|
|
| ::. Kender i det? :'( |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
27-03-2008 18:15 |
|
Kender i det, når man sådan glæder sig til noget. også lige pludselig bliver det bare ikke alligevel 
... Denne gang, havde jeg aftalt, at låne en trakhener vallak, og vi havde aftalt alt og jeg manglede bare at komme ud at se ham. - det hele var fundet ud af, og jeg havde regnet flere gange på at det godt kunne komme til at løbe rundt for mig.
Men nej - sådan skulle det alligevel ikke være :/ hun skriver så idag - at hendes mand ikke vil gå med til det.
Year - lige den dejligste ting at få at vide, nu når man havde gået og glædet sig.
.. :/ Endnu et ynkeindlæg fra mig, for hvornår vil der dog ske noget som vil få mig glad, nu havde jeg glædet mig til det her, men alligevel er der altid noget som går galt. - Kan man næsten være mere uheldig ? :'( 
»Lasse's Chelle« ¬ Nu uden Vestergaards in-zeit ! Linka R.I.P Jeg står ved mine meninger! - Har du et problem ? Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Nårh stakkel.. kender godt når man bar har gået og glædet sig hel vildt til noget og så blir det ik til noget alligevil.. har prøvet nogenlunde det samme bar omvendt.. har jo en pony til salg og så var der så nogen der var interesseret i hende, og vi havde planlagt det hele osv. vi havde så stået og brugt et par timer på at nusse om hende og gøre hende fin, de kom så ik til den aftalte tid, så vi ringede så til dem, men de tog så ik deres telefon, da der var gået en halv time gad vi ik vente mere så hun blev lukket på fold igen. dagen efter skrev de så at de var blevet syge så de kunne desværre ik komme. så havde vi så aftalt en ny dag. men der blev de så os væk, og så kunne vi jo så godt regne ud at det var fup og fis det hele .. det er simpelthen bare så træls så noget .. så forstår dig udmærket ... 
2'ER PONY HOPPE SÆLGES. 21.500.- INCL. HESTEPAS, STAMTAVLE OG VACC. 23.800.- INCL. UDSTYR, HESTEPAS, STAMTAVLE OG VACC. KONTAKT MIG PÅ: 2554 3824
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker dig Lasse. <333 |
LilleChelle |
27-03-2008 18:31 |
|
Jeg er bare så træt af det hele. Endelig noget som gjorde mig glad. men selvfølgelig varede glæden ikke længe  desværre. - men jeg må vel på et tidspunkt vænne mig til, at ingen ting kan lykkedes for mig :/ :'(
»Lasse's Chelle« ¬ Nu uden Vestergaards in-zeit ! Linka R.I.P Jeg står ved mine meninger! - Har du et problem ? Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| qllalalalal |
|
|
Helt ærlig Chelle, det kan godt være det hele ser sort ud for tiden, men du må også prøve at droppe de trælse og negative tanke snart. Prøv nu at glæd dig over de små ting i hverdagen!
Rhea & Don Alfredo - Tidligere med Amiro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
27-03-2008 18:50 |
|
Rhea: For det første: Så find nogle positive ting i mit liv lige nu - Jeg har en perfekt kæreste, en familie som holder af mig. - Og ? hvad ellers. INTET ..
Og for det andet, så skrev jeg endnu et ynkeindlæg fra mig, hvis du ikke kan tage det, så lad hver at kommentere, du forstår jo så åbenbart på ingen måde hvordan det er - når ingenting går godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeeej |
|
|
Stakkels Dig! Kender det godt! Jeg skulle ud og prøve en pony. Og glæede mig som en gal, og følte nærmest det var min, Haah underligt. Men jeg glædede mig virkelig meget!!! Men så viste det sig tilsidst at der var en der ville give mere for den end os. ØV... Men måske den skal igennem en dyrelæge tjek. Så MÅSKE!!.. Hvorfor er alle fisk grimme? Fordi de er vanskabninger !!!
Den heldige ejer af Valhallas Bolero Jeg troede jeg drømte men du var virkelighed Bolero Skovgårdenshestepension
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
27-03-2008 19:00 |
|
Org' hvor træls. Jeg har selv prøvet det samme :/ ..
- Hvor er jeg ved at blive sindsyg over at INGEN ting kan gå godt for mig :/ .. alt går bare altid i vasken. Nogle gange hader jeg virkelig mit liv :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PROBLEMER.. |
|
|
Som jeg har skrvet før, til dit tidliger indlæg sådan nogle perioder gemmengår vi alle i vores liv, på et eller andet tidspunkt Jeg har selv også været samme sted som dig mange mange gange - Store problemer med familien, været ved at midste en af de personer jeg holder mest af, altid haft selvtillid = minus 230, @!#$ tid i skolen osv . Selvom problemerne ikke er ligeså alvorlige som hvis man har mistet begge sine forældre eller ligende, men det er mine problemer, og det har taget hårdt på mig at gemmengå dem - og når man gemmengår dem, tror man virkelig ikke at det bliver godt igen, men lad nu hver med at giv op og lad hver med at gå fuldstændig ned over det, man må prøve, prøve at få det bedste ud af det selvom tidne er hårde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Ærgeligt at det ikke blev til noget alligevel /: Men solgte du ikke din pony fordi du ikke kunne overskue at have hest? Kan godt være det bare er mig der er forkert på den, men så kan jeg nemlig bare ikke helt forstå hvordan du så har overskud til at låne den her?
... Støjer - med den venlige djævlemule Epirus
Årets JHN vallak for kat. I 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
27-03-2008 20:23 |
|
' Simone: nu er det måske ikke alle der lige går rundt med så store problemer som mig :/ og det er ihvertfald løgn at alle skal igennem sådan nogle problemer !! - Problemer ja, men ikke sådanne problemer. og det er altså ikke mig som siger det, men mange andre. :/ .. ... Jeg ved godt at det nok skal blive godt igen, men hvornår ved jeg ikke.
Støjer: Jo, på det tidspunkt havde jeg på ingen måde overskud til det. men nu hvor jeg ikke går i skole, mangler jeg virkelig de dyr som altid har været der i mit liv, og jeg må ikke have hund hvor vi bor :/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mmm.... |
|
|
Surt - altid ærgeligt når man har glædet sig. Men når du ikke har set den, hvordan ved du så du ville kunne lide den ? Prøv at kigge inde på markedspladsen, der er tit en del heste under udlån.
Katja Berg - Nu med > Covette Imperial <
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PROBLEMER.. |
|
|
Syns jeg bestemt ikke du kan sige Så syns jeg du har meget forkert opfattelse af det her...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ryryrg |
BS-Røjsen |
27-03-2008 21:07 |
|
Træls situation, ærgeligt når det ikke går som man håber. Men du er ikke den eneste uden hest, jeg har ikke haft "fast" hest i snart 3 år.. og jeg klarer mig stadig  Og jeg vil bestemt heller ikke mene du er den i verden med de største problemer, selvom det ser trist ud for dig lige nu. Tænk frem ! 
VH. Maja Stade - Moonlight Af Ellemose - Castillo R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
27-03-2008 22:02 |
|
Katja: Den var perfekt, lige som min gamle hest. og jeg var næsten sikker på det bare skulle være ham. - ja, det kunne jeg. Men jeg har bare ikke fundet en hest, som jeg endnu har ville kontakte ejeren for at høre om.
Støjer: Måske er det mig, som er i et miljø, hvor folk bare ikke har ret mange problemer? .. det skal jeg ikke kunne sige. men jeg ved at jeg gentagende gange har fået at vide, at jeg havde umådelig store problemer, og at det var mange og større problemer end alm. teenageproblemer.
Maja: Det har jeg bestemt heller aldrig sagt man ikke kan. Men jeg har altid haft dyr omkring mig, lige fra jeg blev født, har der været et dyr omkring mig. Og som 6 årig, fik jeg min egen pony, og har siden haft det altid. Jeg har stort set altid haft en hund omkring mig også. Nu har jeg ingenting - Og jeg har altid brugt dyrene som et fristed, et sted, væk fra alt andet, !!!
Jeg har så vidt jeg husker aldrig sagt at jeg har verdens største problemer, jeg har problemer som ikke er 'normale' -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mmm.... |
|
|
Hvad er det du søger af hest ? Og er da lidt interessret eftersom jeg ikke har læst alle dine forgående indlæg - hvilke problemer er det du kæmper med ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glæd dig for pokker |
|
|
Det kan godt være du måske har større problemer end så mange andre, men derfor kan du godt forsøge at få det bedste ud af det. Sådan virker det lidt, at du ikke FORSØGER at få det bedre! Vi ser altig beklage-indlæg fra dig, hvad med at skrive noget om det der går godt? Vi andre kan kun lytte og råde dig, men i længden gider man ikke hører om alt det negative. Forsøg nu at glæd dig over noget!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
27-03-2008 22:48 |
|
Maja: Jamen, det skal være en ret stor hest (ihvertfald i forhold til mig) på omkring 165 cm. Også skal den gerne ligge på omkring La dressur. God i hovedet, og jeg skal måtte tage den med til stævner. Jeg har så det krav, at når det ikke er min hest, så vil jeg heller ikke betale alt til den. jeg betaler for at vise hesten frem, at den lærer noget mere, og at den bliver passet forsvarligt. - Så derfor er det ejer som min. betaler det halve staldleje, og den halve dyrlægeregning hvis der skulle ske noget med hesten.
Der er forskellige ting, bla. fik mit (virkelig perfekte kæreste) leukæmi i Nov. sidste år, samtidig med min mormor var indlagt, og var ved at sulte sig selv ihjel :/ min morfar blev indlagt med en blodprop i hjernen, og lige efter blev min moster indlagt med en meget sjælden virus i lungerne. Også får at det ingengang skal være løgn, så måtte vi flygte fra min far, fordi han var blevet så gal på mig, at min mor var bange for han ville blive voldelig, og så havde vi levet altid med utroskab og alkohol fra hans side. - så det hele er lige væltet på en gang :/
... man får altid at vide at man endelig skal komme til HN hvis man har lyst til at snakke, eller bare skal ud med en masse ting. Og det bruger jeg også HN til. - Den 16. vil du måske kunne få et glædesindlæg fra mig, for der tager jeg med Lasse's familie i tivoli. .. Men helt ærligt, så er der ikke noget lyst, at skrive om i mit liv. Jo, så kan jeg lave et indlæg: Idag har jeg været sammen med Lasse. iiih det var dejligt. det er også vildt herligt. øhm. :/ Hvad er det du vil have jeg skal glæde mig over? at jeg har en kæreste der er meget syg? at jeg har en alkoholisk far? som ikke vil lade mig være? at jeg har nogle syge bedsteforældre? at jeg har måtte sælge min hest? .. hvad?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mmm... |
|
|
Nu heder jeg altså Katja  Bliver lige nødt til at høre dig, hvad mener du at du kan tilbyde en hesteejer der er de penge værd? Mange profesionelle får stillet heste til rådighed, men skal selv betale for driften alligevel (det kan evt sponsore tage sig af). Hvad får hun/han ud af at købe en god hest som hun skal betale halvdelen af driften på, og egentlig ikke kan bruge til noget? Jeg kan se det er en sygdomspræget familie du har pt, men hvis du ikke vil prøve at finde noget positit, så gør du det heller ikke. *Glæd dig over du selv er rask! *Glæd dig over lægerne er så dygtige at de fleste fra din familie forhåbenligvis kommer sig! *Glæd dig over at vi lever i et land hvor man kan komme gratis på hospitalet, så økonomien ikke er i vejen for de bliver raske! Jeg er sikker på du kan lave den liste meget længere hvis du bare tænker lidt nærmere over det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
27-03-2008 23:30 |
|
Hov - undskyld 
- der er nogle som af forskellige årsager ikke kan have hesten, evt. graviditet, lysten, pengene, eller tiden - osv. Jeg vil skam heller ikke have folk skal købe en hest til mig, det er sku for latterligt. 
.. i for det til at lyde som om jeg bare er et stort negativt menneske, som på ingen måde prøver at komme videre. :/ - hvordan kan jeg glæde mig over at jeg er rask? når jeg ikke er det! - Hvordan kan jeg glæde mig over at lægerne kunne have redet min mormors nyrer? - Hvordan kan jeg glæde mig over at lægerne havde smidt min morfar journal ud? når han skulle have en 4-dobbelt byeparts. - Ja, det er rigtigt at det er gratis at komme på sygehuset, desværre er medicinen bare ikke gratis. - hvordan kan jeg glæde mig over at lægerne sagde knapt en uge før Lasse fik diagnosen, at han bare havde influenza? osv. altså. - hvad er der er glæde sig over, at jeg stadig har min kæreste, at jeg har min mors familie der holder af mig. hmm, andet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mmm... |
|
|
Jeg er sikker på du kan finde dig en ganske udemærket lånehest, hvis du altså går med til at beatel mere selv. Ellers så opret en annonce og fortæl hvad du søger - det kan være du er heldig. Men ja, må give dig ret i at du virker temmelig negativt (hvilket du selvfølg også er i din gode ret til at være), men vi kan ikke gøre dit liv bedre. Vi kan prøve at få dig til at se på livet på en anden måde så det virker lidt nemmere og mere overskueligt. Har ikke fået fat i at du også var syg, så det kan du selvfølgelig ikke glæde dig over. - Glæd dig over at lægerne kun brugte en uge på at finde ud af at det var leukemi. Hvad hvis de stadigvæk troede det var lungebetændelse? så ville det være lang sværere at behandle. - Og som du selv siger, glæd dig over at du har din mor og hendes famile der holder af dig. Det er da en kæmpe ting at være glad over. - Glæd dig over det er forår. - Glæd dig når du får en god karakter i skolen. - Glæd dig efter en hyggelig samtale med en veninde. - Glæd dig på andres vegne. - Glæd dig over de små ting i hverdagen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
28-03-2008 12:31 |
|
Jaah, det kunne da være herligt. men det er nok de færreste der er af samme opfatning som jeg, mhs. til lån af hest. - Men sådan skal man jo have lov til at være så forskellig ..
.. Lidt negativt måske? - men hvordan kan jeg glæde mig over, at lægerne bare sendte ham hjem, og sagde at det blot var almindelig influenza ? Det kunne måske have reddet ham så meget, at han ikke var kommet ind i 'den høje risiko' gruppe :/ - Ja, glæde mig over at have dårlig ryg, hvor lægerne siger jeg blot skal leve med det! Det kan jeg ikke glæde mig over. - Glæde mig over at jeg har levet i flere år, med ondt i maven hvor de også blot siger jeg skal leve med det. - Glæde mig over mine karakter, kan jeg heller ikke, for efter alt det her, for der er mine karakter faldet så forfærdelig meget :/ - Glæde mig over sne, det kan jeg ikke - for jeg hader sne. Det er klamt.
... Det folk siger, er så nemt at glæde sig over, det kan jeg virkelig ikke se glæden ved. - Jeg kan godt se glæden ved at jeg har min mor, søster, lillebror, Lasse, Hans forældre og søskende, der holder meget af mig. Men alligevel savner man nogle veninder der nogle gange gider lytte. Og ikke altid bare læsse på mig, med deres 'problemer' :/ ..
Måske er jeg bare et negativt menneske, som intet positivt kan se, men at se positivt, er ekstremt-enormt svært, når alt positivt bliver overbygget af negativt :/
- Heldigvis glæder jeg mig til at komme på arbejde, og komme hjem til Lasse der venter på mig herhjemme. Men det er godt nok også en af de eneste ting. Tanken om at min far kommer og skal spise her på søndag, fordi jeg har fødselsdag på tirsdag, gør mig allerede trist :/ .. Mange siger, lad hver med at tage sorgerne på forskud, men det er mange gange umuligt :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At se positivt på tingene |
|
|
Well, jeg er måske ikke den bedste til at opfordre folk til at se på positivt på tingene, for ind i mellem er mit liv også noget værre @!#$. Ja, du gennemgår noget som ikke sker for særlig mange, - ja det er ikke et "alm. teenageproblem" at have en kæreste med leukæmi. - Men skal man så stille det op på den måde at dit problem er så meget mere specielt end alle andres, hvad så med de fattige børn i Afrika med AIDS? Er det ikke 100x værre end dit problem? - Er din kærestes sygdom egentligt ikke 100x værre for ham end for dig som er rask? Det er måske lidt hårdt sagt, men jeg har indset at ind i mellem er det rart at få et "hårdt men venligt" klap i rumpen om at ta' sig lidt sammen og komme videre, - selvom det ikke er nemt! Jeg har også nogle problemer som jeg har haft de sidste 5 år, og ind i mellem har jeg helt ærligt bare haft lyst til at ta' billetten væk herfra og synes det hele er noget rod som bare ikke blir bedre! - Men lige netop dén indstilling hjælper jo bare ikke! Det er okay at gå fuldkommen ned på en ting i ny og næ, men man skal også passe på ikke at blive liggende dernede for så blir det bare ikke bedre. Du kan være så heldig at din omgangskreds er så forkælede at de ikke har nogle synderlige problemer udover at få råd til næste mærke trøje Mens min vennekreds f.eks. også har deres problemer, - alle har nogle problemer og alle skal igennem en fase hvor alting bare virker SÅ enormt håbløst og intet vil lykkes! Jeg vil også vildt gerne ha' en hest, og føler bare at alle mine venner får en og jeg må bare undvære! - Skide uretfærdigt. Vi har en stald. Jeg har udstyret. Alt jeg mangler er bare lige en hest... Men sådan er livet ind i mellem, - man får kun det ud af det som man selv vælger! Nu synes du måske jeg er lidt hård, men det er kun fordi jeg godt kan sætte mig i din sitaution med at det hele er håbløst og uretfærdigt! Så som de andre siger, find nogle små ting i hverdagen der er gode og start med at glæd dig over dem. - Du har en kæreste som holder af dig, tiltrods for sygdom osv. så holder I sammen og elsker hinanden, er det ikke noget der er værd at smile over!? - Du har en familie som støtter dig og hjælper dig, er det ikke værd at smile over!? Lav en liste over gode ting i din hverdag og hæng op et sted du går forbi tit, så du konstant blir mindet om at der er ting som er værd at smile over  God weekend!
Mvh. Julie Rollo - Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt... | Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside | Morten & Xenius søger et nyt hjem! Klik her...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
28-03-2008 13:47 |
|
Tusind tak Rollo. det er egentlig meget dejligt når der er nogle som egentlig kan forstå hvordan man har det.
Jo, selvfølgelig er det værre at have AIDS. Men et eller andet sted, ville jeg hellere vide hvad der er galt med mig, end at gå rundt i uvisheden. Hvor mange bare siger, det kommer du over på et tidspunkt.
- Jeg ved ikke om den er værre. den har tager meget hårdere på mig, end på de andre. .. Måske fordi jeg var sammen med ham stort set hver dag, før han blev syg, vi havde lige haft den mest pragtfulde ferie sammen, og 3 uger efter, bliver han syg. jeg står så på sidelinjen, er ikke med på sygehuset hver gang, og skal hører det hele igennem dem, f.eks. om hvad der skal ske med ham osv. - Rigtig mange, inkl. læger og sygeplejersker siger at det tit er meget hårdere for dem der hjemme end for personen der egentlig er syg. Han får alt den hjælp han skal bruge, og er i de bedste hænder. Hvor man så, som 'tilskuer' kan gå herhjemme og tænke på hvornår det mon er ovre, hvornår kan jeg komme over og se ham, hvornår skal han det, og hvornår skal han det? .. bare det egentlig at vide hvad der var galt med ham, gjorde mig bange. Men da jeg fik det at vide, blev det sådan, hvad skal der ske med ham, husker han nu sine piller, husker han nu at han ikke må lave nogle hårde ting, når hans blodplader er for lave. osv.
- man går hele tiden med den frygt for at der skal ske ham noget. Og den kommer virkelig op i mig, hvis jeg ikke kan få fat i ham, eller hans forældre. :/
Selvom jeg er ret forkælet, så har jeg måske bare en masse psykiske problemer, som de ikke har :/ Hvorpå deres måske er fysiske.
Nogle gange ville jeg faktisk ønske at mine problemer, var fysiske. og nogle gange ville jeg faktisk ønske at min far havde slået, i stedet for at råbe.
men sådan er det ikke.
- et sted, kan jeg godt se lys, men jeg ved bare ikke hvornår? jeg har to kæmpe ønsker, som jeg ved på et tidspunkt vil blive opfyldt, det ene er at Lasse bliver rask - hvilket han nok skal. Men det jo desværre tager tid :/ og at min far vil holde sig langt væk fra mig :/ ...
Selvfølgelig kan jeg smile over at jeg har jordens dejligste kæreste, som jeg elsker, og han elsker mig. og selvfølgelig kan jeg smile over jeg har noget af min familie, som holder meget af mig.
men det er bare så få ting, som hurtigt bliver lappet over, af de dårlige :/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LilleChelle |
|
|
Jamen jeg kender det kun for godt, - jeg har en tendens til kun at se de negative ting og lade dem køre mig helt i bund, og det påvirker da ind i mellem mine omgivelser lidt for meget. F.eks. i går var jeg sur på min kæreste, bare fordi jeg ikke kunne ta' mig sammen til at sige at jeg virkelig havde behov for at han kom herop til mig. Det ER da svært at stå udenfor og ikke kunne gøre noget, men måske netop der kan man sige at dit vigtigste job i forbindelse med din kæreste er at du får slappet af når du ikke er sammen med ham, også så du ikke bliver syg og samler noget med op som kan smitte ham! - Ved godt det er SÅ meget nemmere at sige end gøre, men ved også hvor vigtigt det kan være i forbindelse med leukæmi. Det med ondt i maven osv. er nok noget du får fordi du er stresset over det hele lyder det til, - det kan sagtens gøre at du får ondt i maven. Ind i mellem skal man ha' en dag hvor man bare lader sig selv være umulig, egoistisk og ked af det, - og så dagen efter skal man ta' sig selv i nakken og sige "SÅ! Tager vi os fanme lige sammen her!"  Det er alt sammen 100x nemmere at sige end at gøre, det ved jeg godt, - men når man så får det gjort, så er det jo også rart!
Mvh. Julie Rollo - Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt... | Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside | Morten & Xenius søger et nyt hjem! Klik her...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kakakakaka |
|
|
Jamen helle, kan du ikke godt følger mig i du kun se på det neagtive? Hver eneste sætning starter med noget negativt fra din side, og hvis den ikke gør det, så kommer der med garanti en negativt ord eller sætning ind i den positive sætning! Kan du følge mig stadig? Hvad vil du helst? Have de "frygtlige" problemer og være sort og negativ, eller have de "frygtlige" problemer og forsøge at få det bedste ud af dem? Den eneste person som får dig ud af de sorte og negative tanker er kun dig selv! Vi andre kan give dig et spark bagi! Prøv evt. hver gang du tænker noget negativt, så tænk tre positive ting! Men det er svært, for det er hele din tankegang som skal ændres, og JO den er altså negativ!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Jeg er fuldstændig enig med Rhea. Jeg har selv haft det rigtig rigtig RIGTIG skidt for et par år siden. I starten var jeg også negativ overfor alt og gad nærmest ingenting. Til sidst gik det op for mig, at det får man sgu intet ud af. Som Rhea siger - glæd dig over de mindste ting og lad endelig være med at tage sorgerne på forskud! Jeg har også selv dårlig ryg og ondt i maven som du selv nævner, hvor lægerne heller ikke kan finde en grund til det. Lad være med at tænke over det - så mærker du heller ikke lige så meget til det. Vær' du rigtig glad for din dejlige kæreste og din familie. Det er der mange mennesker, der desværre ikke har.
Kia med Gabriel De R (fhgt ff yr dmns, wrt sngs n yr slp)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
29-03-2008 23:36 |
|
Rollo: Jeg synes specielt, jeg har nemt ved at blive trist over ingenting :/ det er virkelig træls. Lige pludselig er jeg i totalt dårligt humør, og bagefter i mega godt humør.
- der skal næsten ingenting til at få mig til at græde, :[ det er virkelig træls :/ ..
Sådan lige en ting der gjorde mig lidt trist, var at Lasse skulle have været her fra igår til imorgen. men så skriver hans mor her til aften, at han skal hjem. Øhm ja - hader det virkelig! men sådan er hans forældre tit.
Rhea: For det første - hedder jeg ikke Helle  Jeg ved da godt den er negativ. HERPÅ, - men så giv mig en grund til at skulle fortælle: iih, nu har jeg været sammen med Lasse, og der var så dejligt. Det laver man jo ikke et indlæg om - vel? ..
Måske er det bare mig der er underlig. men jeg synes ikke jeg evigt og altid er negativ. Men det synes du jo så.
Kia: Sorgerne synes jeg er sværere at skubbe væk. bare tanken om at skulle sidde og spise med min far, gør mig så trist. Jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare kan holde sig ude af mit liv. :'/.. - Det lægerne kan gøre mg så sur over, er at de siger der ingenting er galt med mig, så kommer jeg til fysioterapeut, og det første hun siger: hold kæft - hvor ser din ryg ud. Øhm, så tænker man lidt - hvorfor har lægerne ikke sagt det? - Og bagefter kommer den tanke op, gad vide hvad der så er galt med min mave? når de heller ikke kan finde ud af det. :'/ de fleste gange, er smerterne så voldsomme at jeg ikke kan stå op, jeg kan ikke gå, blot ligge helt flad på min mave og slappe af. - også falde i søvn. Så skal jeg sove 3-4 timer, så er det ovre igen. '
... Ja, det er jeg skam også. Jeg elsker min familie, og min kæreste. Men et eller andet sted savner jeg så meget et dyr at passe, give min kærlighed osv. bare det at være opvokset med et dyr omkring sig konstant, gør rigtig meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Jeg ved ikke hvad det er med dig og din far, men kan fortælle dig at jeg har valgt at holde min far ude af mit liv. Lægerne er nogle kluddermikler til tider, men hvorfor lade dig gå det sådan på? Der er ingen grund til at bekymre sig så meget - det leder nemlig til mavesmerter. Går du og tænker over "ih og åh hvad er der nu galt med min mave, hvornår går jeg ondt igen" osv, ja, så får du netop ondt! Stress og spekulationer er noget af det første, der sætter sig i maven. Et dyr at passe - hvad med et hamster eller en kanin?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
29-03-2008 23:59 |
|
Men kunne de dog så bare sige hvad der er i vejen, eller om det evt. er mavesår ? eller sådan noget,. - Nu har jeg altså haft det siden jeg var 9 år gammel :/ ..
.. et hamster eller en kanin - ja, for mig er et rigtigt dyr, en hund eller en hest. (ikke for at være ond) - men jeg har aldrig kunne se noget i så små dyr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Jeg ved skam præcist hvad du mener, har haft de samme symptomer længe nu uden noget resultat. For at finde ud af om det er mavesår skal du have en undersøgelse, hvor du får en her slange med et kamera ned igennem halsen, igennem spiserør og mavesæk. Tjah, til tider må man jo nøjedes med hvad man kan få og se sig tilreds med det. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glædesindlæg |
|
|
Jo, du skal da NETOP også lave indlæg om at "Hold kæft det var en fed weekend, Lasse var her!" for det er netop vigtigt at du fokusere på de positive ting. Han har vel netop også behov for at komme ud til en veloplagt og positiv kæreste og få en pause fra al den sygdom?! Og hovhov, der er en hel masse værdier i de små dejlige dyr!  De kan faktisk give mere end man tror, - foruden det er de er da noget nemmere og billigere at ha' end en hest, hund, kat etc. Ellers så hjælp frivilligt til i en stald, kennel eller lignende et sted? Jeg ved godt det er svært at fokusere på de positive ting, men JO vi kommer alle igennem en svær periode i livet og ja gu fanden, undskyld sproget, er det svært at komme op igen. - En negativ ting vejer mere end ti postive, og det er nemmere at være negativ end positiv. Men det er bare så vigtigt at du er positiv og nyder de gode stunder livet bringer dig. Jeg har den holdning at ind i mellem skal livet være noget værre møg for at man kan værdsætte de gode stunder når de kommer! Så find dig en hobby der kan gøre dig glad og lede dine tanker væk fra alt det der plager dig. Ind i mellem døjer man med nogle problemer, og som Kia siger, så det at du fokusere på det, gør det også værre. Jeg kan få mavekrampe over tanken om at skulle hjem fra min kæreste af, og jeg døjer ind i mellem meget med hovedpine. - Men jo mere man fokusere på det, jo værre blir det bare. Så, sæt et smil på, og find nogle positive ting!
Mvh. Julie Rollo - Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt... | Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
30-03-2008 18:54 |
|
kia:. Ja, det er desværre rigtigt. men jo mere jeg faktisk presser mig frem til ting, jeg inderst inde godt ved jeg ikke kan. jo mere får jeg ondt :/ .. - Ikke fordi jeg går og tænker over det, men det gør min hjerne jo nok inderst inde :/ ..
Ja, selvfølgelig kan man glæde sig over de ting man har, men man bliver også tit ked af de ting man ikke har :/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
30-03-2008 19:00 |
|
Rollo: ja, sjovt nok - så er jeg glad, og for det meste positiv, sammen med ham. Men han er også en af de eneste der kan få mig til at være glad. Jeg føler mig så glad i hans nærvær. - Ja, undskyld - men jeg kan virkelig ikke se faccinerende over de dyr. Undskyld. men det kan jeg bare ikke. :/ - hvis jeg på noget tidspunkt skulle have så småt et dyr, så skulle det være en chincilla (staves?) eller et egern. (:
Ja, lige nu er jeg gået i totalt selvsving med at fremkalde billeder på den lokale ungdomsskole. desværre, er det kun om aftenen. Men ja, det er meget sjovt - og tiden løber totalt fra mig. I får billeder enten i morgen, eller tirsdag (: - for jeg har kun sort/hvide på fotopapir her, og imorgen får jeg de farvebilleder der er blevet taget i weekenden (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wertyuidd |
|
|
Jeg vil bare gøre folk opmærksomme på den eksakte tråds udvikling på HNs almindelige hyggesnak. -det kunne måske være meget interessant at læse. når man tager en hest 'i træning' skal man jo kunne yde, og tilbyde en hvis kvalitet ridning. som der også står oven over^^ Jeg har modtaget undervisning proffessionelt i irland, samt redet i bulgarien. -Redet hest for Finn Saksø Larsen, redet utallige ungheste, og deltaget i mange tilridninger. Men ville stadig ikke kunne tilbyde folk at træne deres heste. -blot tage en del i det. Kan du forstå det jeg siger? 
Held og lykke med Lasse fremover. Det er en trist ting.
N A N O U For every dark night, there's a brighter day Citat: Tupac Shakur. -
The greatest irony in life, is realizing that the only things worth living for, is the things worth dying for..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
30-03-2008 22:51 |
|
Hvad er det du mener med det første?
- jeg er på ingen måde med på hvad det er du vil med de sætninger der? for mig er det totalt vollapyk 
.. Tusind tak (: ja, desværre. men han klare det så fint.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Det er da meget enkelt . www.heste-nettet.dk/forum/1/1674179/ 1674179/ Her kommer ejeren af holsteneren ind i billedet, og det viser sig i slet ikke havde nogen aftale. så ingen medlidenhed herfra. Og resten jeg skriver kan da heller ikke være så kompliceret. -For at tage heste i træning, skal man kunne tilbyde noget ud over det sædvanlige. Og umiddelbart, tilgiv mig hvis jeg tager fejl, virker det som om du bare har redet som så mange andre, og selv været heste ejer. Du har ikke decideret haft ansvaret for en andens hest's træning før . -og igen, tilgiv mig hvis jeg tager fejl, det er blot ngoet jeg går ud fra.
N A N O U For every dark night, there's a brighter day Citat: Tupac Shakur. -
The greatest irony in life, is realizing that the only things worth living for, is the things worth dying for..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
30-03-2008 23:07 |
|
- for det første er det en trakhener. For det andet, så synes jeg altid at det er trådstarter, der efter HN's mening aldrig har ret :/ ..
- Ja, gå du ud fra en masse ting. Som du egentlig ikke ved noget om. Noget som Cille har proppet ind i hovedet på folk. Fordi hun lige pludselig har set sig sur på mig. øhm, har man virkelig ikke et større liv, end det. ? .. Puuha.
Jeg har i hvert fald heller aldrig nogensinde snakket om noget som helst med i træning. Så har jeg ihvertfald skrevet det i søvne. Hvilket jeg ikke lige kan læse mig frem til jeg har? ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cille'Prut |
|
|
Jeps i know it, desværre. Halvdelen af sidste skole år var jeg syg pga. meget dårlig ryg. Og Min bror fik konstanteret kræft i slutningen af sidste sommerferie. Min morfar har haft noget i halsen, og så måtte jeg aflive min elskede hest ceylon juleaften. Også skal min bror opereres ( Staves) 3 dage før min konfimation. -Tror sjællendt det kan gå så galt  Men alligevel kæmpede jeg, selvom jeg ikke havde lyst, eller havde modet. Jeg har aksepteret min bror's sygdom, og håber på det bedste. Jeg har fundet ny hest, selvom der stadig kan falde en tåre over ceylon. Syntes virkelig du skal rejsen dig, og kæmpe videre. Har selv været nede i hulet, og JA det er svært at komme op af det, men Pleace prøv. Jeg ser på de gode ting i hverdagen, som f.eks. mine dejlige veninder der har været der, og støttet mig under hele forløbet. Min familie som elsker mig, og self. min nye dejlige hest. & Siger ikke det er forkert at være ked af det overhovedet, for self. er du det, og lad være med at skjulle det, det hjælpe også.
» Cecilie Atzen « Nu MED Don Ramiro, som HAR fået navn xD Jeg vil ALDRIG glemme DIG Ceylon, ALDRIG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
31-03-2008 00:06 |
|
Jeg ved , så mange siger - kæmp, bliv ved med at sige til dig selv du skal. Men det er virkelig nemmere sagt end gjort. Jeg ville så inderligt gerne have et liv som dem, der bare kan sige: jeg skal, og sådan er det bare. Men det har jeg bare ikke :/ ..
.. Efter jeg er 'stoppet' i skole, er hverdagen blevet meget nemmere, det er blevet nemmere for mig at stå op, og evt. bare gå en tur ned i byen. Det hele er blevet lidt nemmere, nu er det kun nogle gange jeg skal tage mig sammen til at gå i bad, vaske op osv. men det er lige som blevet nemmere. Efter jeg ikke har skolen at skulle tænke på at skulle op i hver morgen :/ ..
Det er så små ting, som får mig til at ryge ned igen, lige som jeg troede jeg lige havde fået det en lille smule nemmere. Sådan en lille @!#$, ting som denne. Har jo så vist sig at tage ret hårdt på mig :/ ..
.. Alle har altid kendt mig som den stærke pige, som intet kunne slå ud. - Men jeg må virkelig se mig slået, og det er forfærdelig hårdt at skulle indse, men jeg har indset det. Og jeg vil meget gerne have hjælp.
Problemet er bare at det ikke hjælper at sige, tag dig sammen, du skal. lad hver med at tænk negativt. - altså de ting hjælper bare ikke. :/
Jeg skjuler det desværre for folk jeg ikke synes skal vide noget, og det er jeg 'desværre' ekspert i :/ .. Men til gengæld er jeg også god til at åbne op for folk, jeg føler mig tryg ved.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Hvad har du tænkt dig at gøre når du er færdig med folkeskolen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
31-03-2008 12:08 |
|
Kia: Jeg har valgt at tage tiende på teknisk skole. da der så kun er 3 skolefag. - Derefter ved jeg ikke hvad jeg vil. det er ikke lige det mit hoved kan kapperer at tænke over nu .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalal |
|
|
Jamen Chelle, vil du overhovedet have det bedre????????? det virker ikke sådan.. Prøv at læs dine egne indlæg? De lyser ud af selvmelidenhed, og negativitet. Hver eneste gang du nævner 1 lille god ting, kommer du med 10 dårlige ting bagefter! Undskyld det lyder hårdt, men jeg tror simpelthen du trænger til et los bagi, og få af vide du kan kun hjælpe dig selv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
31-03-2008 13:55 |
|
Jamen, Rhea - hvorfor skal jeg lyve? det er jo rigtigt. - det er jo rigtigt at de få gode ting - bliver overskygget af de dårlige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LIVET GÅR VIDERE! |
|
|
Hej LilleChelle. ALLE mennesker har perioder i sit liv, hvor alt bare går af helvede til. Nogle har det tit, andre ikke.. Men.. jeg kan godt forstå du har det svært! (Har læst hele tråden igennem) Men jeg syntes ikke det er fair, at du siger at du måske nok har større problemer end andre. Folk kender ikke dig og dine problemer - og omvendt, derfor kan du ikke sige det. Min tidligere bedsteveninde jeg savner SÅ forfærdelig, hendes far er lige død! + hun skal flytte nu. HUN er rigtig ked af det, og det går mig meget på, men ved du hvad? Livet er uretfærdig, og jeg tror på at du har det rigtig svært + at du føler at du har det sværere end nogle andre kan have det. Jeg kender selv lidt den følelse selv, følelse af at nu kan det ikke blive værre. Men du bliver nød til at give et smil fra dig, tag imod verdenen med åbne arme, tag det hele som det kommer, og kom så godt som muligt igennem dine problemer, og prøv at se lidt positiv - du har en perfekt kæreste Det har jeg ikke + mange andre.. og det vil jeg ønske at jeg havde! så du har nogle ting, andre gerne vil have! Men for min og andres skyld.. vær' glad, vi forstår dig sgu godt, og du skal nok finde den hest du søger, det lover jeg! Kram herfra..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
31-03-2008 14:39 |
|
Line: Jeg kan også sige det sådan her: folk siger, jeg har større problemer end almindelige teenageproblemer. - en kæreste der er meget syg. - en barndom med alkohol og høje råb. - Flugt på krisehjem. - En halv familie som ikke vil kendes ved min søster. - Mormor som nærmest er et levende lig. - Morfar med div. blodpropper som lægerne mente han ikke havde. - En psykisk voldelig far. - En skole som ikke vil prøve at forstå. - For store krav. - Dårlig ryg. - Lavt selvværd (teenageting - tror jeg er normalt) ... sådan lige lidt af tingene.
Jeg har skam ikke svært ved at give verden et smil, når jeg er ude. jeg har bare svært ved at se noget positivt, fordi alt positivt bliver overskygget af negativt. Desværre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| store problemer.. |
|
|
Jeg sagde ikke at jeg ønskede at få at vide, hvilke problemer du går og tumler med for at se at du virkelig har det svært - det er jeg ikke itvivl om at du har.  Og derfor håber jeg også du får det bedre... Men husk, alle har problemer, store og små..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
31-03-2008 14:54 |
|
Jeg ved skam godt at alle har problemer. jeg vil bare ikke have folk sammenligner mine problemer, med andre teenagers - for det er langt størstedelen der ikke har disse problemer. (det siger de kloge hoveder ihvertfald) ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkakakaka |
|
|
Chelle: Så forsøg du at gøre noget, istedet for at sidde her og beklage dig! Prøv at kigge dine seneste indlæg?!?! Svar mig lige ærligt, vil du have det bedre, og er du overhovedet villig til at kæmpe?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Ja, jeg tænker det samme som Rhea. Jeg kender skam meget godt til mange af de ting, du nævner, og det nytter abosulut INGENTING at sidde og have ondt af sig selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjaaaajaaaa |
|
|
Jeg har ondt af, men det nytter altså ikke at have så meget ondt af sig selv. - en kæreste der er meget syg. - HA ONDT AF DIN KÆRESTE OG IKKE AF DIG! + Snak med ham, få ham i godt humør. Prøv at virk positiv, og behandel ham ekstra godt. - en barndom med alkohol og høje råb. - Ja, det kan ikke laves om, og man vil altid huske det, men husk: Det er og vil altid være en fortid. Tænk fremad  - Flugt på krisehjem. - Det ved jeg så ikke hvad jeg skal sige til det.. - En halv familie som ikke vil kendes ved min søster. - Det er ikke en rar situation, men det er din "halve families" problem, det har ingenting med dig at gøre, selvom det måske går udover dig. - Mormor som nærmest er et levende lig. - Vær glad for at hun lever, jeg vil give alt for at få min tilbage, fordi hun ER så speciel for mig, stadig... jeg savner hende! - Morfar med div. blodpropper som lægerne mente han ikke havde. - Stakkels din morfar - igen, det er ikke DIG der er syg, men ham. Plej ham ekstra godt, og virk glad så lover jeg dig 120% at det smitter over på ham!!!! - En psykisk voldelig far. - Kan din far ikke komme i behandling eller lign.? - En skole som ikke vil prøve at forstå. - Det kender jeg alt for godt selv.  - For store krav. - Hvad mener du? mht. skole, hjem eller? Prøv at tage ét skridt af gangen, sæt selv dine krav! + hvad du vil være bedre til og sæt nogle mål her i livet... - Dårlig ryg. - Ja, det er der mange der har. Min mor har. Sådan er livet sgu. Det kan være du skulle besøge en massør el. kiopraktor?  - Lavt selvværd (teenageting - tror jeg er normalt) - Det tror jeg måske vi alle har oplevet, hvor man ikke føler man er "god nok" Mine synspunkter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
"..at den lærer noget mere, og at den bliver passet forsvarligt. - Så derfor er det ejer som min. betaler det halve." Det tolker jeg som at tilbyde træning. Måske tolker jeg forkert, men det sådan jeg har forstået det. "Men alligevel savner man nogle veninder der nogle gange gider lytte. Og ikke altid bare læsse på mig, med deres 'problemer' :/ .." -I princippet mangler du jo også selv nogle veninder at læsse dine 'problemer' af på. alle unge mennesker har problemer af hver sin slags. det er en selvfølge at du føler at dine er slemmere end gennemsnittet. Men vi, og jeg siger VI, er mange der har prøvet det samme som dig. og i sidste ende hjælper det ikke noget at sidde tilbage med selvmedlidenhed. for i sidste ende er det det eneste man ender op med. Kom videre i livet. det lyder hårdt men sådan er det nu en gang. fokuser på de positive sider i livet. du siger din mors og din kærestes familie elsker dig, hvorfor så ikke fokusere på det? som man siger i klikkertræning: forstærk de positive sider, istedet for at fokusere på de negative.
The greatest irony in life, is realizing that the only things worth living for, is the things worth dying for.. Nanna Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
31-03-2008 21:31 |
|
Godt så - nemt gjort - for jer måske.
Jeg opgiver. - det i siger, har i sagt så mange gange før. for i vil simpelthen ikke prøve at sætte jer ind i min situation. så kan det også bare være ligemeget.
»Lasse's Chelle« ¬ Nu uden Vestergaards in-zeit ! Linka R.I.P Jeg er ikke teenagehysterisk - jeg er blot psykisk nedtrygt ! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lillechelle |
|
|
ej, det prøver jeg/vi da på?! du er ligesom min bedsteveninde nu. Kold, ligeglad og utaknemlig. årh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Jeg kan skam SAGTENS sætte mig ind i din situation og nej, gu' er det ikke sjovt! Men, det bliver ikke bedre, hvis du ikke snart opgiver medynk og prøver på at være en smule mere positiv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cille'Prut |
|
|
Chelle: Er i din situation, og nej det hjælper ikke at gemme sig og havde ondt af sig selv, tror mig, i know, har selv været det hele igennem. & self. går smerten ikke væk fra den ene dag til den anden, men hvis du har andet at tænkte på, kan den blive lidt glemt. Sæt nogle mål, bare enkle til at starte med 
» Cecilie Atzen « Nu MED Don Ramiro, som HAR fået navn xD Jeg vil ALDRIG glemme DIG Ceylon, ALDRIG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
01-04-2008 07:23 |
|
Line: tak.
Kia: Jeg er normalt positiv overfor ting - jeg kan være positiv over. Men når der ikke rigtig er noget at være positiv over. - kan man ikke være andet end negativ. :/
Cecilie: Dem har jeg nogle af - de næste to uger - næsten hver aften, skal jeg være på ungdomsskolen - for at fremkalde mine billeder jeg fik taget i weekenden (: ..
»Lasse's Chelle« ¬ Nu uden Vestergaards in-zeit ! Linka R.I.P Jeg er ikke teenagehysterisk - jeg er blot psykisk nedtrygt ! Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask, så vi kan være sammen forevigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Chelle: Ja, undskyld mig, men du skulle have et ordentligt spark i røven.
Du skriver du ikke har noget at være glad for - derefter skriver du at du har "en perfekt kæreste og en familie der holder af dig"!!?
Sandra&Tímon Team Korshøje Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahahaha |
|
|
Åhr, hold nu op med at være så barnlig! Vi forsøger a også at hjælpe dig, men du gider ingengang gøre noget for det. Svar nu på, vil du have det bedre, eller kører videre i selvynk? Du er ikke den eneste i verden som har problemer - der findes faktisk andre unge som har det værre end dig!!!!!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
01-04-2008 21:21 |
|
Sandra: Jeg har flere gange prøvet at fortælle, at de positive ting - bliver overlappet af negative ting.
- ja, det spark i røven - kommer bare lige så stille.
Rhea: kan man ikke næsten selv svarer sig på om folk gerne vil have det bedre? .. Hvem gider leve i et helvede med så mange problemer? - jeg gider ihvertfald ikke. men det hjælper bare ikke noget at blive ved med at sige : Lav din tankegang om - øh? det kan man ikke bare lige. Tag dig sammen - ja, det ødelægger sådan ret meget af alting ! - jeg tror det hele kommer lidt efter lidt.
Idag - har jeg haft en rigtig dejlig dag. fødselsdag - godt vejr - den bedst tænkelige gave fra kæresten - og sammen med familien <3. - trods min dumme lærer, som igen, skulle prøve at belærer mig om hvad der er bedst for mig. blot fordi jeg kom op og hentede nogle ting jeg skulle lave herhjemme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggggg |
miss chanel |
01-04-2008 21:24 |
|
Er enig med de andre, - hvis du vil videre med dit liv, ER du simpelthen NØD til at være positiv! Det nytter simpelthen ikke at gå rundt og være negativ! - Ja, du har det helt vildt hårdt, kan sagtens sætte mig i din situation, men drop det der selvynk, selvom det lyder hårdt, det nytter altså ikke! Du er nød til at tænke frem - du kan ikke ændre noget nu, du er bare nød til at glemme fortiden, og så leve nutiden. Vær positiv! Fokuser udelukkende på de gode ting. Og hvis du ikke mener der er nogle gode ting, så er det altså også de små ting i hverdagen der gør forskellen! - Får lidt et indtryk af at du er en meget følsom pige (ret mig hvis jeg tager fejl), og kan sagtens forstå du får nedtur på, når alt pludselig ramler sammen - oplevede det samme her for nogle måneder siden, min kanin døde(jaja det var til at komme sig over), men dagen faldt min far om i gangen med blodprop + hjertestop, og selfølgelig er der stadig mén, og det var selfølgelig en scene, jeg aldrig vil glemme, og det VAR pisse hårdt at komme igennem den tid, så kan sagtens sætte mig i din situation, men man er simpelthen NØD til at komme videre! Har du ikke nogle veninder du kan snakke med? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kskssksksk |
|
|
Chelle, nu ved du ikke hvad jeg har haft af problemer - ergo ved du heller ikke at jeg har været inde i den negative tankegang. Jeg har arbejdet og bearbejdet den meget, og nu er jeg ved at være ovre den! Men det kræver hårdt arbejde, og det hjælper ihvertfald ikke at sidde på HN og sige det er os som ikke gider forstå! Næh du, det er dig selv som skal rejse dig. Du kan burge dine venner som støtter, men det er dig selv som skal trække læsset. Dejligt at hører du har haft en god dag - hvorfor skulle den negative kommentar så med til sidst? Den er da fuldstændig unødvendig - kan du ikke se det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
01-04-2008 21:31 |
|
Du er ikke den der har det værst - believe me  Hvis jeg skulle remse alle de ting op som er gået galt i mit liv, så ville det fylde flere sider. Se frem, der kommer lysere tider ! 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
01-04-2008 21:37 |
|
Miss Chanel: Du må have en meget stor styrke. Siden du blot kan sige - jeg skal være positiv. - hvis man sætter det op sådan, kan jeg være noget af det laveste - for det kan jeg ikke.
Det gør mig ondt med din far :'/ .. og din kanin. Jeg er meget mistroisk - jeg har betroet mig til mange piger, gennem tiden. og mange af gangene, har det vist sig at være nogle jeg ikke har kunne stole på, rettere sagt, nogle som ikke kunne holde deres .... - så jeg foretrækker at holde tingene for mig selv, frem for at fortælle dem det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
01-04-2008 21:46 |
|
Rhea: Jeg skriver TRODS - jeg har haft en god dag - selvom hun var dum, og mente hun vidste hvad der var bedst for mig. Så - alt i alt, har jeg haft en rigtig god dag. uden rigtig mange triste tanker.
Sandra: jeg ved godt, at du heller ikke har haft det ret nemt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ahahahahha |
|
|
Ja, men derfor er det da stadig ikke en nødvendig sætning? Kan du slet ikke følge mig i det? For du gider ikke svare på de spørgsmål som folk stiller dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
01-04-2008 22:14 |
|
Nej - jeg kan ikke rigtig følge dig i det her.
- Jeg er selv glad for at selvom hun skulle sige alt det, holdt jeg humøret højt. .. det er jeg glad for (: <33
Nogle spørgsmål har jeg opgivet at svarer på, for jeg føler ikke i vil prøve at høre. - derfor jeg ikke svarer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahaha |
|
|
Chelle: Måske er det dig som ikke vil hører? Du gør jo ikke noget forsøg? Kan du ikke følger mig i, igennem den process hvor man skal fjerne de negative tanker, så skal man tænke på de positive, og hver gang de negative dukker op, skal man tænke på de positive. F.eks. under ridningen, hvis nogen spørg hvordan gik det? Så svarer man normalt dårligt, den gjorde det og det galt, og så tænker mna negativt. Hvis man derimod svarer den gjorde det og det godt - selvom hesten var træls, gjorde den jo nogle ting godt - og så fokuser man på det positive!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Årh for guds skyld Chelle. Du er sgu ikke den eneste der har det hårdt. som jeg pointerede i et af mine andre indlæg, hedder det ikke JEG og MIG, men VI og OS. Vi er altså rigtig mange her i dk, og i hele verdenen, der har prøvet ting i stil med dine. Du vil nok syntes dit tilfælde er det værste, og det er nu meget normalt. Da min bedste veninde døde, min hest aflivet på samme dato, knap smidt ud af skole, da morfar døde, da vi flyttede, da jeg blev kørt ned, da jeg blev kørt hjem af politiet, eller da jeg brækkede kindbenet på min daværende kæreste pga utroskab, havde jeg konstant i tankerne, at der var mennesker i verdenen der havde det meget værre end mig. Jeg tog mig nogle ordenlige tude ture en gang i mellem, for @!#$ hvor er den slags hårdt. .men sådan er livet bare. Nu har jeg så lige fået at vide, at min nuværende hest, der har fulgt mig i flere år, skal aflives, og min hund skal sammen vej inden længe. og ja, jeg tager, igen, tudeture. -Men jeg har lært at tænke således: hvis jeg kunne klare dét dér. så kan jeg også klare det her! Uanset hvad livet bringer, så er jeg klar. for det har jeg lært, at man skal være. ellers bliver man slået ud.
The greatest irony in life, is realizing that the only things worth living for, is the things worth dying for.. Nanna Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nvdjkhvkjdshjkvs |
|
|
- Du får det ikke bedre af at vi sidder og siger at "det er ih og åh så synd for dig". Derfor skal du ikke forvente at folk gør det, de vil dig jo det bedste og kommer derfor med gode råd i stedet for.
- Har du prøvet antidepressiv medicin og psykiater? Det er ganske udemærket kan jeg fortælle og ingen siger at man skal være på piller resten af sit liv, men det tager altså virkelig toppen når alt er noget l*rt.
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
01-04-2008 23:09 |
|
Rhea: Hvad vil du have jeg skal sige? Du bliver jo ved med at sige - det er mig som er negativ?!
Nanna-maria: Har jeg sagt det? Du må have en stor viljestyrke. til dig - for gad jeg havde den samme.
Numsefisken: okay. Nej - det har jeg ikke prøvet. for min læge mener åbenbart at det er noget jeg skal leve med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bunmnnekyn |
|
|
Jesus, du ER en typisk teenager! Hold op hvor er du dog utaknemlig. En typisk teenager har ondt af sig selv, mener hele verden rotter sig sammen mod lige netop ham/hende og så videre i den kalibre. Du får ikke den mindste ynk herfra. Eller respekt for den sags skyld. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive til dig. Det er din kæreste der er syg, det er HAM man skal have ondt af. Hver gang du skriver en positiv ting så kommer der en negativ opfølger som om at: "nu må I endelig ikke tro jeg har det godt FORDI...." Du kommer ikke videre med dine problemer ved at ytre dem på Heste-nettet. Ja, du har problemer, men det har vi andre dælme også. Du trænger virkelig til et hårdt spark på bagdelen. Jeg taler af erfaring. Jeg har lyst til at give dig en "skideballe" af format, men orker ikke at høre på din selvmedlidenhedspjat bagefter. Havde du kunne tage det konstruktivt og bruge det til noget andet var det noget helt, helt andet. Ja, sig du bare jeg er kold, men snakker virkelig af erfaring. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
For mig virker det som om, du fravælger viljestyrke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
02-04-2008 10:26 |
|
Kristina: For det første - vil jeg ikke sammenlignes med andre teenagere - for jeg er ikke en typisk teenager, jeg er MIG.
- og for det andet, så giv mig da en skideballe - som du kalder det. Hvis det er det du tror vil hjælpe.
Nanna-Maria: Jeg har altid haft meget viljestyrke, stædighed - kæmpet til det allersidste. Men jeg skal ærligt indrømme - at jeg på ingen måde, ved hvor den er henne?! :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hdhgvkjshkj |
|
|
Jeg vil faktisk gerne lige pointere, at det er mindst lige så hårdt at stå som pårørende til en meget syg, som det er at være den syge selv. I aner åbenbart ikke hvor hårdt det er at se en ven i forfald på den måde. At have ondt af den syge konstant og medynke ham på den måde mange herinde foreslår vil da bare få ham til at føle sig endnu mere syg. Tæk at skulle påmindes om den dødelige sygdom man render rundt med hele tiden  Det er squ lige så hårdt at stå ved siden af. Hvorfor tror I man opretter støttecentre for pårørende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cille'Prut |
|
|
Ja må altså være enig med Numsefisken Nu har min bror jo snart været sig i 1 år, og fra at se en muskuløs person der er klar til alt, forvandle sig til et skelet, der mest er der hjemme, brækker sig, og ikke orker noget. Det er altså hårdt + at skulle være positiv over for den syge, så det ikke virker så slemt, når man mest bare har lyst til at grave sig ned og græde. Heldigvis går det meget bedre med min bror, selvom der er lang vej endnu, og er sikker på at lasse også for det. Og ved at det påvirker ham om du er glad, Men syntes du skal snakke med nogen om sygdommen, evt. en læge det hjalp mig rigtig meget  Dejligt med dine mange glade indlæg q:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gsgsgsgsgsgsg |
|
|
Som nogle af de har andre allerede har nævnt, så får du det IKKE bedre af at andre skriver til dig, at du har det iih og ååh så hårdt - selvom det er rart at få medlidenhed, så hjælper det altså ingenting! Jo måske har du det hårdt, men tro mig - der er børn og unge, såvel voksne der har det ligeså hårdt, hvis ikke hårdere end dig, så lad vær med at sig du er den eneste der har det så hårdt og du bestemt ikke tror på at andre har det så hårdt. - For jo. Hvorfor tror du der er børn der flygter fra deres hjem, kvinder der skifter navn og adresse osv osv? Du må tage dig selv i nakken og komme op af det ynkehul du er endt i. At du bliver ved med at sige vi andre må have en stor viljestyrke, fordi vi kan gøre det ved os selv, er noget sh*t at fyre af. Hvis du virkelig har det så hårdt og kan ynke dig ud til hele nettet, så kan du også give dig det spark i røven, som Kristina så gerne vil komme og give dig! Du kan ikke blive ved med at finde på undskyldninger for at have det dårligt - for i mine ører bliver du ved med at sige folk imod, så snart de skriver alle de positive ting til dig. - Hvorfor ikke lytte til deres råd og tænke; jeg kan sku ligeså godt prøve! Du dør jo ikke af det, gør du? Nej det er jeg stensikker på du ikke gør. Nu kan du sagtens sige jeg ikke har sat mig ind i hvordan du har det, hvilke problemer du er oppe imod osv - men du ved nok mindre end mig end jeg ved om dig, for jeg har fulgt alle dine indlæg, trods min banning. I alle indlæg har jeg kunne relatere til mig selv, til de perioder jeg har været i, hvor jeg ikke ville lytte til folk. Men man kommer bare ikke videre af at slå hånden af andre!! Du kan sagtens, hvis du vil! Det kan ikke passe at du allerede har givet op, for du har SÅ meget at leve for - og det har du virkelig. Tænk på alt du har og vil få.. Du er altså ikke særlig gammel, det hele skal nok komme hvis du gider kæmpe for det! Chelle, jeg synes du skal tage hovedet op, vise dig som en ægte positiv og glad pige overfor din kæreste - det er det han behøver. Det ved jeg godt du har skrevet - men hvis du sætter dig ned og tænker over det.. Har du det det så SÅ ubeskriveligt dårligt når det kommer til en ende, hvis du gad skubbe l*rtet væk?
Louise Nørskov R.I.P Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
03-04-2008 08:07 |
|
Numsefisken: Tusind tak - totalt lige mine ord. For det er nemlig rigtigt. - Det er den pårørende der oftest tager det hårdest - og i dette tilfælde mig. Og det tror jeg er fordi jeg før var sammen med ham hver dag - og lige pludselig var han bare blevet syg, så syg, at han skulle være indlagt, han ville tabe håret (hvilket han synes var ret underligt, jeg har nu vænnet mig til det ), han ville ikke komme i skole - og kom det først en gang efter nytår, det var så stor en omvæltning. Det at jeg havde været sammen med ham hver dag, og at det nu ikke kunne lade sig gøre, men også at det ikke var mig som skulle med på sygehuset hver gang - gjorde rigtig meget. Jeg tror også at jeg ville have taget det mindre hårdt, hvis det havde været en læge, der havde fortalt det, og jeg vidste at det var mig som skulle med ham på sygehuset, og være derhjemme ved ham hele tiden. Men sådan er det ikke.
I det sekund hvor jeg læste den sms han havde sendt fra sygehuset, inden han med hast blev kørt til Odense universitetshospital, ; Skat ? jeg har leukæmi - org, skat - hvor er jeg bange! Jeg elsker dig højere end alt.
Det sekund gik min verden totalt i stå.
- det hjælper rigtig meget, på det hele, at han er så positiv på det hele. han er simpelthen det mest perfekte menneske der findes, som har den viljestyrke og kærlighed der skal til for at blive rask. Og det ved jeg han vil. og jeg ved også at når han bliver indlagt på Rigshospitalet, er jeg derovre hver weekend. trods han så bare sover - så ved han jeg er der. ... Som han selv siger, det eneste tidspunkt han kan slappe 120% af, er i selskab med mig. så jeg er der hele weekenden og sover om natten hos hans brødre.
- Det er så hårdt når folk minder en om, at han egentlig er syg. for jeg ser ham slet ikke som en syg - selvfølgelig er det i baggrunden. men han havde på hans msn hvor der stod :Leukæmi - Det måtte jeg godt nok bede ham pænt om at slette - fordi lige netop det, at det stod der på msn, gjorde at alt kom op i mit hoved, fra de dage, hvor han lige var blevet syg. Men han forstod også 100% -og slettede det med det samme.
Cecilie: .. hvad er der galt med din bror? :'/ .. Jeg har faktisk haft det rigtig gode med at snakke med folk her på nettet, om det - på forskellige sider. - men jeg har også snakket med en læge om det. Det er underligt at se den store forandring der er sket med ham, men jeg ville på intet tidspunkt have undværet ham - selvom han er blevet syg. han er simpelthen det bedste for mig. Og hos ham, mine tanker er det meste af tiden. - Det er 'forfærdeligt' at tænke på, for et af de eneste tidspunkter jeg næsten altid er glad, er i hans nærvær. Han kan bare et eller andet der gør at jeg kun kan være glad. ... Han er perfekt - trods han er syg. det er blot noget vi skal klare. <3 og jeg ved vi nok skal komme igennem det - sammen.
Louise: øhm? Hvad er det du vil have mig til at svarer på? Det er jo nøjagtigt de samme ting du siger som mange andre. jeg siger ikke ALLE - men MANGE. - og jeg har svaret på det så mange gange.
og forstå nu at det ikke bare lige er noget man gør - bare at blive positiv ! Hvis I kan - så skal i sku' ha en .. ' hmm - hvordan ville du have det - hvis du tumlede med de samme problemer? ville du så bare kunne skubbe dem væk som de siger?
Nej - eller jo, det kunne du måske - men du må ikke - for de vil komme tilbage, indtil du har bearbejdet dem. Det hjælper ikke noget bare at sige - jeg skal være positiv, og glemme de ting der går mig på. det gavner ikke dit liv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| adafafafafaf |
|
|
Jeg beder dig ikke om at svare på noget. Ja, og måske skulle du tænke over det - hvorfor alle skriver det samme. Måske er der noget om det, hvorfor ikke bare give lidt af dig selv til at lytte til det? Nej det ved jeg godt det ikke er, det har jeg heller aldrig sagt. Men jeg har sagt man kan give et forsøg, og det kan man også godt. For selvfølgelig kan man ikke bare sig WUPS og så er man glad resten af sit liv, når man sidder fast nede i et hul. - Jeg ved ikke hvordan jeg ville have det, hvis min kæreste havde leukæmi, og jeg håber heller aldrig jeg vil blive udsat for det. Men jeg ved hvordan det er at have en pårørende der ligger ufattelig syg. Min mormor døde af mavekræft. Min papmormor blev kørt ned og dræbt for 1½ år siden, og for 22 uger siden blev en af mine nære venner kørt ned og dræbt på stedet. Kort efter det begyndte en af mine venner at drikke meget, pga tabet på min anden ven. Det er hårdt at se en af sine venner forfaldne sådan. - For 3 måneder siden blev min hest, mit alt, aflivet. Jeg kunne blive ved, men det her handler ikke om mine problemer. Det er i pointen i at jeg har været på bunden, skrabet det nederste - og kommet delvist oven på igen. Det er kun en brokdel af hvad jeg har gået igennem, men du må jo skrive en pb hvis du vil have mere. Ingen af os har ens problemer, men de kan være lige slemme for det enkelte individ. Chelle, jeg siger ikke du har det nemt - eller at den kamp mod det negative du vil komme til at tage, er nem. Men tro mig, alt det vi skriver herinde er blot for at få øjnene op for dig. For du har meget at kæmpe for!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
03-04-2008 13:20 |
|
Jeg forstår ikke hvorfor jeg skal blive ved med at sige det - IGEN - IGEN - IGEN og atter IGEN ..
man kan ikke bare skubbe de negative tanker væk - eller rettere man kan ikke bare lægge sit liv om, på en gang. Man kan ikke bare blive positiv på en gang. - Det ved jeg, og div. udd. mennesker siger det samme.
Man hverken kan eller må - For ens problemer er noget der skal bearbejdes. og det bliver på ingen måde bearbejdet ved at 'glemme' det.
... Nogle gange lyder nogle af jer, som min uforstående lærer. glem tingene, vær positiv og kom videre ! øhm? - ... jeg fik at vide at det ville komme til at tage laaaang tid, for mig at komme over. Det har sat så tydelige spor i mig, at det ikke blot kan glemmes. Jeg kan lærer at leve med det en gang, men det tager lang tid at lære.
Min største drøm, er at mine børn aldrig skal få de samme problemer som mig, for de problemer ønsker jeg selv ikke for min værste fjende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cille'Prut |
|
|
Han har kræft, Helgigvis er der kun noget tilbage i lungerne og et andet sted jeg ikke lige kan huske. Mine forældre var inde og snakke med lægerne idag, og de rykker nok operationen, da nogle af lægerne ikke kunne. Så nu kan han nok komme med til min konfimation dejligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
03-04-2008 14:16 |
|
hvor fantastisk at der ikke er så meget tilbage. - Hvorfor skal han opereres?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cille'Prut |
|
|
Chelle: Fordi kemoen ikke kan fjerne resten, og det er jeg faktisk også meget glad for, syntes kemoen var slem og fik ham til at blive en anden pga. at han ikke kunne spise (kvalme), kastede op, og gjorde ham så svag. Så lige nu burde der kun vente to operationer forude. også er han begyndt så småt at starte i skole, cykle, feste, og være ude med vennerne, Dejligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afafafaf |
|
|
Du skal ikke glemme - men som du selv siger - bearbejde! Det får du ikke gjort ved at sidde og have ondt af dig selv, så må du kontakte en psykolog!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
03-04-2008 20:39 |
|
Cille: Ja okay. - skal han have fjernet det? eller sat nyt organ i? eller noget.
- Lasse har heldigvis kun kastet op 2 gange, i de snart 5 måneder han har fået kemo. Heldigvis. .. Lasse købte en ny cykel for de 5000 kr. han fik fra børnecancerfonden. og elsker den så højt. Han cykler på den så snart han kan og må pga. hans blodpladeværdi. - han er så også i skole, når han orker det. Sådan en to dage i skole, og en eftermiddag sammen med hans bedsteven, - så er de næste to dage dømt til at sove ..
Louise: jamen, det virker sådan - at i vil have mig til at glemme det, og blive positiv. Øhm - det kan man bare ikke. Og jeg kan bare ikke få det ind i hovedet på jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cille'Prut q: |
|
|
Chelle: Ej hvor dejligt (: - Var desværre ikke så heldig med min bror's kvalme, førhend brækkede han sig mindst 3 gange dagligt (Og tit flere gange). -Nej de fjerne først kræften i den ene, så venter de på den heler, og kan bruges nomalt, også tager de den anden. Det er så dejligt når det går fremad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eyeyeyeyey |
|
|
Amen det er da næsten lige meget hvad jeg siger til dig.. Du skal ikke glemme - men som du selv siger - bearbejde! Er vi enige om, at jeg skriver du ikke skal glemme det? Du skal bearbejde det, som du selv er inde på. Hvis du ikke selv kan klare det, så må du have fat i en psykolog som kan hjælpe dig igennem det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
05-04-2008 16:10 |
|
Cecilie: er det sådan en svulvs agtig ting? siden den kan opereres?
årh' det lyder virkelig ikke godt at han brækkede sig så meget :'/ så må han jo til sidst ligne en skelet :'( ..
Louise: Ja, det er rigtigt. men det gør mig så ked af det, når jeg gang på gang siger til folk herinde, at jeg ikke kan glemme, og bare være positiv, men det mener størstedelen jo at man sagtens kan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afafafafafafafaf |
|
|
Det er også forståeligt, for når man først er på bunden er det hårdt at få at vide hvor nemt det er at komme igen. - Det ér ikke nemt, men man er nødt til at gøre et forsøg. Og det er dét vi prøver at få dig til at forstå Chelle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfjsdhfkjdhfkjsk |
|
|
For resten... Hvis din læge ikke vil viderestille dig til en psykolog/psykiater, så kan I selv kontakte én, men så får I ikke tilskud. Så skal I betale det selv og det kan blive temmelig dyrt. Et alternativ er at skifte læge, men det er jo også en proces at skulle igennem og så snakke psykolog/psykiater med ham/hende også... Men det kan altså anbefales.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cille'Prut |
|
|
Chelle: Ja det er en svulst. Han er allerede blevet operaret en gang, det var før jul, for kræft i maven, de fjernede det der svarede til en fodbold. - Han lignede fuldstændigt et skelet, Han er omkring de 183, og Mener han var nede og veje omkring 40 kg, heldigvis vejer han 55-57 kg nu (Selvom det self. ikke er nok). Og nu har han fået farven i kinderne igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
LilleChelle |
06-04-2008 13:12 |
|
Louise: Ja, i prøver at få mig til at forsøge. men jeg forsøger. men hver gang i siger, jeg bare skal være positiv. bliver jeg ked af det igen. Jeg føler mig så dum, ved ikke bare at kunne gøre det.
Numsefisken: det er nogle nye læger, dem jeg har. - Og vi har på ingen måde råd til at betale for psykolog. Desværre. Men jeg håber lægerne på et tidspunkt vil lytte.
Cille: - org' hvor forfærdeligt. Hvilket sygehus hører han til så? .. - Der var en dreng - jeg tror han er 10 år, eller sådan noget, som lige har fået fjernet en svuvlst i den ene side af hovedet/panden/noget i den stil, og han har bare det største ar i hovedet. Men glad - det er han. Nu gør det nemlig ikke ondt længere.
- Puuuha, det var meget. :'/ . Org, Lasse er også 182 cm. høj, og vejer så godt nok 64 kg. sidst han vejede sig. men nu har han lige været indlagt, og har faktisk ikke spist fra mandag til lørdag eftermiddag, så jeg kunne forestille mig han har tabt sig. - selvom han altid har vejet det deromkring, så mener han stadig ikke han er tynd. Lasse, har heldigvis ikke mistet farven - endnu. Men mon ikke det kommer, når han skal have transplantationen? ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|