Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 opdatering + ny pony
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 21:06

Ja, nu er Oeps jo blevet solgt, og jeg gaar og keder mig RIGTIG meget, jeg er vandt til 2 ponyer paa en hverdag, og nu hvor jeg har ferie er det da bare endnu mere kedeligt.

jeg har allerede lavet nogle af mine lektier, sat mig til at male, ryddet og og rykket rundt paa mit vaerelse.

og jeg har ferie til den 8 april :p

saa hvis nogen kender nogle gode spil, eller har andre forslag til hvad jeg skal lave, saa skriv det lige :)


Naa, men nu til min opdatering:

Det var meningen at oeps skulle vaere solgt i Juni, og der skulle jeg saa have Chico i 4 dage om ugen (der er der en af hans betalende ryttere der flytter), men det var hele tiden meningen at jeg skulle ride ham 2 gange om ugen fra nu af, og det er jeg saa smaat begyndt paa, aeftersom hans gamle staevne rytter har faaet ny hest.

(forresten en hest til 90,000 euro - man ganger det med 7,5 faar at faa det til kroner = 675,000 kr) - og drengen er kun 13 aar :O.


naar men Chico har lige nu 2 andre ryttere, de er begge betalende - (jeg skal ikke betale, da de har spurgt mig om jeg vil ride staevner paa ham). Og den ene er ogsaa min anden pony's (Wild Rose) gamle rytter, og hun vil nu til at ogsaa ride staevner).


Lidt Info om Chico:

Chico er en 16/17 aarig gammel 1'er pony, som har gaaet internationalt eventing for nogle aar siden, lige nu rider han Z dressur (hoejeste pony klasse) med hans nuvaerende rytter.


Lidt billeder af ham, fra dengang hans ejer red ham, til nogle internationale staevner.


forresten var han skide irreterende at ride idag, fordi nogle fra stalden sprang, saa han blev helt ophidset :)

- han maa ikke springe mere da han har lidt ryg problemer.


^ undskyld at teksten blev lidt rodet :)


Josefine Søndergaard

- med Dressurponyerne Wild Rose og Chico

nu uden Sukema & Oeps.

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 nightwish
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 21:29

hvor er det snyd du har så lang en ferie :D


men den nye ser da rigtig fin ud ;D


og OMG så mange penge for en hest ville jeg ALDRIG give ! jeg syntes det er spild af penge .. mere en 100.000 dk kr vil jeg så vidt muligt aldrig over :P(ham drengen må have noge godt rige forældre )

men held og lykke med dig og den nye =D




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 m ielAAA
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 21:33

hvor er han fin :) <3 held og lykke med den!



» FREDERIKKE&SANTOS

- jeg savner Mirla :'/


0
0
Svar på denne tråd
 
 WOOOW!
Forfatter: 
Dato:  26-03-2008 12:02

Hvor er han flot! Og hel og lykke med ham


Gid min far også ville købe mig en hest Har halvpart


- Frigg


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  26-03-2008 19:25

Hvor ser han bare dejlig ud! (:

Glæder mig til at se billeder af jer to



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfhæfglæ
Forfatter: 
Dato:  27-03-2008 01:05

Hvor er han bar skøn og kanon lækker :) . held og lykke med ham . ;)



2'ER PONY HOPPE SÆLGES.

21.500.- INCL. HESTEPAS, STAMTAVLE OG VACC.

23.800.- INCL. UDSTYR, HESTEPAS, STAMTAVLE OG VACC.


KONTAKT MIG PÅ:

2554 3824

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kajbjerggårds blues
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 10:58

Hvor er han bare lækker.

Held og lykke med ham.


Ejer og rytter af

Philias &

Kajbjerggårds Blues

dressur rytter

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllllll
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 12:43

held og lykke


Katrine

(KATARIN:D)

0
0
Svar på denne tråd
 
 sssssssssssss
Forfatter: 
Dato:  30-03-2008 14:38

Hvor er han bare fin! Held og lykke med ham:)




Sagde Camilla

Lady Scarlet O'Hara (NM VINDER) & Lambada

Min Sorte og Hvide diamanter


DEN FULDENDTE EKVIPAGE

Vores hjemmeside:

www.Dressurpony.tk

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 21:45

Sikke en fin pony, ærgeligt at den ikke må springe mere, den ser virkelig ud til at elske det


Men held og lykke med ham ;D



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider