|
|
| Mål for 2008 ? |
|
|
Hvad er dine mål for 2008 ? Mig og Corvette er ved at lære hinanden rigtig godt at kende, og det køre super godt for tiden. Vi var i rigtig i terrænet i går for første gang (I snevejr ) Og det kunne ikke være gået bedre  Vores mål for i år er DM i military, evt. NM hvis alt går som det skal. En gang til efteråret når seasonnen slutter, skal vi nok tage hul på noget LA i spring og dressur. Hva med jer ?
Katja Berg - Nu med > Covette Imperial <
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmm |
|
|
Hmm .. Bedre i skolen .. Skal helst op i spidsen af klassen :b + at jeg kommer over de der teenager homoner..
Denne smilly må du ikke trykke på :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sedt5ry67u |
|
|
for mit år 08, er nok at få trænet Mikado dygtig nok til at kunne få en god sum penge ud af ham. Hvis han bliver solgt. Han er ikke min, men det er det, der er meningen. At han skal sælges videre engang. mine mål. hmm. at komme i form. hæhæ. eller bare at komme ud og løbe, få rørt mig noget mere. at komme godt i mit gymnasieår. Håber jeg kommet på det rigtige gymnasie!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
25-03-2008 22:39 |
|
Mit maal er for Wild Rose at komme op til L2 i dressur (hun rider nu B - det er to klasser mindre, man skal have 10 'winstpunt' for at komme op i den naeste klasse og man faar et naar man har over 60 % i en klasse) Mit maal er for Chico at kommer .. hmm ved ikke helt, jeg skal starte i L2, men jeg skal foerst have bestilt startkort, og jeg kan heller ikke komme saa tit til staevne, saa jeg tror bare vi regner med M1 (den naeste klasse), da jeg heller aldrig har redet de oevelser i M1.
Josefine Søndergaard - med Dressurponyerne Wild Rose og Chico nu uden Sukema & Oeps. www.josefine.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| mine mål |
|
|
At ride 60 % i la3 & 4 på Robin så er jeg vidst tilfreds At ride LA1 evt LA2 også på Wareno plus springe LD !
©» MalenePedersen «© Robin Surprise - Julia - Zijawa Azale - Shalom E'jaaz Og nu rytter af stjerne hingsten Wareno OX ღ En rigtig hest er en fuldblodsaraber ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min'June |
| Forfatter:  |
Nynne ♥Day Dream og Miss June |
| Dato:  |
26-03-2008 00:06 |
|
Starte CNCP80 i military inden sæsonen slutter herovre, hun er ikke så vant i terrænet endnu, så det er vores mål indenfor det, indtil videre. Og så det helt store mål er at nå en u-Mb i spring inden årets slutning. 
Mvh. Nynne
Stolt over endelig at kunne kalde dig min, June ! (:
- Hesteklewa Day Dream & Miss June - .. for every act of love you've done, I owe you one ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløj . |
|
|
Kan ikke rigtig sætte nogle mål , når jeg ikke ved hvonår hesten bliver rask .. Josefine: Hvad svarer en M1 til i DK ?
Kærlig Hilsen Nadja Stalden med Kæmpen Lousianna , Klumserøven Donna , Sure Pony & Den skæve Polka Prik Desværre uden den brogede plet, men med Atterupgaards Lousianna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Stævnemæssigt må det være, at jeg kan nå og starte en La4 inden året er omme (: I almindelig træning, er det at hun lærer og vente ordentligt på mig, reagere på halve parader og at hun bliver stærkere i det hele taget den lille baby 
Nu med Enekærs Ana-Bell Tidligere Magic Bonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Teckla: Har alleredet nået målene(b-pony + kval. til SJM), så nu er målet fejlfri i MA til landsstævne. Olympia: 60% i LB1+2+3. Silver: B-pony + kval. til SJM indv. Og i dressur er det 60% i LB1+2+3.
» Sine .. Teckla - Olympia - Silver (L) Springrytter med stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Lige pt. er det at komme ud og få redet nogle dressurklasser til min. 60%.. Og så inden året er omme skulle vi gerne igang med noget LA 
Mvh. Rikke med Albinoni Ibi Light Camare Årets JHN springrytter for hest 2007 En stjerne er taget fra mig, men vil altid være i mit hjerte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Mine mål for nellie og mig er at starte LA i dressur, få så meget styr på springningen at jeg kan starte LC.
Signe og prinsessen Nellie -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit mål med Raffe. |
|
|
Ja nu da mig og Raffe er godt igang med ridningen igen efter hans sår på benet er jeg da begyndt at sætte mig nogle mål for i år igen. Vi skal starte Sjællands Mesterskabet i spring . Nå nogle LA'er i spring evt. op og snuse til MB på distrikt/landsstævner.. Det er vores mål lige pt. om vi når dem kan kun tiden vise.
ღ Jose & Raffe ღ . - Det kommer ikke and på størrelsen - Men gørelsen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mange mål... |
|
|
Unexpected: DM spring. Speed Fighter: DM spring. Explore(Simør): 5 års championat spring. Converse: 4 års championat spring.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
At komme op og starte noget LB dressur.. Men vi tager det stille og roligt.. Vi starter med nogle LC'er og noget gangarts bedømmelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bubbibjørnen Björk |
|
|
At ride en enkelt middelsvær på min islænder kunne da være fedt, men jeg regner bare med at holde mig til de lette klasser i år.
Amanda&Björk Team Korshøje Nu uden Fantacy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
At finde mig den helt rigtige araber hoppe for mig, inden maj. 
Jeg håber at jeg kommer til at starte mit første stævne nogensinde i dressur, en LC1 på Santana.
Ellers bare at blive bedre til at ride, evt komme til at springe igen på et tidspunkt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Bella |
| Dato:  |
26-03-2008 12:08 |
|
Ride en fejlfri LA spring, og blive klubmester i dressur 2. år i træk (: Komme til hubertus + opløb (2 år i træk), og blive placeret på c-plan-.
Isabella © Med superspringeren Amadeus © Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!! |
| Forfatter:  |
Tigeren |
| Dato:  |
26-03-2008 13:01 |
|
Det er nok at få en part . Ellers er det, for mit vedkommende: Blive bedre til at ride uden saddel ! . Hælene længere ned ! . Og så komme en størrelse ned i ridebukser . ( Det kunne være fedt ;b ) .
Heste er som luft for mig , Men uden luft, kan jeg ikke leve (': . <3 <3 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalalala |
|
|
Zobell og jeg har allerede opnået én af vores planer for i år. Vi skulle starte vores føste LA1-2, og det skete i weekenden, og det gik over al forventning. Nu ser vi frem til om 11 dage, hvor vi så skal starte LA1-2 igen, bare på distriktsplan. Og jeg håber da, at vi bliver godkendt igen  Så skal vi også springe til srævner selvf. Jeg håber da, at vi kommer til at springe nogen LB'er og LA'er i løbet af året, uden alt for mange fejl Det skulle faktisk helst ske her i udendørs perioden, men nu må vi se. For mit vedkommne er det, at få GODE karakter til eksamen i alle mine fag. Det er lige som det ser ud nu.
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Nå et snit på over 5 i middelsvær.
Sandra&Tímon Team Korshøje Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
At blive bedre til at planlægge mine dage, og få lavet mine lektier. At komme ud og starte nogen stævner med Thor, i spring og dressur (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mål... |
|
|
Jeg har egentlig kun et enkelt mål for Hannibal og jeg i 2008 - nemlig at få vores debut i MB! Det varer dog nok lidt førend det sker, da han jo har stået mere eller mindre stille i vinter pga sadeltrykning. Men nu træner vi normalt igen, og hvis alt går vel bør han være klar til noget MB til sommer engang. Vi tager det som det kommer - og bliver han ikke klar, så når vi det nok siden hen...
Wildly & Hannibal Besøg os på vores hjemmeside! medlem af AWR Candyfloss forever! ~~~~~~~~ Fighting for peace is like fucking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Penny har stået skadet de sidste 4 mdr så tingene er ikke gået så hurtigt. Planen er at få nogle gode ture til b stævner her i 2008 og ride nogle dressurklasser hvo´r jeg rider ordentligt :b så skal det nemlig nok gå. Silver vil jeg bare gerne have nogle gode ture på her de sidste stævner inden han bliver solgt /; Ellers er det bare at få købt en hest når Silver er solgt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtam |
| Forfatter:  |
Lone (CAMILLA) |
| Dato:  |
27-03-2008 07:40 |
|
Med CAMILLA: At starte første stævne **Hvilket vi skal til maj ** At komme til fjordheste DM At komme til distrik At hun går stabilt til bidet (:´ Ellers så er det bare at få et fint snit, holde det på gym ( ) og holde min form <3 Der er egentlig ikke noget nyt jeg har behov for 
lone h myrtue' med guldponyen camilla » it doesn't matter how far..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
mit mål er bare at komme igang med distriktsstævnerne på allez og ride op til la4 inden året er omme  min træners mål med os er at vi skal ride sydjysk mesterskab i september, men jeg ved ikke helt.
I guess you're the only one left standing, when everything else goes down
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iiuuuuuuuuu |
| Forfatter:  |
Emilie ♥Mickey♥ |
| Dato:  |
27-03-2008 15:15 |
|
AT få en fast part og at starte nogle stævner, og blive kanon god til dressur<333
Emilie ♣ Med den 4-ever dejlige Mickey ♣ ღ I love you ღ <Tidligere Julie og £milie(gek)>
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfjhvfjdshrgjh |
|
|
Skolen: At afslutte med fede karakterer ved eksamen. Ridning: At komme ud og starte nogle stævner på Kvitten (spring), vi lægger ud med LC for at få ordentlig gang i mig  Andet: At få fundet et fuldtidsjob med start fra første august, så jeg kan få tjent nogle fede penge til engang friåret er omme.
● NUMSEFISKEN ● ● Med Equito's Litote ● ● Roots reggae, come smoke your herbs ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalala |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
27-03-2008 16:10 |
|
med Rain må det være at få løst alle de problemer der er med hende.  og mig selv..hmm.. begynde i noget træningscenter hahaha.. jeg feder den for meget. og tage mig sammen her op til eksamen.
Vildrose med springponyen Rain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Wall Street: Fortsætte som vi har startet året, og få endnu flere placeringer. Ride mesterskab i 11/13 som går i LA4+ LA5 En masse gode ture og oplevelser 
Chandra: Den er helt rå, men skulle gerne få nogle gode ture + placeringer i LB til distrikstævner, måske ride med i en LA, nu må vi se hvad den siger til at komme til stævner. + ride LA1 i dressur (er meldt til LC2 i næste weekend, så nu må vi se ) Mig: Beholde mit fritidsjob selvom jeg bliver stresset, evt få læreplads der, stadig have mine gode venner og ja <3  bare få et bedre liv + flytte i lejlighed til sommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sgdgdssgdsd |
|
|
Bambi og mits er ikke rigtigt noget andet end at vi skal have et godt år med massere af stævner sådan at jeg kan få noget mere rutine i spring! også endelig bare ja få noget mere rutine. Det mål jeg har er at starte en LA spring inden mine pony år går ud men jeg har stadig 3 år og starter LD-Lc så har kun 2 klasser derop weee,, !.. Også er mit mål at få taget nogle super gode billeder af Bambi i år..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllllllll |
| Forfatter:  |
heste-piiiin |
| Dato:  |
27-03-2008 21:04 |
|
Mine er nok at komme vidre med mit ridning: lære at styre Gule ordenligt, det er 1 ½ år siden jeg sidst fik undervisning så nu må jeg altså igang! så vil jeg godt lære at springe, og tabe mig lidt mere så jeg kan være "pæn" til min konfirmation næste år 
Line Med den dejlige fjordbolle (part) Gule <3 >> Brug hovedet husk hjelmen <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ibmiin dreng |
| Forfatter:  |
Jørgensen ♥Ib♥ |
| Dato:  |
27-03-2008 21:26 |
|
Distriktmesterskab i pony dressur 
Rikke'Jørgensen 'Langergaard ! -Elsker dig min Ib<3 Man er som man er, men er man god nok?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej;p |
|
|
Det må være championat for 4 års
07/05-1992 - 05/01-2005 F L A S H D A N C E 10/05-1999-29/08-2007 G O V A -nu med Zsa Zsa Springsadel sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 08080808080808 |
|
|
det må være med Bingo: noget LA4 -5 stykker inden året er omme. North Star: blive lidt skarpere i dressuren Sambuca: fortsat at værre en lille hyggegris  Andet: gøre noget mere ud af skolen. komme i en lidt skarpere form. måske at få det forb** kørekort
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Nu med Sambuca "There are things known and things unknown and in between are The Doors" - Jim Morrison
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjklæø |
| Forfatter:  |
Sarah (Rista) |
| Dato:  |
28-03-2008 17:52 |
|
Vi skal i hvert fald springe 50 cm. til sommerferien (ingen kommentare til højden? ) og så skal vi starte første stævne. og sådan lidt - & komme i psykogod form 
◦ SARAH KROG' - med vidunderdyret Rista :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mål i 2008. |
|
|
Har ikke rigtig nogle mål. Tager det, som det kommer, og så handler det bare om at arbejde sig fremad.  Kan godt se, at mål er en gid ting, men har ingen idé om, hvad jeg skulle sæætte dem til at være.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Satser på at komme op og ride PRI på Felix inden mit ponyår er slut. Hehe.
Anastasia skal op og gå noget LA til c-stævner. Og Chanell skal sælges eller ha' føl.
Og ellers vil jeg bare forbedre min ridning (; Men tager det som det kommer.
- Jette.
Stald Jessen www.stald-jessen.info-side.dk Heste/ponyer tages i ridning fra 1.juli. Træning/genoptræning - 1500kr. Tilridning - 2000kr. Begge priser er pr. måned og incl. alt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SavageGarden |
| Forfatter:  |
GeLabs2203 |
| Dato:  |
29-03-2008 11:43 |
|
At få Labs til at gå korrekt; få bagparten længere ind, mere haseaktion, mere afslappethed etc. Min underviser har ellers sat årets mål, hvad hendes forventninger er holder jeg ganske for mig selv 
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Bliv min ven på MySpace Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| urlgheuhr |
| Forfatter:  |
Jyden |
| Dato:  |
29-03-2008 13:24 |
|
Blive rigtig gode venner med Maggie (En hest jeg skal ride når Viggo har tid) Ellers lidt højere op i karakteren og få mig taget sammen til at gå lidt mere med hundene:D
JEG VIL ALDRIG GLEMME DIG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kajbjerggårds Blues |
| Forfatter:  |
M Bauenhøj7 |
| Dato:  |
31-03-2008 08:19 |
|
Målet for 2008 med Blues, er at han lige nu skal igang igen efter sin lille pause, og så skal grundformen blive rigtig god igen. Så regner vi med at skulle ned og få undervisning af Trine Mittag og engang til sommer er vi så klar til at starte stævner, så satser på at have redet til og med Lb3 inden året er omme. 
Ejer og rytter af Philias & Kajbjerggårds Blues dressur rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Har kun et mål med Grafik, og det er at gennemføre EM for younrider her til september  Mit mål med Baby er at starte SM.
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| plokijuh |
|
|
få et job begynde at spille musik få en sundere livsstil blive mere uadvendt og få det bedre socialt få rettet mere op på mine ryg problemer ... det er sådan noget som bare skal komme i løbet af året  og sådan nget nu og her meget vigtigt agtigt - lave mine lektier, gøre mig umage med mine lektier, ikke blive hjemme fra skole, ikke tage hjem fra skole, koncentrerer mig i skolen. ^og det bliver jo nok ikke overholdt alligevel, for der er jo ny skoledag imorgen  ingen hest eller ridning så ingen mål for det 
» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη  ♥ Nightwish 2007. Nightwish 2008 ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vores mål... |
|
|
Lambada: vi skulle gerne ride DM i år, så indtil videre er det målet. Smejki Bernstein: ride 6års og evt. ride DM på ham også. men forventer ikke det store af ham, da han kun er 6år og redet til sidte år. Han har lært meget, laver rene changementer til begge sider, fine traverser og er lige begyndt at lave skridtpioetter.
Med venlig hilsen: Stald Adamsen "Man er ikke bedre end den hest man rider på"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
og en af mine blev allerede brudt idag. for jeg tog mig lige en ekstra pjækkedag 
» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη  ♥ Nightwish 2007. Nightwish 2008 ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asghdgsgsg |
|
|
Lade være med at pjække så meget op til eksamen Afslutte eksamen med snit over 7 Få stoppet med at ryge - jeg ved bare ikke hvornår det sker.. Tabt 5 kg (gerne inden for de næste måneder) Få en ordentlig start på gymnasiet ^^De vigtigste mål lige pt. Ellers vil jeg gerne - få besøgt min bror i England med min bedsteveninde - komme lidt væk med mine 2 bedsteveninder - det trænger vi til.. - FÅ SET MIA SVANE MEGET MERE! - generelt bare få set savnede venner og veninder noget mere..
Louise Nørskov R.I.P Dilli Dancer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
03-04-2008 10:19 |
|
Tage mig sammen i skolen - ikke pjække. Få bedre karakterer i matematik. Flytte til en større lejlighed. Få sparet sammen til en hest. Muligvis få startet et par stævner/jagter på Beauty  Har ikke lige andet pt. 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| målmål |
| Forfatter:  |
Avana |
| Dato:  |
04-04-2008 20:14 |
|
Tage mig sammen i skolen, og lave lektier. Få pænere hår Få pænere negle Købe en masse pænt tøj Bruge mindre penge (især på blade, slik osv.) Komme ud og rejse med mine venner Komme ind på et godt gymnasium Rydde mere op Være mere sammen med mine venner Lade vær med at drikke alt for meget på en gang Købe nogle høje sorte stiletter der er lette at gå med Lade vær med at se så meget fjerner Lave mere yoga og alt muligt andet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsahdhsadsahdsahasdh |
| Forfatter:  |
Liv »Lady Nanna« |
| Dato:  |
05-04-2008 07:43 |
|
Liv. Lady og Nana <3 Boldmongolen over alle boldmongoler! xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghsdhdgfh |
|
|
Få gode karakterer til eksamen (helst ikke mange under 10, haha) Virkelig NYDE de sidste 3 måneder af det her skoleår på efterskolen Holde kontakten med dem der bor langt væk Blive bedre til at se gamle og savnede venner og veninder Få en god start på gym (be om at jeg kommer på egå!!!)
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mål for Isabell |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
05-04-2008 22:40 |
|
B-pony helst inden juni og ride SJM individuel (: Og få 100% styr på hende i dressur (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mål for mig og Granat.. |
| Forfatter:  |
Cæcilie ♥Granat♥ |
| Dato:  |
06-04-2008 18:28 |
|
Ride sjm for hold og individuelt, og os gerne B-pony, hvis alt går ok.. i hvert fald 2 nulrunder i Mb..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmzxczxc |
|
|
vil gerne have darling til at blive b- pony i dressur og vil gerne have format op i en la1
:MVH: ..Josephine.. Kashmir, Format og Darling 1000% dressurrytter ;O) SØGER BLUE BUBERRY BANDAGER KIG MIN PROFIL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|