Hello ænder q;
vil lige fortæller jer en lille bitte historie som er SANDT! 
Men det startede med at vi skulle have pratikanter der i blandt en der hed Heidi og efterhånden som vi havde haft hende nogle timer kom vi af en eller anden grund til at sidde og snakke om heste så spurgte hun så hvad min hed: jo men --- den hed jo Vognmandsgårdens Bamb, så fortalte hun nøøøj, den havde hun da startet imod dengang hun red :b hvor sjovt!
Ville bare fortælle det :b