heej.
skal til konfirmationer, her de næste par weekender, var igår, og skal bl.a også næste weekend, men er sgu lidt i tvivl om hvad jeg skal tage på der? s:
havde tænkt mig at tage en sort nørregaard trøje, guld taljebælte, en mørkeblå gstar nederdel, leggins, og så en masse guldsmykker .. men ved sgu ikke om det blir for sort? s:



og så + de her reeet store øreringe;

blir det for overdrevet med alt det der guldhalløj? s:
og så havde jeg tænkt mig at tage disse sko på også;

har desværre ikke nogle billeder af nederdelen, men blir det for sort, og får meget guld?? eller kan jeg godt tage det på tile n konfirmation? 
så har jeg faktisk også fået nyt hår ...
før;'




ved ikk om man lige kan ane håret? men wtf
nu;


det er heldigvis sådan noget der går ud efter 6 uger, er ikke særlig tilfreds med farven, så regner stærkt med at farve det om, når det en gang er gået ud
..