Hello Ducks 
Nu er det sådan jeg har arbejdet med travheste i et år og nogle måneder, og det har været helt fint xD
Men jeg har kun gjort det pga. jeg ville have råd til at have pony på rideskolen (vi har jo plads herhjemme
)
Men her for ikke så længe siden, gav min far mig et tilbud, så jeg kunne slippe for at arbejde. Men stadig have ponyen på rideskolen.
Og det var jeg selvfølgelig klar på 
Så nu bliver det sådan jeg rider en time mindre om ugen (plejer have 3 timer om ugen), også betaler han opstaldning 
Men, så var det jo lige det skulle siges ude på arbejdet xD
og en af dem som også arbejder derude, har også sagt hun holder.
Men idag, tog jeg mig så sammen til at få det sagt, og nu er jeg godt nok lettet over at have fået det sagt xD Hehe :b
Så jeg stopper derude 1. Maj 
og til opdatering:
Det går utrolig over mega godt med Joy Salina, som er den arabisk fuldblod som jeg passer
Jeg har haft en masse problemer i dressuren med hun bare ville gå og slå med hovedet, eller gå ind og gemme sig bag biddet. Nu har jeg så lånt et monty roberts bid, som er meget tungere end et normalt, af min ridelærer, og nu går det bare positivt fremad med Joy!
Jeg er selv meget tilfreds med alt det jeg har lært hende 
Det går også superfint med Jackie, og vi har nu meldt til lidt forskellige stævner rundt omkring inden sommerferien 
Vi skal d. 20 april starte vores første LA2, så det bliver jo spændende 
Lige lidt ridebilleder fra idag, som er taget med mobil ud fra video, så derfor noget værre skidt xD

Trav, det bedste billede jeg fik ud fra video xD

Øgning, man kan bare ikke se en skid xD

Galop 

Og galop igen 
Nå det var dte, hej hej 