Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Skinnebensbetændelse
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 21:12

Årh ja, i mandags var jeg ved lægen og fik den 'tragiske' besked at jeg havde skinnebensbetændelse.
der findes jo ikke en hel rigtig kur mod det, og nu har jeg prøvet siden mandag at hver aften også efter fodbold & ridning, at lægge is på det i 15 min, da lægen sagde at det tit hjalp. DET GØR DET IKKE! Jeg sover også med skistrømper der går op til knæene, men det hjælper stadig ikke.


Nogle kloge ænder der ved hvad man ellers kan gøre, eller selv har haft det, og hvad gjorde i ved det? xD


Go Ducks'GOOOOOO (:


'Lukas&Line'

årh Lukas, du er min øjesten! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 21:34

Jeg har ikke hørt om det før, men mon ikke det hjælper at holde benet i ro?



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 21:39

nej det gør det nemlig ikke. Jeg frygtede lidt at de ville sige ingen fodbold & ridning i så&så lang tid. men nejnej.
når bare jeg spillede fodbold på blødt underlag, altså græs, så kunne det ikke gøre noget.
men må helst ikke løbe på almindeligt gulv, så det er jo bare perfekt med begrænset idræt xD


'Lukas&Line'

årh Lukas, du er min øjesten! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 fdssfdsdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 07:42

av ;(


Liv.


Lady og Nana <3


Boldmongolen over alle boldmongoler! xD

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider