Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 SneBilleder. Mange
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 09:12

Heej Ducklins.

Nu er det jo en masse deeeejlig sne - Det er ihvertfald nogen dejlige billeder man får.

Så dem vil jeg lige dele med jer.

Desværre er kvaliteten forringet, da det kom på nettet.


^^ En blomst. Med sne på


^^ Fars lastbil var fyldt med istapper :L


^^ Træstykkerne var også fyldt med sne.


^^ Ikke så meget sne, men det var der. Og min mobil fik billedet i en underlig farve ;s


^^^I gårdspladsen er der sten - store. Med en øldåse i midten?


^^ Ud af vindundet.


^^ Men det bedste er at være kat - og ligge inde i varmen.


Jeg gik indenfor , Jeg frøs.

^^ Der var en vinflaske ;D


Så lagde jeg mig til at sove, og et døgn efter var der sne igen - det er så idag. jeg vågnede tidligt, og gik ud.



^^ Sne på hækken,


^^ Igen


^^ Louises ene hund, vil godt ind. NU


^^ I må bære over med at de er på siden.


^^ Et træ?


^^ Hunden vil stadig gerne ind ;D


^^ Busk


^^ Store flotte træ.


^^ Lillebrors cykel, som har lagt der hele natten åbenbart ;D


^^ Lillebrors diverse køretøjer

^^ Legehus, og del af legestativ.



^^ Louise - Nu vil vi altså ind.


Jeg tog hundene med ind, og indenfor, så lå alle 6 katte og sov.

eller - 5 af dem.



^^ Mørkt? Men tror hun tænker ; Godt jeg ikke er derude.


^^ Øv, Du vækkede mig.


Tak fordi i kiggede med :b



Louise.

0
0
Svar på denne tråd
 
 okjihuygft
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 09:21

Sneeeeeeee


nogle af dine billeder er rigtig gode =)

kan godt li' det med træet (som du vender på siden )


men for en gangs skyld har det også ramt sydfyn :D


så jeg skal ud om lidt B-)


"Virgin snow beneath my feet
Painting the world in white
"
^pænt lånt fra Escapist ;D



» LulluBullu B-)

" I Kan Stadig Nå At Kramme Mig! "


Nightwish 2007, Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddd...dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 09:24

NS : Lige præcis det med træet er også mit ynglings



Louise.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Eeej...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 09:27

Jeg vil også have sne Her ligger der INTET!



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 09:29

Line : Vi har så meget . Du må godt få lidt af mig ;D



Louise.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jl,nmbnm,nm
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 10:01

fine billeder søs... jeg har ogs' været ude og tage en masse... billeder kommer i aften... nu må jeg hellere få lukket de legesyge krikker ud og få nogle billeder der ogs' (:






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider