Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Fem dræbt lige ude foran mit hus
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 17:19

ekstrabladet.dk/112/ article989619.ece


Og det skete lige ude foran mit hus. Jeg kunne bare hører bilerne støde sammen, og det er bare så skønt at se døde mennesker blevet hevet ud af biler /: Puha..


Stakkels det ene barn som er tilbage - uden sin familie.


Men det skulle jo ske en dag. De kører mindst 140 herude, selvom man kun må kører 60. Så må vi bare håbe at kommunen får lettet røven, og får sat et eller andet op så man ikke kan kører så hurtigt!




Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 17:21

forfærdeligt !!



- Cikorie

Somewhere over the clouds

the sky is blue...


Pony sælges: www.heste-nettet.dk/lodge/56323/ hest/168814/

0
0
Svar på denne tråd
 
 hghfgh
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 17:26

Ghuud hvor må det have ikke særlig rart Puuha da .. :s


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygt
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 17:27

ja vi har jo skrevet


det er for dårligt at folk skal dø inden der bliver gjort noget.




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 seks tegn
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 17:29

Ej for p'kker! o; .. Har godt hørt om det i radioen, og ja stakkels det barn. Det har mén for livet.



Mvh.Dums<3

Giv aldrig op, det er kampen værd.


0
0
Svar på denne tråd
 
 bølle...
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 17:29

Bølle: Det er så sindssygt. I sidste weekend blev en dreng påkørt bagfra og døde. Det er først nu de OVERVEJER at lave fortorv på den vej. IH!



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 17:31

Ja, jeg har lige læst det på tekst-tv! Det er simpelthen så forfærdeligt!


Så hvis der er masser af tv-folk der skal du nok lade vær' med at gå rundt og spørge: "Lotta, skal vi være bedste venner?" xD


Sofie & Cappuccino

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som var du (L)
No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sofie xD
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 17:33

Sofie: Hahahahaha xD Vi må slet ikke gå ud på vejen, så vi er spærret inde :L



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 trgbxzdfbgv
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 17:52

Forfærdeligt :Q


Må i slet ikke tage ud og handle og sådan? d:


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 Julie...
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 17:55

Julie: Niks, men de har snart fjernet alt. Men vi har været spærret inde siden kl. 15.



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 18:03

omg - I er indelukket ö


Sofie & Cappuccino

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som var du (L)
No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.


0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 19:12


JEG VIL ALDRIG GLEMME DIG
0
0
Svar på denne tråd
 
 gvsgdfgadsf
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 19:50

Sygt nok. :/

Kunne du sidde og se på det hele, da ambulancerne kom og sådan?


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 20:39

Forfærteligt :(

Og det er slet ikke sikkert at den 12-årige dreng overlever, hans tilstand er stadig meget kritisk - så lige nyhederne for en lille time siden



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 20:44

Nej , hvor forfærdeligt det må ikke have været særligt rart at se. ):



Maria

Joy? , du har lært mig så meget - kommer til at savne dig (;

0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 21:10

Julie Kornborg: Jeg så det hele.


TheÆblemos: Han overlever :)



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllll
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 21:34

skræmmende


Katrine

(KATARIN:D)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jajajajajaja
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 22:22

Det er så skræmmende og ubehagligt!! Det er bare.. argh. Også vildt trælst for dig :/



Kalløøh

- med skønne Jaargt

Fjordrytter med stiilh


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ej da...
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 00:40

frygteligt




Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 09:47

Ej, hvor frygtligt


Hilsen Helene

Som rider på den dummeste og umuligste pony :-) Hehe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 15:09

NEJ NEJ NEJ!!!


Hvad sker der for verden?!

Alle kører som sindsyge...!


Hvor forfærdeligt for dig at se det!




Emilie
Mickey, i love you! du er den bedste<3

Tidligere Julie og Emilie(gek)

~~~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 15:16

Nej, nej, nej.

Så du da det skete?

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 15:19

Gud hvor forfærdeligt!
godtnok synd for ham den dreng der overlevede,
men han har da sn mor stadig.


'Lukas&Line'

årh Lukas, du er min øjesten! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 1234556
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 15:26

Hvor forfærdeligt.



» Natazzcha.



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 16:12

Ja det er meget forfærdeligt !

Kender den ene døde (Far'en) og hans søn(ham den 12 årige) han overlever!! Verden er bare ikke fair!!

Og drengen har sin mor, store bror og store søster ,, heldigvis



MVH:

°Victoria Pommer Hansen°

m. Fjordhestene & Shetlænderne


Hestene: Kira, Chili, PH's Dalton
&
PH's Inko


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider