Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Skal vi skrive en historie sammen?
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 19:17

Ja legen går ud på á man skal skrive for et eksempel der var en gang en hund, Også skriver den næste måske" Den hed Arnold.

Et eller andet Whatever!


Forstår i ?

Okay jeg starter




Der var en gang en smuk



Den heldige ejer af Valhallas Bolero


Jeg troede jeg drømte men du var virkelighed Bolero

Skovgårdenshestepension

0
0
Svar på denne tråd
 
 HIRI :'(
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 19:18

smuk, ung agurk



:) Emmelie (:


Du kan ikke kun elske nogen når det går godt

Men det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest


0
0
Svar på denne tråd
 
 historie
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 19:19

den var forældre løs :(.



Den heldige ejer af Valhallas Bolero


Jeg troede jeg drømte men du var virkelighed Bolero

Skovgårdenshestepension

0
0
Svar på denne tråd
 
 i: historie.
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 19:49

opdate:

Der var en gang en smuk smuk, ung agurk,den var forældre løs.


men en dag kom frihedsgudinden og gav den en hotdog.



©kathrine nielsen©

uden part igen /:


SØGER PART I 4200 !


0
0
Svar på denne tråd
 
 Historie ..
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 19:58

Agurken spurgte frihedsgudinden om hvad den skulle bruge en hotdog til.

Frihedsgudinden svarede:


.:.Melanie.:.


Rest in Peace

---------------------

.:.Du bist mein leben.:.

0
0
Svar på denne tråd
 
 histore
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 20:04

Den kan du bruge til at forsvare dig med vis der kommer en ?



Den heldige ejer af Valhallas Bolero


Jeg troede jeg drømte men du var virkelighed Bolero

Skovgårdenshestepension

0
0
Svar på denne tråd
 
 wallaballa
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 20:24

Stor kæmpe tomat & vil bekæmpe agurkerne, fordi ..



Sofie&Cappuccino
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som var du (L)

No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.


0
0
Svar på denne tråd
 
 historie
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 20:57

at de er alt for lange til at komme igennem



Den heldige ejer af Valhallas Bolero


Jeg troede jeg drømte men du var virkelighed Bolero

Skovgårdenshestepension

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 21:09

og derfor kaldte agurken påp squashen - dens fætter fordi den vil bede omm hjælp til ..



Sofie&Cappuccino
- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som var du (L)

No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.


0
0
Svar på denne tråd
 
 historie
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 21:11

At nedkæmpe den fede Tomat. De bankede den til



Valhallas Bolero

Den bedste Pony, På denne Jord

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 22:52

... Plukfisk .. Derefter spiste de et par vingummier og ...


Sagde Sara - Med ponyerne Freja & Filur !


My heart is falling apart if you go away
My life is like a paradise if you'll stay with me forever


Endnu en drøm, gået i vasken .. Lad os håbe de 2 sidste ikke gør .. :'(


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 23:24

stenede et par afsnit af Friends.



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cille'Prut q:
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 23:28

Men....

Tomat var ikke død, men bare blevet til en Heinz, så


» Cecilie Atzen «

Nu MED Don Ramiro, som HAR fået navn xD

Jeg vil ALDRIG glemme DIG Ceylon, ALDRIG


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 07:40

... De greb et par vingummibamser og tyrede efter tomatten, men ...


Sagde Sara - Med ponyerne Freja & Filur !


My heart is falling apart if you go away
My life is like a paradise if you'll stay with me forever


Endnu en drøm, gået i vasken .. Lad os håbe de 2 sidste ikke gør .. :'(


0
0
Svar på denne tråd
 
 historie
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 08:05

Tomaten faldt og døde, den var helt



Valhallas Bolero

Den bedste Pony, På denne Jord

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 09:03

.. Rød i hovedet og lå og græd .. Men så kom guldfisken og ...


Sagde Sara - Med ponyerne Freja & Filur !


My heart is falling apart if you go away
My life is like a paradise if you'll stay with me forever


Endnu en drøm, gået i vasken .. Lad os håbe de 2 sidste ikke gør .. :'(


0
0
Svar på denne tråd
 
 kæaskf
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 10:27

begyndte at ruge på den to dage efter...


Katrine

(KATARIN:D)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalaaa
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 18:13

kom frihedsgudinden ingen og sagde...



Maria

Joy? , du har lært mig så meget - kommer til at savne dig (;

0
0
Svar på denne tråd
 
 vicki<3
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 18:29

"du skal putte Heinz på din hotdog", og agurken..



» SIGNEHOLM

BLACK POWER & VICTORIA.

Zenia. r.i.p.
du vil aldrig blive glemt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 heeeeej
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 20:56

Gjorde det med det samme, for eller kon den store



Valhallas Bolero

Den bedste Pony, På denne Jord

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 20:58

stygge blå og orange banan elefant, som altid var så fræk at den..




Emilie Pedersen

glem fortiden - lev nutiden :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opdatering
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 21:31

Opdatering;

Der var en gang en smuk, smuk ung agurk, den var forældre løs, -men en dag kom frihedsgudinden og gav den en hotdog. Agurken spurgte frihedsgudinden om hvad den skulle bruge en hotdog til. Frihedsgudinden svarede: Den kan du bruge til at forsvare dig med vis der kommer en, stor, kæmpe, tomat & vil bekæmpe agurkerne, fordi at de er alt for lange til at komme igennem og derfor kaldte agurken på squashen - dens fætter fordi den vil bede om hjælp til at nedkæmpe den fede Tomat. De bankede den til plukfisk.. Derefter spiste de et par vingummier og stenede et par afsnit af Friends. Men, Tomat var ikke død, men bare blevet til en Heinz, så De greb et par vingummibamser og tyrede efter Tomaten, men Tomaten faldt og døde, den var helt Rød i hovedet og lå og græd. Men så kom guldfisken og begyndte at ruge på den. To dage efter, kom frihedsgudinden ingen og sagde; "du skal putte Heinz på din hotdog", og agurken gjorde det med det samme, for ellers kom den store stygge blå og orange banan elefant, som altid var så fræk at den...


Forsættelse;

Pruttede når den blev...



- Frigg


0
0
Svar på denne tråd
 
 hyggeheja
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 21:35

Virkelig ophiset, Selvom dens mor sagde at den skulle spise mange viskelædere for at blive . . .


Mvh, Helle
(:
*Veronica Helfin*
Hesten; *Skøøn Tyksak*
<'3 #.Så Mange Minder.#
¤ True Love,, Never Dies,! <'3

0
0
Svar på denne tråd
 
 rterreert
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 21:58

Stor og flot, men den spiste ikke mange viskelædere, men spiste..



Sissel aka Tiss

Det nytter ikke at give hesten skylden, det er alligevel ikke den der har gjort det.

Min hp


3er pony til salg!



0
0
Svar på denne tråd
 
 historie
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 21:59

HUNDELORT. Det kunne den godt lide fordi:



Valhallas Bolero

Den bedste Pony, På denne Jord

0
0
Svar på denne tråd
 
 utdultdcdcrt
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 22:11

det gav sådan en dejlig følse i munden når man pressede det op i ganen,


Østerlund´s Casanova

Rid Det Bedste,

Rid New Forest Pony Heste!

Citat fra Ga.jol pakke: Det er lettere at

læse sig til en mening, end at have en.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllll
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 12:56

sprædte det ud på tænderne som tandpasta


Katrine

(KATARIN:D)

0
0
Svar på denne tråd
 
 zxcvbnm
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 13:11

...men den fik huller i tænderne, så den begyndte at spise...


JEG VIL ALDRIG GLEMME DIG
0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 18:01

.. tun :b & der efter lagde fætteren og agurken en plan om at udrydde tomater eller lave dem til Heinz, planen skulle foregå således:





her er den søde agurk:


og den onde tomat:



& jeg undskylder størrelsen ;) men vi skulle ha' sat billeder på dem.


Sofie & Cappuccino

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som var du (L)
No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 18:08

... at de skulle hoppe på den , og tisse den i hovedet, fordi at den så ville ...


Sagde Sara - Med ponyerne Freja & Filur !


My heart is falling apart if you go away
My life is like a paradise if you'll stay with me forever


Endnu en drøm, gået i vasken .. Lad os håbe de 2 sidste ikke gør .. :'(


0
0
Svar på denne tråd
 
 wallaballa
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 18:42

.. splaske sådan ud som ketchup, men agurken kunne jo ikke tisse - kun svede, så ..


Sofie & Cappuccino

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som var du (L)
No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllll
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 21:22

etsede (staves) den op med sin super sved og..


Katrine

(KATARIN:D)

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzzzzz...zzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 13:44

...Tomaten var væk, men så kom den hårde banan og...


JEG VIL ALDRIG GLEMME DIG
0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllll
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 21:57

Opdatering;

Der var en gang en smuk, smuk ung agurk, den var forældre løs, -men en dag kom frihedsgudinden og gav den en hotdog. Agurken spurgte frihedsgudinden om hvad den skulle bruge en hotdog til. Frihedsgudinden svarede: Den kan du bruge til at forsvare dig med vis der kommer en, stor, kæmpe, tomat & vil bekæmpe agurkerne, fordi at de er alt for lange til at komme igennem og derfor kaldte agurken på squashen - dens fætter fordi den vil bede om hjælp til at nedkæmpe den fede Tomat. De bankede den til plukfisk.. Derefter spiste de et par vingummier og stenede et par afsnit af Friends. Men, Tomat var ikke død, men bare blevet til en Heinz, så De greb et par vingummibamser og tyrede efter Tomaten, men Tomaten faldt og døde, den var helt Rød i hovedet og lå og græd. Men så kom guldfisken og begyndte at ruge på den. To dage efter, kom frihedsgudinden ingen og sagde; "du skal putte Heinz på din hotdog", og agurken gjorde det med det samme, for ellers kom den store stygge blå og orange banan elefant, som altid var så fræk at den pruttede når den blev Virkelig ophiset, Selvom dens mor sagde at den skulle spise mange viskelædere for at blive Stor og flot, men den spiste ikke mange viskelædere, men spiste HUNDELORT. Det kunne den godt lide fordi det gav sådan en dejlig følse i munden når man pressede det op i ganen, sprædte det ud på tænderne som tandpasta men den fik huller i tænderne, så den begyndte at spise tun :b & der efter lagde fætteren og agurken en plan om at udrydde tomater eller lave dem til Heinz, planen skulle foregå således: at de skulle hoppe på den, og tisse den i hovedet, fordi at den så ville splaske sådan ud som ketchup, men agurken kunne jo ikke tisse - kun svede, så ætsede den op med sin super sved, og Tomaten var væk, men så kom den hårde banan og


billeder af dem:


Katrine

(KATARIN:D)

0
0
Svar på denne tråd
 
 wallaballa
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 09:51

låste agurken inde i hans friendsboks, og derefter ..



billede af kæmpebananen:



^^ jeg er da bare fantastisk xD


Sofie & Cappuccino

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som var du (L)
No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 18:49

Ej, nu er den gået i stå


Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)
I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.


0
0
Svar på denne tråd
 
 og derefter
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 12:18

Døde den simpelthen. MEn så kom den store tykke ?



Valhallas Bolero

Den bedste Pony, På denne Jord

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllll
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 08:55

der en gris og åd dem alle sammen men...


Katrine

KATARIN

0
0
Svar på denne tråd
 
 gnrkhjyrt
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 16:08

Tomaten overlevede! Den ville nu dræbe grisen, ved at gøre sådan:



Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)
I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 18:08

Tomaten ville bruge sig selv som lokkemad, og så når grisen kom ville den - ?


Emilie & MiCey


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 08:50

Kaste hundelorte efter tomaten, men så...



-Min mening... I må meget gerne modargumentere hvis det lyster jer.


Hilsen Cathrine
Landsfinalerne 2008
>> Her kommer vi!
<<


www.123hjemmeside.dk/cathrine-magic


Og


www.rbh-kvadrille.webbyen.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 chokolade-kage
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 12:48

kom der en sød ung gulerod og..




ηαтαlιє &єѕтєηу ѕυηѕнιηє

You gave me a smile that I could never forget

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 15:18

Tomaten kunne ikke få øjnene fra den lækre gulerod...


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgdfgfg
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 15:25

kun fordi at..


Pernille l - ingen er perfekte men nogen er det sammen ;j

0
0
Svar på denne tråd
 
 thjkght
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 19:21

den var så lækker!



SØGER NU:

2er pony

minimum LB i dressur

100% trafiksikker


skriv i PB hvis du vil vide mere

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 22:33

så grisen slap væk, og levede i lang tid som en glad lille skinke xD


i mellemtiden var Tomaten og Guleroden...


'Lukas&Line'

Lukas - min charmetrold, mit aaaalt xD <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  20-04-2008 10:46

Blevet gift, men .. det havde faktisk ondt af den afdøde gulerod, så det valgte at finde en ny agurk, derfor ..



Sofie & Cappuccino :}

- du bliver aldrig min, men jeg elsker dig som hvis var du (L)
I love to walk in the rain where no one can see that I'm crying.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ielhyurtkhyweyjth
Forfatter: 
Dato:  20-04-2008 11:47

kom der en citron og hjalp dem med at finde...



MALLE!

DET' MIG!

XD

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opdatering
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 14:42

Opdatering;

Der var en gang en smuk, smuk ung agurk, den var forældre løs, -men en dag kom frihedsgudinden og gav den en hotdog. Agurken spurgte frihedsgudinden om hvad den skulle bruge en hotdog til. Frihedsgudinden svarede: Den kan du bruge til at forsvare dig med vis der kommer en, stor, kæmpe, tomat & vil bekæmpe agurkerne, fordi at de er alt for lange til at komme igennem og derfor kaldte agurken på squashen - dens fætter fordi den vil bede om hjælp til at nedkæmpe den fede Tomat. De bankede den til plukfisk.. Derefter spiste de et par vingummier og stenede et par afsnit af Friends. Men, Tomat var ikke død, men bare blevet til en Heinz, så De greb et par vingummibamser og tyrede efter Tomaten, men Tomaten faldt og døde, den var helt Rød i hovedet og lå og græd. Men så kom guldfisken og begyndte at ruge på den. To dage efter, kom frihedsgudinden igen og sagde; "du skal putte Heinz på din hotdog", og agurken gjorde det med det samme, for ellers kom den store stygge blå og orange banan elefant, som altid var så fræk at den pruttede når den blev virkelig ophiset, Selvom dens mor sagde at den skulle spise mange viskelædere for at blive Stor og flot, men den spiste ikke mange viskelædere, men spiste HUNDELORTE. Det kunne den godt lide fordi det gav sådan en dejlig følse i munden når man pressede det op i ganen, sprædte det ud på tænderne som tandpasta men den fik huller i tænderne, så den begyndte at spise tun & der efter lagde fætteren og agurken en plan om at udrydde tomater eller lave dem til Heinz, planen skulle foregå således: at de skulle hoppe på den, og tisse den i hovedet, fordi at den så ville splaske sådan ud som ketchup, men agurken kunne jo ikke tisse - kun svede, så ætsede den op med sin super sved, og Tomaten var væk, men så kom den hårde banan og låste agurken inde i hans friendsboks, og derefter døde den simpelthen. Men så kom den store tykke gris og åd dem alle sammen men Tomaten overlevede! Den ville nu dræbe grisen, ved at gøre sådan: Tomaten ville bruge sig selv som lokkemad, og så når grisen kom ville den kaste hundelorte efter tomaten. Men så kom der en sød ung gulerod og Tomaten kunne ikke få øjnene fra den lækre gulerod kun fordi at den var så lækker!

så grisen slap væk, og levede i lang tid som en glad lille skinke. I mellemtiden var Tomaten og Guleroden blevet gift, men .. det havde faktisk ondt af den afdøde gulerod, så det valgte at finde en ny agurk, derfor kom der en citron og hjalp dem med at finde



Frigg

Selvom jeg leder efter ny springpart,

ville jeg aldrig glemme dig Pan <3...
Min ynglings springer! Er glad for....

jeg stadig passer dig <,3...............


0
0
Svar på denne tråd
 
 sssssssssss
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 14:54

.. sin mor .


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 llllll
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 18:53

dagen efter fandt de hende og de...


Katrine

KATARIN

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider