Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 JHN's Store Kagebog el. hestegodbidder
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 17:19

Hey duck'duck'duckies :b

Jeg kom på den brilliante idé at enten laver vi en JHN's Store Kagebog ellers laver vi JHN's store hestegodbidderbog :'D

Hvad er der mest stemning for?

& skriv gerne en opskrift til dit svar ;)


Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)
I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.


0
0
Svar på denne tråd
 
 de lyder sa meget sjovt
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 18:05

det lyder da meget sjovt


Her er en opskrift:

Det sakl du bruge:


Gulerod

Æble

Heste godbidder


sådan gør du:

Skær tingene og bland dem sammen:D


EN heste skål til din hest er så hvad du har:D




Mvh. Emilie
Mickey, i love you! du er den bedste<3

Tidligere Julie og Emilie(gek)

~~~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 lkjkljklkjl
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 18:32

Jaaah... Stemmer for en kage-bage-bog


Smider da lige min opskrift igen (denne gang med chokolade )

190 g margarine

4½ dl sukker

5 æg

1½ spsk vanillie

3 tsk bagepulver

3 spsk kakao

(evt. hakket mørk chokolade)

335 g hvedemel

190 ml mælk


Pisk margarine og sukker. Kom æggene i et ad gangen. Tilsæt vanillie, bagepulver og kakao og derefter hvedemel. Til sidst mælken lidt ad gangen. Hæld det i en bradepande og bag ved 190 grader i ca 40-50 min. ;D



- TRINE -

Uden dejlige Titan .. Men nu med kæmpedyret Sonny (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 nlwnlgnejwm
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 20:01

Okay, fedt! Der står 1-1 xD


Skyyyynd jer at stem !


Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)
I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.


0
0
Svar på denne tråd
 
 fddfsfsdsfdsfd
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 20:06

Kagebog Emilie ♥Mickey♥: Muhaha krig


Liv.


Lady og Nana <3


Boldmongolen over alle boldmongoler! xD

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllllll
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 20:11

KagebogXD


Katrine

(KATARIN:D)

0
0
Svar på denne tråd
 
 nejgnwkej
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 20:22

okay . 3-1 til kage-bage-bogen, som Trine så flot kaldte den ;)


Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)
I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.


0
0
Svar på denne tråd
 
 ********
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 20:51

Stemmer for JHN's store hestegodbidderbog.


HAr desværre ikke nogen opskrift


Jeanette+Schwaba= The perfect Team.


Unden Frej er der ingen Freja.!


--*Søger fjordhest skriv meget gerne hvis i har en*--


<: Frej du er savnet for evigt :>

0
0
Svar på denne tråd
 
 njkgds
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 19:16

okay, så 3-2 xD


Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)
I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfghjkhg
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 19:27

kagebog, kagebog, kagebog, kagebog! [stemmer for, hvis nogen skulle være i tvivl ;D]



SARAH KROG'
- med vidunderdyret Rista :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 19:30

Kagebagebog!!


Opskrift fra min hjemkundskabsmappe fra 6 klasse ;D


FARINKAGE (ergud)


2 æg

100 g mørk farin

3/4 dl olie

125 g hvedemel

1 ts bagepulver

1 ts kanel

150 g fintrevne gulerødder

½ dl rosiner

½ dl mandelflager


Glasur:

1 dl flormelis

1-2 ts citronsaft


Æg og farin piskes skummende, olie piskes i, mel bagepulver og kanel røres i, tilsæt gulerødder rosiner og mandler og rør rundt. Dejen kommes i en lille bradepande og bages ved 175 gr. i ca. 25 minutter, når kagen er kølet af smøres glasur på.



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 kagebagebog
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 16:04

kagebagebog


Pernille og Sebastian <3

-et team der styrer

klik jeg redigere billeder klik

0
0
Svar på denne tråd
 
 okay, allright.
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 20:15

6-2 - den der først når de 10 har vundet


Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)
I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Godbid..
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 13:14

JHN's store Godbidbog. ( ) Der er min stemme lagt !


Har desværre ikke lige nogle opskifter (min er forløbig at løbe ned i den nærmeste heste forretning og betale det vide ud af øjene for at hesten får lidt hygge guf), det er svære at finde en godbidbog end en alm. kage bog



Frigg

Selvom jeg leder efter ny springpart,

ville jeg aldrig glemme dig Pan <3...
Min ynglings springer! Er glad for....

jeg stadig passer dig <,3...............


0
0
Svar på denne tråd
 
 fycfygyg
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 13:18

godbid bog



Med venlig hilsen

Tekla Elkjær

>> Sensor-Dyne
♦ ♣ ☻

VI RIDER BEDST I BLÆST
Klik her, og se alle vores skønne Araberheste !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 14:16

..ikke bare lave to "bøger"?


Thea & Ursula

Springning er det bedste!


0
0
Svar på denne tråd
 
 begge dele! :D
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 18:25

Thea sagde det; begge bøger!


Af godbidsopskrift, har jeg den her:

Køb et stort HELT rugbrød.

Skær så tern af det (ca. 1x1 cm eller 2x2 cm. alt efter hvad man synes).

Smid terningerne i en bradepande af en art, og sæt dem i ovnen ved ca. 200 grader til de er HELT hårde..


De fleste heste elsker dem bare :D Og så er de sygt nemme at lave, og man får rigtig mange godbidder til rigtig lang tid!


Har ingen alm. menneske-opskrift :D





>> Isabella & Mr. Malle <<

-Nu med ejen pony!

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

-Med part på I'eren DosMil

( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllll
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 19:58

lige en opskrift: Makronmuffins

300 gr. smør

3 æg

2½ tsk. mandelessens

125 gr. makroner

125 gr. mel

125 gr. smeltet og afkølet margarine


fremgangsmåde.

æg og sukker piskes sammen med mandelessens.

Derefter røres det de knuste makroner og mel i dejen og til sidst margarine.

200 grader i 15min

P.S. makronerne skal knuses helt!


Katrine

KATARIN

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgbcxvdfhgvc
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 21:39

heste-gååf-bogen (:



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456I
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 21:57

Katarin: Var det dem du havde lavet i sommers hjemme ved Iben? Fordi så kan du godt lave nogen til mig! ;D



»Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllll
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 22:41

tazz: ja, men jeg tror jeg tager nogen med næste gang jeg kommer for jeg har jo snart føds...


Katrine

KATARIN

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 17:11

katrine ♥trit♥: Har du ikke glemt at skrive sukker? xD


'Lukas&Line'

årh Lukas, du er min øjesten! <3


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider