Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 vildt eller stille..
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 19:03

hej alle..


hvad er i mest til... ???

  1. ridebane springning.
  2. dressur
  3. hygge skovtur
  4. skridt skovtur
  5. vild skovtur
  6. jagt
  7. western
  8. klasisk
  9. horsemansh
  10. trækture
  11. steepel chase

osv....


hvad er i mest til..??



<33Chanel <33


MIN ELSKEDE PONY =D


du betyder alt, er alt og

vil altid værer alt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Raija <333
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 19:06

er nok mest til 1 og 2. men rider næsten altid dressur, for man må ikke springe der hvor raija står. ELSKER at springe men det må man jo ikke, er også ret øv over det :P



Mvh. Kathrine


0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 19:11

Jeg kan ikke vælge mellem én bestemt :D .


Jeg kan bedst lide ( Af dem du har skrevet ) :


Dressur

Hygge skovtur

Skridt skovtur ( men der kommer nok også noget trav og galop d: )

Trækture synes jeg er vildt hyggeligt ;)


, << Hvis et kys var et snefnug ,

Ville jeg give dig en kæmpe snestorm <3


, << Tilegnet Prins <3 (': .


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 09:38

Jeg kan bedste lide: Dressur og hyggeskovtur.



Hilsen Helene

Som har redet på den dummeste og umuligste pony :-) Hehe...

Nu skal jeg ride den sødeste af den sødeste hest :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 10:10

Årrh jeg kan lide så mange af tingene!


  1. ridebane springning.
  2. dressur
  3. hygge skovtur
  4. vild skovtur
  5. western

Men mest dem her



©Hottentott©

Tab og vind med samme sind.

Jeg elsker dig Hotte <3'33

~Hottentott I©u~






0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 12:37

Ridebane springning

Dressur

Hygge skovtur

Skridt skovtur

Jagt

Ringridning


Ikke sat i bestemt rækkefølge :)



- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ccccccccccccccccc
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 12:56

1. Ridebanespringning

2. Millitary

3. Jagt/Dressur (kommer på samme plads)

4. Distance

5. Vild skovtur (Dog ikke så de får skader!)

6. også alt det andet d;


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 16:33

Hygge skovtur:D


JEG VIL ALDRIG GLEMME DIG
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 22:13
Jeg må vidst indrømme jeg er itl ret meget :b

2. dressur
3. hygge skovtur
4. skridt skovtur
5. vild skovtur
8. Klassisk
9. horsemanship - Aller mest!
10. trækture

~ Line & Sif ~

"Vi er røøøde, vi er hviiide"


Gør Livet Til En Fest

Rid Islandsk Hest!


0
0
Svar på denne tråd
 
 hardhrth
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 22:48
  1. ridebane springning.
  2. dressur
  3. vild skovtur
  4. jagt

helt klart det jeg gerne ville ride eog rider til hverdag ;D


Catrine Sørensen'&'Maylie Selwyn.
En über lækker eqiupage.

gør livet til at party - rid med mig og vær uartig'


Natasja - fi er min. :*

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  05-04-2008 12:46
  1. ridebane springning.
  2. dressur
  3. hygge skovtur
  4. skridt skovtur
  5. vild skovtur
  6. klasisk
  7. horsemansh
  8. trækture

synes nu det er hyggeligt med lidt af det hele (:


milhbabye

0
0
Svar på denne tråd
 
 dhdsfh
Forfatter: 
Dato:  06-04-2008 08:05
  1. ridebane springning.
  2. dressur
  3. hygge skovtur
  4. skridt skovtur
  5. vild skovtur
  6. jagt
  7. western
  8. klasisk
  9. horsemansh
  10. trækture
  11. steepel chase - wtf is that?

rider det hele men horsemanshippen er en del anderledes en horsemanship


Liv.


Lady og Nana <3


Boldmongolen over alle boldmongoler! xD

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  06-04-2008 20:57

ridebane springning.
dressur
hygge skovtur
vild skovtur
horsemanship
trækture
^er det jeg laver mest. Dog er det dressuren og skovture der trækker mest :)


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

part søges til 7 årig dv hoppe, 3500, 162 cm. du er mindst 16 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  06-04-2008 21:37

Dressur (:



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllll
Forfatter: 
Dato:  06-04-2008 21:38

1 og 3 vil jeg tro:D


Katrine

(KATARIN:D)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider