|
|
| Fem dræbt lige ude foran mit hus |
|
|
ekstrabladet.dk/112/ article989619.ece Og det skete lige ude foran mit hus. Jeg kunne bare hører bilerne støde sammen, og det er bare så skønt at se døde mennesker blevet hevet ud af biler /: Puha.. Stakkels det ene barn som er tilbage - uden sin familie. Men det skulle jo ske en dag. De kører mindst 140 herude, selvom man kun må kører 60. Så må vi bare håbe at kommunen får lettet røven, og får sat et eller andet op så man ikke kan kører så hurtigt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hghfgh |
|
|
Ghuud hvor må det have ikke særlig rart Puuha da .. :s
Sassi' Den halve parade er den alle taler om, men ingen ved hvad er ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhygt |
|
|
ja vi har jo skrevet  det er for dårligt at folk skal dø inden der bliver gjort noget.
» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη  ♥ Nightwish 2007. Nightwish 2008 ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
Ej for p'kker! o; .. Har godt hørt om det i radioen, og ja stakkels det barn. Det har mén for livet.
Mvh.Dums<3 Giv aldrig op, det er kampen værd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bølle... |
|
|
Bølle: Det er så sindssygt. I sidste weekend blev en dreng påkørt bagfra og døde. Det er først nu de OVERVEJER at lave fortorv på den vej. IH!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Ja, jeg har lige læst det på tekst-tv! Det er simpelthen så forfærdeligt! Så hvis der er masser af tv-folk der skal du nok lade vær' med at gå rundt og spørge: "Lotta, skal vi være bedste venner?" xD
Sofie & Cappuccino
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som var du (L) No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sofie xD |
|
|
Sofie: Hahahahaha xD Vi må slet ikke gå ud på vejen, så vi er spærret inde :L
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trgbxzdfbgv |
|
|
Forfærdeligt :Q Må i slet ikke tage ud og handle og sådan? d:
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie... |
|
|
Julie: Niks, men de har snart fjernet alt. Men vi har været spærret inde siden kl. 15.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Sofie & Cappuccino
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som var du (L) No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
| Forfatter:  |
Jyden |
| Dato:  |
30-03-2008 19:12 |
|
JEG VIL ALDRIG GLEMME DIG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gvsgdfgadsf |
|
|
Sygt nok. :/ Kunne du sidde og se på det hele, da ambulancerne kom og sådan?
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Forfærteligt 
Og det er slet ikke sikkert at den 12-årige dreng overlever, hans tilstand er stadig meget kritisk - så lige nyhederne for en lille time siden 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!!!!!!!!!!!!! |
| Forfatter:  |
maria »nu med halvpart« |
| Dato:  |
30-03-2008 20:44 |
|
Nej , hvor forfærdeligt det må ikke have været særligt rart at se. ):
Maria♥ Joy? , du har lært mig så meget - kommer til at savne dig (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| llllllll |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
30-03-2008 21:34 |
|
skræmmende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jajajajajaja |
|
|
Det er så skræmmende og ubehagligt!! Det er bare.. argh. Også vildt trælst for dig :/
Kalløøh - med skønne Jaargt Fjordrytter med stiilh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej da... |
|
|
frygteligt 
Katja med Corvetten. Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Helene ♥Speedy♥ |
| Dato:  |
31-03-2008 09:47 |
|
Ej, hvor frygtligt 
Hilsen Helene Som rider på den dummeste og umuligste pony Hehe...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjjjjjjjjjjjjjjj |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
31-03-2008 15:09 |
|
NEJ NEJ NEJ!!! Hvad sker der for verden?! Alle kører som sindsyge...! Hvor forfærdeligt for dig at se det! 
Emilie♥ Mickey, i love you! du er den bedste<3 Tidligere Julie og Emilie(gek) ~~~~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
01-04-2008 15:19 |
|
Gud hvor forfærdeligt! godtnok synd for ham den dreng der overlevede, men han har da sn mor stadig.
'Lukas&Line'
årh Lukas, du er min øjesten! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja det er meget forfærdeligt ! Kender den ene døde (Far'en) og hans søn(ham den 12 årige) han overlever!! Verden er bare ikke fair!! Og drengen har sin mor, store bror og store søster ,, heldigvis
MVH: °Victoria Pommer Hansen° m. Fjordhestene & Shetlænderne Hestene: Kira, Chili, PH's Dalton & PH's Inko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|