Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 mere kreativitet
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 17:30

så har jeg fået pyntet nogle pandbånd igen... hva synes i??



det første



det andet



det sidste...




Forkselligt udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 kljdkjkjdsa
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 17:42

Sidst solgte du jo pandebåndet, så Hvad koster de ? :) De er rigtig flotte !!


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 jbjmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 17:51

de er super flotte, og ja hvad koster de???


Hvordan gør du??? piller du dem fra hindanden og sætter bånd og diverse ting på??




Emilie
Mickey, i love you! du er den bedste<3

Tidligere Julie og Emilie(gek)

~~~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 17:56

tak skal i have...


det er kun det første der er til salg denne gang... de 2 andre er til mango...


Forkselligt udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalaa
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 18:04

de er bare super flotte.(; må vi se dem på hesten ?



Maria

Joy? , du har lært mig så meget - kommer til at savne dig (;

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdfdsfdsfds
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 18:04

Æv :b Kan rigtig godt lide det med guld :)


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 18:05

maria: skal nok lige få taget et billede af ham med dem der passer på...


sassi: hvad str. ville du skulle bruge


Forkselligt udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyg
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 18:29

super flotte (Y)




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 bjhhgjhgj
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 20:08

De er rigtig flotte!

Hvordan gør du... Vikler du bare båndet rundt om dem eller hvad? Og hvordan får du det til at sidde fast?

I hvert fald er de altså super fede... ;D



- TRINE -

Uden dejlige Titan .. Men nu med kæmpedyret Sonny (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 22:46

tak skal i have...


drini: jeps... lim er gud...


Forkselligt udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider