Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hjælp til kameravalg + andre ønsker
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 15:07

Hej ænder.


Jeg skal konfirmeres om mindre end 1 måned, og har helt tiden udskudt at skulle finde på ønsker.

Men nu er det altså ved at være oppe over, så.


Jeg vil rigtig gerne have et GODT digital kamera, der kan tage billeder af springning + det skal kunne tage gode lyse billeder i ridehus og selvfølgelig også portrætbilleder.

Så kamerafreaks, hvad skal jeg vælge, jeg er lost ?


Jeg mangler også lidt foreslag, til ønsker, generelt.

Jeg er skam ikke en tøs der har mange ting, men jeg vil bare ikke ønske mig hvad som helst til konfirmation, kun de lidt større ting


Jeg har indtil videre Sadelskab og bærbar computer på listen, hvad kan jeg mere skive ned ?


Skal lige siges at jeg IKKE vil have smykker, jeg vil allerhelst have penge, men lidt ønsker skal der jo til.


Hjælp tak ?




» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Kamera...
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 15:10

Hahaha, jeg har lige lavet et indlæg om næsten det samme - bare ikke til konfirmation altså ;D Men så kan jeg jo også følge lidt med her, haha.


Jeg vil konfirmeres igeeeeeen. Men ved ikke hvad du kan ønske dig, hvad du lige synes der mangler. Ellers, så lad folk være kreative, nøh :P



Kalløøh

- med skønne Jaargt

Fjordrytter med stiilh


0
0
Svar på denne tråd
 
 uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 15:12

Jeg har et nikon coolpix L11:D


Det er godt nook til mit brug, og det kan tage billeder af ting i bevægelse:D


Men desværre har det kun 6 megapixels:(




Emilie
Mickey du har lært mig alt hvad jeg ved! du er den bedste<3

Tidligere Julie og Emilie(gek)

~~~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 gabriel
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 15:15

Tja, du går aldrig galt i byen med Canon Eos-serien.


Kia med Gabriel De R


(fhgt ff yr dmns, wrt sngs n yr slp)

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 15:22

Tak for hjælpen, søger stadig foreslag



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 kamera
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 18:23

Min søster er ved at købe et Canon EOS 400D. Det er et godt amatør kamera, hvor du kan udvikle dig meget med dine foto samtidig. Ved ikke hvor god du er. Hvis du godt kan lide og svømme også, har en af mine venner lige købt at vand kamera! :0 Fedt når de propper det i øllen :P




- Frigg


0
0
Svar på denne tråd
 
 askjdlkajasd
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 20:21

Køb et spejlreflekskamrea, så er du ikke helt galt i byen.

Jeg kan kun anbefale Olympus (e-400) eller Canon EoS ;)



Marie

&

Felix Albæk


Lyserød trense sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej;p
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 20:54

Med et Canon Eos 40D går du bestemt ikke galt i byen



07/05-1992 - 05/01-2005

F L A S H D A N C E

10/05-1999-29/08-2007

G O V A

-nu med Zsa Zsa


Springsadel sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 23:01

tak allesammen (:



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 kamera
Forfatter: 
Dato:  29-03-2008 22:20

Jeg har et Canon Eos 400D og er rigtig glad for det. Jeg har så købt et ekstra (billigt) objektiv, der skulle tage bedre billeder i ridehus, end det der fulgte med, og de bliver også fine, synes jeg. Det er også godt at tage springbilleder med i det hele taget, for det kan tage billeder hele tiden, mens du holder knappen nede (tror det er op til 20 billeder ad gangen), så man er ret sikker på, at få et billede, hvor hesten rent faktisk springer :)


skrev
Maria,
som holder af
Cashmir Damgård Pablo Casandra Damgård
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider