Heej Ducklins.
Nu er det jo en masse deeeejlig sne - Det er ihvertfald nogen dejlige billeder man får.
Så dem vil jeg lige dele med jer.
Desværre er kvaliteten forringet, da det kom på nettet.

^^ En blomst. Med sne på

^^ Fars lastbil var fyldt med istapper :L

^^ Træstykkerne var også fyldt med sne.

^^ Ikke så meget sne, men det var der. Og min mobil fik billedet i en underlig farve ;s

^^^I gårdspladsen er der sten - store. Med en øldåse i midten?

^^ Ud af vindundet.

^^ Men det bedste er at være kat - og ligge inde i varmen.
Jeg gik indenfor , Jeg frøs.

^^ Der var en vinflaske 
Så lagde jeg mig til at sove, og et døgn efter var der sne igen - det er så idag. jeg vågnede tidligt, og gik ud.

^^ Sne på hækken,

^^ Igen

^^ Louises ene hund, vil godt ind. NU

^^ I må bære over med at de er på siden.

^^ Et træ?

^^ Hunden vil stadig gerne ind 

^^ Busk

^^ Store flotte træ.

^^ Lillebrors cykel, som har lagt der hele natten åbenbart 

^^ Lillebrors diverse køretøjer

^^ Legehus, og del af legestativ.

^^ Louise - Nu vil vi altså ind.
Jeg tog hundene med ind, og indenfor, så lå alle 6 katte og sov.
eller - 5 af dem.

^^ Mørkt? Men tror hun tænker ; Godt jeg ikke er derude.

^^ Øv, Du vækkede mig.
Tak fordi i kiggede med :b