
Først og fremmest - god påske til alle 
Her kommer et lille indlæg med den røde Linse når hun er spændt op til lir 
Jeg havde hende ude på folden her den anden dag dels for at hun kunne løbe lidt og dels for at få taget nogle billeder.
Det kom der følgende ud af:

Blærerøv 

Det udtryk kan man da ikke andet end at elske 

Glæder mig så meget til at hun får rigtige muskler igen.
Derudover kan jeg fortælle at hun bliver stillet til kåring senere på året så det glæder vi os rigtig meget til. 



Tosse-hest 

Hvem sagde charmetrold? 

Det er dejligt at komme ud og få strukket benene 

Er hun ikke bare lidt lækker? 

Hun er tosset 

"yeeeehaaa.."

Smukke 

"Husk at fange mig fra den her vinkel, mor"

"Er jeg lækker nuuuu???"
Så kom hun op på den anden bane og så kom min stille og rolige tøs tilbage over hende igen:

Det kan godt være hun nærmer sig de 12, men for mig vil hun altid være min lille baby-hest på 5 år 
Puha, tiden går aaalt for stærkt.

Verdens bedste Linse.
Det var det, kære ænder.
Er hun ikke ved at være pæn at se på igen?