|
|
| Aktive skole elever xD |
|
|
Puh ha, sider her i en kedelig biologi time og keder mig (må bekræftes af alle de indlæg jeg laver her inde lige nu ). Dog er mine side kamarater endnu mindre aktive end mig. Sådan ser de ud lige nu:  
Katja med Corvetten. Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Frigg (Pan) |
| Dato:  |
31-03-2008 14:53 |
|
Haha, ja det tør siges! 
Frigg Selvom jeg leder efter ny springpart, ville jeg aldrig glemme dig Pan <3... Min ynglings springer! Er glad for.... jeg stadig passer dig <,3...............
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Max er sød |
|
|
Hold da op ja ! 
:) Emmelie (: Du kan ikke kun elske nogen når det går godt Men det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Helene ♥Speedy♥ |
| Dato:  |
31-03-2008 15:12 |
|
Hilsen Helene Som rider på den dummeste og umuligste pony Hehe...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
31-03-2008 15:39 |
|
åh, hvor er det sejt! 
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala.... |
|
|
HAHAH !!! fedt  Sådan ser min klasse også tit ud hehe...
Mathilde Fryba » Tidligere mathilde ♥s-bine♥ » nu med »Gizmo«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjk |
|
|
Haha sådan er vores biologi timer også. Vi lærer ikke en skid. Vores lærer er SÅ dårlig :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HAHAHAHA |
|
|
Omg det er sgu en trist klasse det der  - Men må sige på landbrugsskolen så jeg selv sådan der ud, der sad jeg bare i to stole og sov, og især i ittimerne, der kunne man få sovet ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lallala |
| Forfatter:  |
maria »nu med halvpart« |
| Dato:  |
31-03-2008 18:55 |
|
hahaha, hold da op en aktiv klasse du går i ! (; haha, 
Maria♥ Joy? , du har lært mig så meget - kommer til at savne dig (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vicki<3 |
| Forfatter:  |
signe (victoria og black) |
| Dato:  |
31-03-2008 19:29 |
|
Haha hvor ser det godt ud  Meget intellegent skrevet på penalhuset : "PENAL-HUS" xD!Bare hvis man var i tvivl 
» SIGNEHOLM BLACK POWER & VICTORIA. Zenia. r.i.p. du vil aldrig blive glemt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Biologi siger sig selv at man ser sådan ud.. 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okjihuyg |
|
|
HAHAHAHAHA ! 
» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη  ♥ Nightwish 2007. Nightwish 2008 ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uoyyuoouoyuy |
|
|
Så er vi godt nok aktive xD vores kalsse ser ALDRIG sådan ud xD hahaha xD 
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|