Hej alle.
Jeg var lige på rideskolen og tage billeder af Tico i sneen.
Man må jo gøre det når det er der. For det er jo ikke det vi får mest af.
Men har kommer billederne. De er måske lidt ens. Men håber i vil kigge alligevel. Og gerne komme med en Kommentar.
Jeg overvejer lidt og få et af billederne forstørret i den 40x60 som jeg vandt til et stævne. Kom gerne med jeres mening om hvilket billed det skal være.
Billed 8 er jeg meget int i at få forstørret. Så er der evt en venlig sjæl der vil gøre hans dækken den rigtige farve blå og evt lave sne i den store sjap pytte. Du kan få tilsendt billedet i original størrelse. Da det skal være på et originalt billed der skal rettes på.
1: 
Mon jeg kan finde lidt græs her ^^
2: 
Nææh. ikke rigtigt ^^
3: 
Så går jeg da bare et andet sted hen ^^
4: 
Ejjj. Moar lad mig være. ^^
5: 
Så hvor farlig jeg kan være. så pas lige på ^^
6: 
7: 
Endnu mere farlig ^^
8: 
Så kom den frie trav lige op i ham, Og se hvor jeg kan flyve ^^
9: 
Han kan sørme også galopere ^^
10: 
Den farlige Tico. Tror han da selv ^^
11: 
Og lige et skridt billed. ^^
12: 
Det er farligt det vand der løber der ^^
13: 
Jeg vil ind til de andre heste ^^
14: 
Måske hun bliver hurtiger færdig hvis jeg løber stærkt ^^
15: 
Addd. Jeg får våde tæer ^^
16: 
Glad hest. hehe ^^
17: 
Også et godt bileld syntes jeg ^^
18: 
Lidt mere trav ^^
19: 
Øv Øv, nu blev jeg fanget. Men så fik man da en gulerod ^^
20: 
Har du en mere. Jeg er faktisk sulten.
Det var de billeder for i dag.
Håber på en kommentar.