Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Min pratikant har startet mod Bambi :P
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 21:05

Hello ænder q;

vil lige fortæller jer en lille bitte historie som er SANDT! :P

Men det startede med at vi skulle have pratikanter der i blandt en der hed Heidi og efterhånden som vi havde haft hende nogle timer kom vi af en eller anden grund til at sidde og snakke om heste så spurgte hun så hvad min hed: jo men --- den hed jo Vognmandsgårdens Bamb, så fortalte hun nøøøj, den havde hun da startet imod dengang hun red :b hvor sjovt!


Ville bare fortælle det :b


»Line Lauth Pedersen.


hjemmeside msn Præs HGpræs

Lem rideskole (LERK)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider