Årh ja, i mandags var jeg ved lægen og fik den 'tragiske' besked at jeg havde skinnebensbetændelse.
der findes jo ikke en hel rigtig kur mod det, og nu har jeg prøvet siden mandag at hver aften også efter fodbold & ridning, at lægge is på det i 15 min, da lægen sagde at det tit hjalp. DET GØR DET IKKE! Jeg sover også med skistrømper der går op til knæene, men det hjælper stadig ikke.
Nogle kloge ænder der ved hvad man ellers kan gøre, eller selv har haft det, og hvad gjorde i ved det? xD
Go Ducks'GOOOOOO (: