Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

ENDELIG ( Ny Hest )
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 22:03

Heej Søde hn

Jaa i går blev jeg HESTE-ejer.

Hele Historien:

I sidste Week. Skulle jeg havde prøvet en pony der stod på lolland, Men det blev så aflyst. Vi kiggede så lidt videre på hestenettet. Og der var ikke rigtig nogle ponyer til en ordenlig pris:/. Så pludselig kom min morfar hjem til os, og sagde at han havde fundet en perfekt travhest. Og vis vi ikke købte den købte han den. På det tidspunkt var jeg ikke hjemme. Jeg får det så afvide, og jeg kører så i stalden og ordner min egen pony Bolero. Efter lidt tid kommer min mor så, og hun fortæller at jeg skal prøve den kl. 16 om efter middagen. Der blev jeg godt nok glad. Efter Bolero fik gigt i sommers har det bare været sådan noget hygge ridning.

Når men vi kørte så ud og prøvede den. Det tog lidt tid og køre derud. Men vi kommer så til en gård. Og jeg kan så se en pige der står og holder en mørkebrun hest. Og det måtte være ham. Og det var det. Vi steg ud af bilen, og hilste på ejerene, og jeg gik så hen til ham og klappede ham. Og han virkede rigtig rolig. Ejeren trak ham ind i stalden og vi striglede ham, og sadlede ham op. Og han var rigtig god og ride. Hans trav kan man vist godt kalde stor og rumelig:)

Nå men vi bliver så færdige og vi vil så give bedsked senere. Og jeg bliver enig med mig selv om at jeg gerne vil have ham. Min morfar og lillesøster henter ham så om fredagen, desværre var jeg til teater hele fradag aften. Men jeg var dernede lige efter det om aften.

Og nu har han stået der siden igår og tager det bare rigtig pænt

Og så skal i da self have nogle billeder

Og forresten Han hedder Gismo Silk. Og er en Kaseret Travhest..

Hans lækre nye grime ;=)

Lige et hurtigt indlæg :) Og Ja jeg ved godt han ikke er verdens kønneste hest. Men det skal han nok blive :)

Komenter Meget gerne:=)

Valhallas Bolero

Den bedste Pony, På denne Jord

0
0
Svar på denne tråd

jjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 22:18

Tilykke med ham<33

Med kaseret mener du så at han godt må galopere???

Emilie
Mickey, i love you! du er den bedste<3

Tidligere Julie og Emilie(gek)

~~~~~

0
0
Svar på denne tråd

heeeeejj
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 22:21

Altså at han ikke kunne bruges. Jeg ved ikke om det var fordi han slog over i gallop. Eller sådan noget

Valhallas Bolero

0
0
Svar på denne tråd

x<dfzgjsfhk
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 23:06

hvordan er han gallop så? Min veninde købte også en kaseret travhest, og hendes gallop var forfærdelig, for at sige det lige ud..

RIKKE.A

>>Søger gratis part nær 9300 <<

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  06-04-2008 09:44

Tillykke, han ser fin ud :)

Mvh.Dums<3

hvad du ikke kan nu, kan du måske senere i livet.

0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  06-04-2008 11:14

hvor er han sød. han ligner min mosters traver

'Lukas&Line'

årh Lukas, du er min øjesten! <3

0
0
Svar på denne tråd

okijhuygt
Forfatter: 
Dato:  06-04-2008 15:15

hvor ser han fin ud :D

tillykke og held og lykke med jer =)

» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)

Nightwish 2007. Nightwish 2008

0
0
Svar på denne tråd

zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  06-04-2008 15:32

Tillykke og hvor er han fin<3

MAGGIE SKAL HAVE FØL

0
0
Svar på denne tråd

!!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  06-04-2008 16:18

Årrh hvor er du heldig ;D <3

Han er jo bare rigtig kær ;) <3

hvor høj er han ? :D

Og som Rikke spørger , hvordan er hans galop ?

, << Hvis et kys var et snefnug ,

Ville jeg give dig en kæmpe snestorm <3

, << Tilegnet Prins <3 (': .

0
0
Svar på denne tråd

HEeejk
Forfatter: 
Dato:  06-04-2008 17:56

Hej Ænder.

Tusind tak allesammen,

Han er 158 ca. !

JEg prøvede ham ikke i gallop. Men hende der ejede ham havde galloperet lidt på ham. han skulle bare løbes igang :) Men når han har fået meget mere balance skal jeg nok finde ud af det :)

Valhallas Bolero

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  06-04-2008 22:53

Han ser enormt dejlig ud (:

Men du kan godt ricikere virkelig at komme på arbejde med den galop der. Det er virkelig virkelig virkelig ikke nemt at lære dem når de altid har været vandt til IKKE at måtte galoppere. Men held og lykke med ham, glæder mig til flere billeder af jer (:

... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus

Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd

Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 20:30

Han er da for sød d:

Men ja, du ved godt det er et kæmpe arbejde det med galoppen, men min kusine har da fået en alletiders hest ud af en nu. Bare ikke den store springer, men alligevel :}

Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)
I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej;p
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 20:53

Fin hyggehest :)

07/05-1992 - 05/01-2005

F L A S H D A N C E

10/05-1999-29/08-2007

G O V A

-nu med Zsa Zsa

0
0
Svar på denne tråd

Synes han ser
Forfatter: 
Dato:  08-04-2008 18:37

super fin ud ;D Har jo selv en traver. Min traver kan ikke gallopere på komando,altså når man laver et anspring til galop. Men skal heller ikke rigtig bruge det. Da jeg har ham fordi han er en alletiders skovturshest (nogen vælger at kalde det hygge hest) Jeg ved ikke hvad du vil bruge ham til og om han har været brugt til løb? men det bliver nok noget smidighed på begge volter og få bygget nogen muskler op og så er det jo op til dig hvad du vil med ham. Tror han bliver en super fin hest du skal ikke tage dig af alle de fordomme om travere og Emilie Mickey bare fordi at han evt er kasseret må han da godt gallopere? De er lige som alle andre heste, og KAN og MÅ godt gallopere, de skal ofte bare styrkes i gallopen og så er deres trav jo lidt anderledes. Min traver har MEGET en travhest trav, men andre kan man slet ikke ane det. De gallopere jo også ude på marken lige som alle andre heste. Bare lige sådan vi har det på plads Held og lykke med ham og hvis du vil spørge om noget så er du velkommen

Med den dejlige traver, Face The Feat - som bare kaldes Findur :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider