Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Aktive skole elever xD
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 14:46

Puh ha, sider her i en kedelig biologi time og keder mig (må bekræftes af alle de indlæg jeg laver her inde lige nu :D).

Dog er mine side kamarater endnu mindre aktive end mig. Sådan ser de ud lige nu:







Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 14:53

Haha, ja det tør siges!


Frigg

Selvom jeg leder efter ny springpart,

ville jeg aldrig glemme dig Pan <3...
Min ynglings springer! Er glad for....

jeg stadig passer dig <,3...............


0
0
Svar på denne tråd
 
 Max er sød
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 14:58

Hold da op ja ! :P



:) Emmelie (:


Du kan ikke kun elske nogen når det går godt

Men det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest


0
0
Svar på denne tråd
 
 nlabls
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 15:11

Hahahahahha, hvor godt xD



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 15:12

Hahaha...


Hilsen Helene

Som rider på den dummeste og umuligste pony :-) Hehe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 15:22

Herligt og beskrivende billede



At falde er ingen skam,

men at blive liggende.

Der er ikke noget, der så skidt,

at det ikke kan blive værre.


Sej lærehest til salg

www.heste-nettet.dk/mar ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 15:39

åh, hvor er det sejt! :D


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalala....
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 15:51

HAHAH !!! fedt ;)


Sådan ser min klasse også tit ud :P hehe...



Mathilde Fryba

» Tidligere mathilde ♥s-bine♥


» nu med »Gizmo«

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 16:07

Haha sådan er vores biologi timer også.

Vi lærer ikke en skid. Vores lærer er SÅ dårlig :b


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 HAHAHAHA
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 16:19

Omg det er sgu en trist klasse det der

- Men må sige på landbrugsskolen så jeg selv sådan der ud, der sad jeg bare i to stole og sov, og især i ittimerne, der kunne man få sovet ud


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt
søger Low's fortid, kig på linket Tak:
www.heste-nettet.dk/forum/7/107129/ 107129/

0
0
Svar på denne tråd
 
 lallala
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 18:55

hahaha, hold da op en aktiv klasse du går i ! (; haha,



Maria

Joy? , du har lært mig så meget - kommer til at savne dig (;

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 19:29

Haha hvor ser det godt ud :D

Meget intellegent skrevet på penalhuset : "PENAL-HUS" xD!Bare hvis man var i tvivl ;D



» SIGNEHOLM

BLACK POWER & VICTORIA.

Zenia. r.i.p.
du vil aldrig blive glemt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 20:05

Biologi siger sig selv at man ser sådan ud..




- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 okjihuyg
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 20:08

HAHAHAHAHA ! (Y) ;D






» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 uoyyuoouoyuy
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 20:12

Så er vi godt nok aktive xD vores kalsse ser ALDRIG sådan ud xD


hahaha xD (Y)






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider