Heej Søde hn
Jaa i går blev jeg HESTE-ejer.
Hele Historien:
I sidste Week. Skulle jeg havde prøvet en pony der stod på lolland, Men det blev så aflyst. Vi kiggede så lidt videre på hestenettet. Og der var ikke rigtig nogle ponyer til en ordenlig pris:/. Så pludselig kom min morfar hjem til os, og sagde at han havde fundet en perfekt travhest. Og vis vi ikke købte den købte han den. På det tidspunkt var jeg ikke hjemme. Jeg får det så afvide, og jeg kører så i stalden og ordner min egen pony Bolero. Efter lidt tid kommer min mor så, og hun fortæller at jeg skal prøve den kl. 16 om efter middagen. Der blev jeg godt nok glad. Efter Bolero fik gigt i sommers har det bare været sådan noget hygge ridning.
Når men vi kørte så ud og prøvede den. Det tog lidt tid og køre derud. Men vi kommer så til en gård. Og jeg kan så se en pige der står og holder en mørkebrun hest. Og det måtte være ham. Og det var det. Vi steg ud af bilen, og hilste på ejerene, og jeg gik så hen til ham og klappede ham. Og han virkede rigtig rolig. Ejeren trak ham ind i stalden og vi striglede ham, og sadlede ham op. Og han var rigtig god og ride. Hans trav kan man vist godt kalde stor og rumelig:)
Nå men vi bliver så færdige og vi vil så give bedsked senere. Og jeg bliver enig med mig selv om at jeg gerne vil have ham. Min morfar og lillesøster henter ham så om fredagen, desværre var jeg til teater hele fradag aften. Men jeg var dernede lige efter det om aften.
Og nu har han stået der siden igår og tager det bare rigtig pænt 
Og så skal i da self have nogle billeder 
Og forresten Han hedder Gismo Silk. Og er en Kaseret Travhest..

Hans lækre nye grime ;=)
Lige et hurtigt indlæg
Og Ja jeg ved godt han ikke er verdens kønneste hest. Men det skal han nok blive 
Komenter Meget gerne:=)