Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad ville i gøre ?
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 14:45

Nu er det sådan at jeg fik min gamle hest da jeg var 15 ..

Jeg fik ham istedetfor kørekort og kørekort for ikk og ryge !


Problemet er bare jeg begyndt og ryge men Ved iik hvordan jeg ska, sige det til min far ?


Nu uden mijn lille dreng. <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 15:35

Har godt hørt det er svært men kan du ik' bare stoppe?


JEG VIL ALDRIG GLEMME DIG
0
0
Svar på denne tråd
 
 AT RYGE
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 16:00

Endten stopper du med det, ellers siger du det til din far - du valgte at begynde at ryge, så må du tage konsekvenserne ;)


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et og alt
søger Low's fortid, kig på linket Tak:
www.heste-nettet.dk/forum/7/107129/ 107129/

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllll
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 16:01

prøv nogle midler imod:D men hvorfor begynde at ryge?


Katrine

(KATARIN:D)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 16:29

Fy altså, Michelle. Man må ikke ryge.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 16:36

jeg syntes det var dumt at begynde.

Jeg syntes faktisk helt ærligt du skal til at stoppe med det samme.. eller blive ved og tage konsekvensen som simone siger.



*** Engang Pony pige altid pony pige ***

----

Hestehoved potrætter tegnes - Send pb for mere.

Kig i www.tegnebordet.dk/index.php for eksempler..


0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde.
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 16:37

jeg ville stoppe med at ryge, for eftersom du fik hest for ikke at ryge kan han tage den fra dig igen.

og ja jeg ved godt hvor svært det er at stoppe med at ryge, jeg er selv igen med at stoppe efter 3½ år med rygning.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 16:46

Hvor længe har du røget? Jeg får den opfattelse at det ikke er særlig lang tid, og så er det forholdsvist simpelt at stoppe.

Ellers er der ikke andet at gøre end at tage konsekvenserne.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalallaa
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 18:54

stop med at ryge eller tag konsekvenserne (; ved godt det er nemmere sagt en gjordt, men jeg ville helt klart prøve at stoppe med at ryge! (:



Maria

Joy? , du har lært mig så meget - kommer til at savne dig (;

0
0
Svar på denne tråd
 
 eeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 14:30

Hvor står der jeg ikke ville tage konsekvenserne og ikke sige det til ham ?


Jeg sprugte HVORDAN jeg skulle sige det til ham ?


Jeg sagde det os til ham igår . Og han blev ikke sure mere ked af og høre det. Han har selv røget siden han var 21 !

Men ja må jo prøve og stoppe



Sara ellkjær : Jeg har iik hesten mere. Kom af med den for snart 1 år siden. :(


Nu uden mijn lille dreng. <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 18:56

Musen, synes seriøst du skal stoppe, når du ikke har gjort det særlig længe - gør det mens, det ikke er så svært, og hvor du ikke ryger som en storryger endnu :)


Godt du fik det sagt til din daddy, men du kan stadig nå at stoppe


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 20:28

Heej baaabs ..


Jaa søren ude på Gården har os truet mig :b Hihi


Nu uden mijn lille dreng. <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 20:42

Det bakker jeg op om :D


Go Søren!


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 eeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  02-04-2008 13:53

Hahaha Mig og Michella Starter på RYGESTOP idag når pakken er tom !! :D Haaahh ! ;b


Nu uden mijn lille dreng. <33

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider