Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 er det kun her det sner ?
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 20:52

Ja, som der står i overskriften er det kun her der sner??


Jeg bor lidt uden for Horsens , og her ligger næsten 15cm.



Frederikke T.

Luna Stauslykke.


0
0
Svar på denne tråd
 
 adsaddsdsd
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 20:57

i mit hus sneer der også mega meget skatt'..<3


er 15cm ikke meget??




ηαтαlιє &єѕтєηу ѕυηѕнιηє

You gave me a smile that I could never forget

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 14:02

Det har sneet lidt, omkring 10 cm. tror jeg. Mega surt jeg kunne ikke komme på arbejde xD


'Lukas&Line'

årh Lukas, du er min øjesten! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 snesne
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 14:03

Det sner fuldstndig sindsygt her , Hber lidt at vi er sneet inde til i morgen ;D



SARAH KROG'
- med vidunderdyret Rista :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Snevejr - hvad?
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 14:07

Her på Bornholm skinner solen. Det er vel ikke solskinsøen for ingenting.


Men behold sneen hos jer, jeg vil helst gå fri af den. Hader sne!



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 14:12

Det sner nu her, i København, men det er ikke koldt nok til at det rigtig når at lægge sig. men forrig mandag havde vi 15-20 cm :)


Whatever
&&&

0
0
Svar på denne tråd
 
 sne sne sne
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 14:38

Det har sneet rigtig meget her i Hedensted igår aftes og nat.




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider