Ja, nu er Oeps jo blevet solgt, og jeg gaar og keder mig RIGTIG meget, jeg er vandt til 2 ponyer paa en hverdag, og nu hvor jeg har ferie er det da bare endnu mere kedeligt.
jeg har allerede lavet nogle af mine lektier, sat mig til at male, ryddet og og rykket rundt paa mit vaerelse.
og jeg har ferie til den 8 april :p
saa hvis nogen kender nogle gode spil, eller har andre forslag til hvad jeg skal lave, saa skriv det lige 
Naa, men nu til min opdatering:
Det var meningen at oeps skulle vaere solgt i Juni, og der skulle jeg saa have Chico i 4 dage om ugen (der er der en af hans betalende ryttere der flytter), men det var hele tiden meningen at jeg skulle ride ham 2 gange om ugen fra nu af, og det er jeg saa smaat begyndt paa, aeftersom hans gamle staevne rytter har faaet ny hest.
(forresten en hest til 90,000 euro - man ganger det med 7,5 faar at faa det til kroner = 675,000 kr) - og drengen er kun 13 aar
.
naar men Chico har lige nu 2 andre ryttere, de er begge betalende - (jeg skal ikke betale, da de har spurgt mig om jeg vil ride staevner paa ham). Og den ene er ogsaa min anden pony's (Wild Rose) gamle rytter, og hun vil nu til at ogsaa ride staevner).
Lidt Info om Chico:
Chico er en 16/17 aarig gammel 1'er pony, som har gaaet internationalt eventing for nogle aar siden, lige nu rider han Z dressur (hoejeste pony klasse) med hans nuvaerende rytter.
Lidt billeder af ham, fra dengang hans ejer red ham, til nogle internationale staevner.

forresten var han skide irreterende at ride idag, fordi nogle fra stalden sprang, saa han blev helt ophidset 
- han maa ikke springe mere da han har lidt ryg problemer.
^ undskyld at teksten blev lidt rodet