Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Amiro til internationalt
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 19:18

Hej alle sammen ;b


Masser nyt fra Amiro, Brigithe og hele Noooorge ;b


Det går rigtig rigtig godt deroppe, landsholdssamlingerne går fint, deres træning går fint - alt går som smurt.. Men men men Brigithe har lige fået konstateret sukkersyge! :(:( Så det er rigtig træls og svært at vænne sig til.


De har for 2 uger siden været til landsstævne, hvor de blev 2 i begge klasser med 66%


De er enda blevet udtaget til INTERNATIONALT stævne her til sommer!!!!! Det er bare SÅ flot af dem!


Noksnak, nu til billederne, en lidt blandet landhandel:







Det var dem (:

Læg en kommentar, og husk at lægge en senere når der kommer er kæmpe indlæg af Alfredo :D


Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 xcfhdhddjdd
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 19:23

Hvor er det flot. Stort tillykke til dem. Du må sidde med en stolt følelse indeni Rhea, det er jo dig der har lagt ponyens grunduddannelse! Han ser virkelig ud til at trives, den rødhårede, det er jo dejligt..




Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhyt
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 19:34

den er SÅ smuk den pony altså ;D


rigtig træls med sukkersyen :/

men flot med stævnet (Y) og held og lykke til dem til det internationale ;)



» LulluBullu B-)

" I Kan Stadig Nå At Kramme Mig! "


Nightwish 2007, Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 676969698689
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 22:33

Dejligt det går så godt for dem :D Han ser jo stadig fantastisk ud !


Du må være en stolt "mor" ;D





± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 m irla
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 22:38

nøøøjh hvor fornemt :D



» FREDERIKKE&SANTOS

- jeg savner Mirla :'/


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fine pony...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 12:25

Han er jo bare så fin ham Amiro og det er da bare super sejt, at de er blevet udtaget til internationalt!! (som jeg har sagt før kommer alle de gode ponyer jo til Norge )


Forresten, red du landshold på ham i Danmark?? Jeg kunne pludselig ikke huske det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 16:11

Han er så fin :D

Hel og lykke med dem frem over





Catrine og Zasha OX
Elsker min lille prinsesse hest <3
Vi kan alt <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 19:42

Det går jo bare kanont med ham Du må virkelig være stolt, du har jo lært ham det hele ;D



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 akakak
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 11:28

Tusind tak alle sammen!



Joey: Ja det gør de alle sammen ;D Nej jeg red ikke på landsholdet på ham, han blev først sådan rigtig rutineret i P-klasserne de sidste 2-3 måneder jeg havde ham, og der startede jeg ikke landsstævner, pga. mine nerver ikke kunne holde til det! :(


MIa: Årh tusind tak - det varmer meget Ja jeg er også stolt :) Men selvfølgelig ærger jeg mig over jeg ikke har haft et par ekstra ponyår ;D Men nu har jeg jo Alfredo, og han er også godt på vej!

Hvordan går det med din?



Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 retreterter
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 16:50

Flot :D hvor må du være stolt :)




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 18:48

Det er da bare rigtig godt gået!

Og dejlige billeder (:



... Støjer

- med den venlige djævlemule Epirus


Årets JHN vallak for kat. I 2007

0
0
Svar på denne tråd
 
 Amiro.
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 21:44

Årh, han er så fin.


Dejligt det går godt med ham - glæder mig til at se flere billeder fra dem :)





Katja Berg

-

Nu med

> Covette Imperial <


0
0
Svar på denne tråd
 
 cvjhdjhdj
Forfatter: 
Dato:  26-03-2008 14:22

Rhea : Ja selvfølgelig ærger man sig. Men den tid - den glæde! Nu er du videre, og med hest har det ikke nødvendigvis nogen ende, i hvert fald ingen aldersbegrænsning.

Ja, jeg har da set et par billeder af hesten, SMART model! Det skal nok blive godt, styrke gør meget ved det. Det tager tid, men kan betale dig i sidste ende.

Den røde der er på min præs. solgte jeg sidst i December. Og har faktisk en i kikkerten nu, vi venter bare på svar fra Højgård på røntgenbilleder osv.

Jeg håber snart på en afgørelse!



Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-03-2008 14:33

Han ser bar dejlige ud <3 :) .

og tillykke med det hele .. (: .



2'ER PONY HOPPE SÆLGES.

21.500.- INCL. HESTEPAS, STAMTAVLE OG VACC.

23.800.- INCL. UDSTYR, HESTEPAS, STAMTAVLE OG VACC.


KONTAKT MIG PÅ:

2554 3824

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 16:00

Tusnid tak alle sammen!


Mia: Ja selvfølgelig glæder jeg mig også over det! Jeg var jo også for stor til sidst - desuden så var jeg bare nået dertil hvor det at ride hesten var mere tiltrækkende end pony!

Ja, jeg synes også ham alfredo-fyren er en fin hest - dejligt du også synes ;D

Hvorfor har du solgt den røde?

Ih spændende hvad er det for en? fORTÆL FORTÆL :D


Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 cvcvjcvgjfjgfjgfj
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 18:29

Man finder lynhurtigt ud af hvor meget nemmere det er på hesteryg, pga. størrelsen. Man føler sig pludselig hjemme, når benene ikke længere støder mod forknæene når man sparker dem afsted i en fritrav, ik?

Han er bestemt en dejlig hest, det kan vi ikke blive uenige om!


Vi var nået dertil med den røde, som jo egentlig var en springmodel - selvom jeg helst ikke ville høre det... At jo mere vi pressede den, og jo flere ting vi fyldte i hovedet på den, jo mere bakkede den bare ud af projektet.

Overlinjen og hele muskulaturen var ikke "med på løjerne", det strammede og gjorde måske i sidste ende nogengange også ondt. Den er undersøgt af både dyrlæge, massør, kiopraktor og you know, op til flere gange.

Til sidst måtte jeg bare se i øjnene, at nogle heste måske er mere villige til at arbejde - selv når det strammer lidt. Og at en springhest, måske bare er en springhest, og ikke dressurhest!

Hun fungerede så fint så længe vi ikke pressede yderligere på. Så en dag, da søsteren til avleren ringede og bød på hende som avlshoppe, takkede vi ja.

Så i år skal hun have en følle i maven, ih hvor jeg glæder mig til næste forår! Det kan da kun blive em smuk baby?


Den nye er en 3års hingst, holstener, men bestemt ikke typisk holstener præget. Fantastisk smart, og utrolig dejlig mekanik i både trav og galop. Skridter dejlig afslappende. Og så har jeg et eller andet håb om at den gear'er bare en lille smule ned, når vi kastrerer den. Ej, jeg er ret vild med den, og tror på den bliver god! Så nu må vi se..


Det blev langt, sorry



Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 
 zxczxzxvzv
Forfatter: 
Dato:  31-03-2008 18:10

Det trækker godt nok ud med de røntgenbilleder, håber snart på et opkald fra Højgård



Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 17:00

Det bliver da rigtig spændende med din nye - er røntgenbillederne kommety nu?

Det er altid så spændende, jeg kan godt huske dengang med Alfredos røntgenbilleder, jeg var SÅ nervøs.

Men jeg krydser finger, og så lover du at lave et indlæg herinde ikke?

Hvem er den efter?


Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 fgjfgjfgjfj
Forfatter: 
Dato:  01-04-2008 18:06

Ja, altså nervøsiteten er lidt begrænset her, da dyrlægen der tog billederne har godkendt dem, men vi valgte for en sikkerhedsskyld at få dem tjekket af Jonas


Jeg er ikke verdens bedste til at få lavet indlæg herinde, men ellers får du i hvert fald en pb.


Jeg har jo været så "dum" at købe en holstener igen, og så oven i købet også af springafstamning Men springe kan den ikke! Og den er lang fra samme model som Røde, så jeg håber på mere held denne gang. Den er efter Arcus, og med Coriander som morfar.

Jeg har rent faktisk noget video af den på computeren. Så hvis du sender mig din mail, kan du da få lov at se den.



Mailunds Apache
100 % dressurrytter




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider