Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Tico i sne.
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 11:47

Hej alle.


Jeg var lige på rideskolen og tage billeder af Tico i sneen.

Man må jo gøre det når det er der. For det er jo ikke det vi får mest af.

Men har kommer billederne. De er måske lidt ens. Men håber i vil kigge alligevel. Og gerne komme med en Kommentar.

Jeg overvejer lidt og få et af billederne forstørret i den 40x60 som jeg vandt til et stævne. Kom gerne med jeres mening om hvilket billed det skal være.


Billed 8 er jeg meget int i at få forstørret. Så er der evt en venlig sjæl der vil gøre hans dækken den rigtige farve blå og evt lave sne i den store sjap pytte. Du kan få tilsendt billedet i original størrelse. Da det skal være på et originalt billed der skal rettes på.


1:

Mon jeg kan finde lidt græs her ^^

2:

Nææh. ikke rigtigt ^^

3:

Så går jeg da bare et andet sted hen ^^

4:

Ejjj. Moar lad mig være. ^^

5:

Så hvor farlig jeg kan være. så pas lige på ^^

6:


7:

Endnu mere farlig ^^

8:

Så kom den frie trav lige op i ham, Og se hvor jeg kan flyve ^^

9:

Han kan sørme også galopere ^^

10:

Den farlige Tico. Tror han da selv ^^

11:

Og lige et skridt billed. ^^

12:
Det er farligt det vand der løber der ^^

13:

Jeg vil ind til de andre heste ^^

14:

Måske hun bliver hurtiger færdig hvis jeg løber stærkt ^^

15:

Addd. Jeg får våde tæer ^^

16:

Glad hest. hehe ^^

17:

Også et godt bileld syntes jeg ^^

18:

Lidt mere trav ^^

19:

Øv Øv, nu blev jeg fanget. Men så fik man da en gulerod ^^

20:

Har du en mere. Jeg er faktisk sulten.


Det var de billeder for i dag.


Håber på en kommentar.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 11:54

Sikke nogen fine billeder!!


Nr.8 er vildt sødt, og der er jo fordi der er en vildt smuk hest på..


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 Eline Bell
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 12:04

hehe. takker.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 12:11

Hvor er det nogle gode billeder. Han ser ud til at have det godt Får du startet nogle stævner på ham?


Hilsen Helene

0
0
Svar på denne tråd
 
 helene
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 12:58

tak. det har han også.


Det er dig fra Give ikke ??

Ja det gør jeg. vi skal til stævne den 26/27 spril


ig har lige været i slutningen af feb i jelling.

0
0
Svar på denne tråd
 
 okijujjnjn
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 19:13

hvor er den sød ! =D



» LulluBullu B-)

" I Kan Stadig Nå At Kramme Mig! "


Nightwish 2007, Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider