Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Forårsjakke?
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 18:12

Hej ænder


Nu er det jo snart ved at være varmt, så jeg tænkte på om I har købt forårsjakke? Jeg har kigget lidt efter en, men har ikke fundet nogen endnu.


Men frem med jeres forårsjakker! Gerne billeder eller link.


ι∂α

- med skønheden Laron :P



0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllll
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 18:14

Jeg har set en i bilka jeg syndes er rigtig flot:D jeg har ikke noget billede


Katrine

(KATARIN:D)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 18:29

Jeg har en rød trenchcoat fra Vila ;D



» Natazzcha.


0
0
Svar på denne tråd
 
 HyggeHejsa
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 19:00

Jeg købte en skindjakke i efteråret, som jeg regner med at bruge til foråret også. :P


Prinsessa

Der er kun ét svar på nederlag

- og det er sejr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala (:
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 19:40

Jeg har sådan en her (:

Det er godt nok ikke min, men den er fra sidste års kollektion.

imagetest.trendsales.dk/Items/ 8833295.jpg?updated=01-04-200819:58: 35

Det er en Won Hundred og jeg gav 1600 for den, og er super glad for den :D


Astrid & Bakgaardens Frederik

Lykken er, når man har et godt helbred og en dårlig hukommelse !

0
0
Svar på denne tråd
 
 forårsjakker
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 19:41

hey ida

næ jeg har ik rigtig kigget på en. men der er da en del flotte d;


» PERNILLE - ingen er perfekte, men nogen er det sammen;p<3 «

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 19:42

jeg tror bare jeg burger min g-star raw som er en vinterjakke..fryser alligevel med en fårårs d: haha



Vildrose
med springponyen Rain


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 21:42

hvis jeg finder min brune læderjakke igen, så bruger jeg den, ellers køber jeg en trenchcoat :)


- Anna.
pt uden hest.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ertgyyy
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 22:12

jeg har en forårsjakke nu, som jeg har brugt hele vinteren xD brrr.


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 heej :)
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 19:06

Har ikke købt en, men har kigget på en meget sort tynd jakke ;D



Camille med Herkules <3

Den lykkelige ejer af Welsh Mountain :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 19:40

En læderjakke uden foer, en "nylon" jakke og hættetrøje bruger jeg..



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 19:48

jeg har set på en mbym jakke.

www.modezine.com/dk/artikel/15782/ mbym/mbym-jakke/


eller en anden jeg ikke lige kan huske mærket af men minder lidt om den ovenstående.


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar Svar
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 22:45

Jeg har en sølvgrå jakke fra Nikesom jeg er rigtig gladfor.

Og så har jeg købt en pink anorak fra Mbym, som bare er så fin til forår, sammen med et par hvide sneakers.

Jeg skal også ud og have mig en ganske tyndjakke i cobolt blå fra Mads Nørdgaard :)


Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd
 
 Savage Garden
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 14:52

Jeg tager indmaden ud af min North Face jakke, så er det en forårsjakke...



Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Bliv min ven på MySpace
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 18:45

jeg skal finde en inden den 21 april hvor jeg skal til Berlin med min klasse. men jeg kan bare ikke finde nogen jeg kan li :Q




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 18:51

Hættetrøjer er min ven B-)



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdgfasdfv
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 18:58

Sådan en her har jeg nu:


Og så overvejer jeg kraftigt at købe denne også:

www.fashionfactory.com/produkt/ ecp2938/Nilo_red/Modstr%F6m


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider