Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Projekt - Voldtægt!
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 15:37

Hej :D !

- vi skal have projekt i skolen i næste uge. jeg og 2 andre har om voldtægt. så vil lige høre jer om nogle spørgsmål :D


  • Har du prøvet at blive voldtaget? - kendte du ham? hvad var følgerne? blev du gravid? var du selv "skyld i det"/lagde du op til noget?
  • Kender du nogen der er blevet voldtaget? - fortæl..
  • Hvad synes du et godt projekt (om voldtægt) skal indeholde?
  • Har du ideér til evt. følgespørgsmål?
  • hvis der er andet du vil fortælle/tilføje - skriv ;) !

Phf. tak



- Skrev Malene!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har du prøvet at blive voldtaget? - kend
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 15:41
  • Har du prøvet at blive voldtaget? - kendte du ham? hvad var følgerne? blev du gravid? var du selv "skyld i det"/lagde du op til noget?

Nej, heldigvis! ;D

og man kan jo ikke "selv væøre skyld" i voldtægt et nej kan ikke misforståes.

  • Kender du nogen der er blevet voldtaget? - fortæl..

Ja jeg kender et par stykker og det er ikke noget der bliver talt om så jeg tror ikke de ville finde det særlig behageligt at få det lagt på internettet (:

  • Hvad synes du et godt projekt (om voldtægt) skal indeholde?

Sagen fra beggesider, straffe rammer mht. til voldtægtsmandens straf. eventuelle måder at undgå det på?, hvordan mange har det efter osv.

  • Har du ideér til evt. følgespørgsmål?

Nej ikke rigtig ;D

  • hvis der er andet du vil fortælle/tilføje - skriv


Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 gfhsdxfgb
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 16:14
  • Har du prøvet at blive voldtaget? - kendte du ham? hvad var følgerne? blev du gravid? var du selv "skyld i det"/lagde du op til noget?

Nej, det er jeg ikke. Og hvis jeg var, ville jeg nok ikke skrive det her ;)

  • Kender du nogen der er blevet voldtaget? - fortæl..

Ja, har en god veninde. Men synes ikke at hendes sag skal ud på nettet :)

  • Hvad synes du et godt projekt (om voldtægt) skal indeholde?

Rikke sagde det meget godt. Og så kan i evt lave en video, men en der bliver voldtaget? Altså hvor i selv spiller. I skal bare sørge for at lave den så seriøs, som muligt, da det er det der rammer mest i hjertet på folk. I slutningen af den video kan i så evt have nogle tal på, hvor mange der bliver voldtaget hver dag, hver time osv.

Det gjorde mine veninder om hiv/aids, og det fik virkelig tankerne igang. De fik også 13 :)


  • Har du ideér til evt. følgespørgsmål?

Nej ikke rigtigt.


  • hvis der er andet du vil fortælle/tilføje - skriv


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 16:25

voldtægt er for personligt og for krænkende til at det er noget nogen lige skriver på nettet om, de færreste har lyst til overhovedet at snakke om det..

Jeres spørgsmål er for "kliniske" til at ret mange der har haft denne oplevelse ville svare på det, prøv med lidt mere "indlevende" spørgsmål, og læg det ud på et forum hvor man kan være anonym.


We'll do it all
Everything
On our own


Picasso<3 * June<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 22:14

Jeg har en veninde der er blevet voldtaget, men tvivler på at hun har lydt til at få lagt historien på nettet.

Tror det bliver svært for dig at finde nogen herinde der vil ud med det, hvis det er sket.

Held og lykke med projektet.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 fghjklæ
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 23:44

Vi har fået flere private beskeder efter vi har lavet denne debat! så jo ! indil videre er der 5 der ville stå frem med det, til os.


- Skrev Malene!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Voldtægt
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 12:08

".....du selv "skyld i det"/lagde du op til noget?.."


Man er ALDRIG ALDRIG ALDRIG selv skyld i at blive voldtaget!!!!!!!!



Kirsten Laursen


0
0
Svar på denne tråd
 
 fghsnfbxdgbf
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 14:11

Kirsten Lauersen: Nej, men man kan godt have lagt op til noget selv? :)


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 Niksen
Forfatter: 
Dato:  06-04-2008 11:40

Julie: Nej det mener jeg bestemt ikke. Det er jo det samme som at sige : Nu flirter og kysser jeg lidt på ham her, og så har han ihverfald lov til at voldtage mig .



Kirsten Laursen


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider