Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Mine bedste billeder
Forfatter: 
Dato:  21-03-2008 10:01

heej alle sammen.


det er godt nok lang tid siden jeg har skrevet her inde ö


ved ikke om nogen ved det, men jeg elsker at tage billeder og vil meget gerne blive profesionel (staves?) en dag.


nu har jeg lige været i sverige så jeg har fået nogen rigtig gode billeder (syntes jeg)

der er også billeder af nogen andre ting. blomster o.s.v.

i må meget gerne komme med kritik da jeg godt vil blive bedre :D


her kommer de:











det var dem xD vær sød at ligge en komentar tak



Line

Med den dejlige fjordbolle (part) Gule <3

>> Brug hovedet husk hjelmen <<

0
0
Svar på denne tråd
 
 jjklææ-w
Forfatter: 
Dato:  21-03-2008 10:44

De er godt nok FLOTTE !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 zxcvbnm
Forfatter: 
Dato:  21-03-2008 10:45

De' flotte. held og lykke med at blive prof.


JEG VIL ALDRIG GLEMME DIG
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  21-03-2008 10:46

de er rigtig flotte :D

nogle af dem kan godt blive lidt kedelige, men de her er rigtig gode:


Josefine Søndergaard

- med Dressurponyen Wild Rose og Springponyen Oeps.

nu uden sukema.

maaske snart med ny pony :)

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  21-03-2008 11:11

Maja »MajaAkija« : 1000 tak :)


Jyden: tak tak xD


Josefine S: 1000 tak :) ja de kan godt blive lidt kedelige ;) men så må jeg jo bare øve mig ;)

- jeg syntes også de 2 er flotte, det er nok fordi de er sådan lidt speciele. (hvis du forstår hvad jeg mener ;))


Line

Med den dejlige fjordbolle (part) Gule <3

>> Brug hovedet husk hjelmen <<

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  21-03-2008 11:42

^^ Det her er det bedste!



Med væmli' hilsen Aja


- som har en profil på røvhatte-nettet!


0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehhehehehe
Forfatter: 
Dato:  21-03-2008 13:49

Rigtigt godt billeder ;)

Du skal nok blive til noget, bare tro på dig selv og gå efter din drøm, vi lever kun en gang :)


» Camilla Maria«

Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden.
JHN`s stolte stand-up freak!


0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllllllll
Forfatter: 
Dato:  21-03-2008 19:01

tak igen alle sammen :)


Line

Med den dejlige fjordbolle (part) Gule <3

>> Brug hovedet husk hjelmen <<

0
0
Svar på denne tråd
 
 snatos
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 11:03

rigtig gode billeder!



» FREDERIKKE&SANTOS

- jeg savner Mirla :'/


0
0
Svar på denne tråd
 
 jggjgjg
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 11:31

Først og fremmest SUPER flotte billeder (: det skal nok blive til noget... men.. jeg synes det første billede vælter en smule.. ja det kan ske... det kan sagtens bare lige være det ene billede (: men fortsæt det gode arbejde (:
Hvilket kamera har du brugt??






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 11:45

TessaSera: 1000 tak! ja det kan jeg godt se det vælter lidt xD


jeg bruger et sony DSC-W35


Line

Med den dejlige fjordbolle (part) Gule <3

>> Brug hovedet husk hjelmen <<

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej (:
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 20:37

suuper flotteh billeder


- Sagde

Nanna - nu uden B a m s e <'33

- !! Søger hest jeg kan ride - fyn !! -

Drømmen om egen hest vil altid leve <3

Rid bedst, rid Dressur hest =D

0
0
Svar på denne tråd
 
 okjihuygtr
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 20:43

der er godt nok nogle rigtig gode imellem (Y)



» LulluBullu B-)

" I Kan Stadig Nå At Kramme Mig! "


Nightwish 2007, Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 vnnmbvbmmb
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 21:19

Det er næsten det samme som mit.. et tak bedre (: og mit det er ogs' rimelig godt (: hehe ... men det emd at billederne vælter, det kan ske, når man tager billedet er man nok ikke lige opmærksom på det (: men endnu en gang rigtig flotte billeder....






°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Tessa & Sera©©

JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 21:22

Smukke billeder ;D (Y)



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllllllll
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 20:58

TessaSera: haha okai fedt

- tak


tak igen alle sammen :D


Line

Med den dejlige fjordbolle (part) Gule <3

>> Brug hovedet husk hjelmen <<

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider