager nogen med næste gang jeg kommer for jeg har jo snart føds...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
12-04-2008 17:11 |
|
katrine ♥trit♥: Har du ikke glemt at skrive sukker? xD
'Lukas&Line'
årh Lukas, du er min øjesten! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|