|
|
| Forårsjakke? |
| Forfatter:  |
Ida (Laron) |
| Dato:  |
03-04-2008 18:12 |
|
Hej ænder  Nu er det jo snart ved at være varmt, så jeg tænkte på om I har købt forårsjakke? Jeg har kigget lidt efter en, men har ikke fundet nogen endnu. Men frem med jeres forårsjakker! Gerne billeder eller link.
ι∂α - med skønheden Laron 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllll |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
03-04-2008 18:14 |
|
Jeg har set en i bilka jeg syndes er rigtig flot:D jeg har ikke noget billede 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg købte en skindjakke i efteråret, som jeg regner med at bruge til foråret også. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| forårsjakker |
| Forfatter:  |
Pernille L |
| Dato:  |
03-04-2008 19:41 |
|
hey ida  næ jeg har ik rigtig kigget på en. men der er da en del flotte d;
» PERNILLE - ingen er perfekte, men nogen er det sammen;p<3 «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
03-04-2008 19:42 |
|
jeg tror bare jeg burger min g-star raw som er en vinterjakke..fryser alligevel med en fårårs d: haha
Vildrose med springponyen Rain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
hvis jeg finder min brune læderjakke igen, så bruger jeg den, ellers køber jeg en trenchcoat 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertgyyy |
|
|
jeg har en forårsjakke nu, som jeg har brugt hele vinteren xD brrr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heej :) |
|
|
Har ikke købt en, men har kigget på en meget sort tynd jakke 
Camille med Herkules <3 Den lykkelige ejer af Welsh Mountain 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
En læderjakke uden foer, en "nylon" jakke og hættetrøje bruger jeg..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Svar Svar |
|
|
Jeg har en sølvgrå jakke fra Nikesom jeg er rigtig gladfor. Og så har jeg købt en pink anorak fra Mbym, som bare er så fin til forår, sammen med et par hvide sneakers. Jeg skal også ud og have mig en ganske tyndjakke i cobolt blå fra Mads Nørdgaard 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden |
| Forfatter:  |
GeLabs2203 |
| Dato:  |
05-04-2008 14:52 |
|
Jeg tager indmaden ud af min North Face jakke, så er det en forårsjakke...
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Bliv min ven på MySpace Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
jeg skal finde en inden den 21 april hvor jeg skal til Berlin med min klasse. men jeg kan bare ikke finde nogen jeg kan li :Q
» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη  ♥ Nightwish 2007. Nightwish 2008 ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|