Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Lidt nye billeder af Linse-Pinse
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 12:20


Først og fremmest - god påske til alle


Her kommer et lille indlæg med den røde Linse når hun er spændt op til lir


Jeg havde hende ude på folden her den anden dag dels for at hun kunne løbe lidt og dels for at få taget nogle billeder.


Det kom der følgende ud af:


Blærerøv


Det udtryk kan man da ikke andet end at elske


Glæder mig så meget til at hun får rigtige muskler igen.

Derudover kan jeg fortælle at hun bliver stillet til kåring senere på året så det glæder vi os rigtig meget til.



Tosse-hest


Hvem sagde charmetrold?


Det er dejligt at komme ud og få strukket benene


Er hun ikke bare lidt lækker?


Hun er tosset


"yeeeehaaa.."


Smukke


"Husk at fange mig fra den her vinkel, mor"


"Er jeg lækker nuuuu???"


Så kom hun op på den anden bane og så kom min stille og rolige tøs tilbage over hende igen:


Det kan godt være hun nærmer sig de 12, men for mig vil hun altid være min lille baby-hest på 5 år

Puha, tiden går aaalt for stærkt.


Verdens bedste Linse.


Det var det, kære ænder.

Er hun ikke ved at være pæn at se på igen?



Kristina G. Outzen

* Linse Aunsbjerg *


www.k-outzen.dk



End ikke alverdens forsøg kan bevise
at jeg har ret;

et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 12:27

Sikke nogen dejlige billeder af Linse!!

Hun er bare så super smuk..


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 eeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 12:30

elsker hendes udtryk!

især på sidste billede <3


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 12:54

Hun er fin :)

Er hun helt ovre skaden?



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 16:06

årh hvor er hun LÆKKER xD


'Lukas&Line'

årh Lukas, du er min øjesten! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 seks tegn
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 16:10

Linse' hun er bare flot :)


kunne faktisk godt tænke mig at vide hvad for et kamera du bruger? o; ..





Mvh.Dums<3

Giv aldrig op, det er kampen værd.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Linse..
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 16:14

Åh, hun er så smuk

Rigtig gode billeder :b


» ANNE..
- Jeg aner ikke, hvordan min signatur skal se ud :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhy
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 20:49

hun er SÅ dejlig ! =D



» LulluBullu B-)

" I Kan Stadig Nå At Kramme Mig! "


Nightwish 2007, Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 20:52

Smukke

Der er ikke andet at sige



x Catrine & Zasha x

Fordi vi kan ALT



0
0
Svar på denne tråd
 
 lallala
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 21:58

sikke et dejligt udtryk , lækkker hest . (:



Maria

spriger ud i noget stort


0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 23:10

Tusind tak for de søde kommentarer!

Altid dejligt at lave indlæg herinde. I er så søde alle sammen :)


Sofie (Chela) - ja mere eller mindre. Vi er gået i gang med genoptræningen osv, så det går den rigtige vej. Langsomt, men sådan er det jo. Og tak fordi du spurgte ;)

Jeg kom til at tænke på at jeg aldrig fik skrevet til dig hvor ondt det gør mig at høre det med Chela. Det er jo forfærdeligt når det går den vej. Håber du har det nogenlunde. Føler i hvert fald med dig. Fortsætter du med at ride?


Dums - jeg bruger et canon eos 350D. De her billeder blev desværre ikke ret gode.


Endnu engang tusind tak :)




Kristina G. Outzen

* Linse Aunsbjerg *


www.k-outzen.dk



End ikke alverdens forsøg kan bevise
at jeg har ret;

et enkelt eksperiment kan bevise, at jeg ikke har det.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider