Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 bandager ..
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 20:00

Jae, til jer der bruger bandager:

hvilke slags bruger I? Fleece, elastik osv.

bruger I bandageunderlag?



EMMA&FEDE aka. NAPPEDYRET XD


Jeg ved godt at min hest har et underligt navn

.. skal jeg kalde ham Ulla i stedet ?

d: <3


Husk at en hest ikke er en porcelænsfigur

0
0
Svar på denne tråd
 
 7868767869
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 20:18

Fleece og strik uden underlag. Aldrig elastik ;)



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 bandager :P
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 20:40

øhm jeg har sådan nogle Anky bandager, hvor er der bandage underlag i bandagen, men ved faktisk ik om det kan passe at de er af bomul?!


Med venlig hilsen

Bianca

se mine ponyer på

www.rawasport.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 21:42

Fleece og strik MED underlag!!!


- har forsøgt at lære Amalie det, men hun lytter åbenbart ikke




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"
.: Årets dressurrytter for hest, JHN 2007 :.



0
0
Svar på denne tråd
 
 kakakaka
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 21:44

Fleece og KUN fleece på Alfredo.

På Heiduc kan alt bruges, de lægger altid perfekt :)


Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 ♥TheDreams♥
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 21:49

Fleece og med underlag (:


The Dreams

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zinfandel
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 22:44

Elastik med underlag :)



Emilie & Zinfandel

0
0
Svar på denne tråd
 
 gfggdgdf
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 23:32

Bruger kun bandager til stævner men vil råde dig til at bruge elastik bandager da flecc er trælse at have med at gøre de er meget tygge og for varme at ride med om sommeren!

og der skal altid bandage underlag inden under, dog kan man bruge baby servietter som bandage underlag.


»Line Lauth Pedersen.


hjemmeside msn Præs HGpræs

Lem rideskole (LERK)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 23:39

Har desværre kun fleece, så det bruger jeg hvis jeg en sjælden gang bruger bandager :P Og altid med bandageunderlag ;)


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-03-2008 08:44

Jeg hvis en sjælden gang i mellem bruger gamascher foretrækker jeg fleece.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 fleece---
Forfatter: 
Dato:  21-03-2008 09:31

Bruger KUN fleece og strik og har ALTID bandageunderlag inden under..




Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333



- Flot og velholdt dressur sadel sælges...

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-03-2008 15:02

Jeg betragter fleece bandager som staldbandager...


Jeg rider sjældent med bandager men når jeg gør er det altid med elastik bandager og jeg har altid underlag under.


"Hygge hejsa!"
<3 Line og Surprise <3
~* Team JPSR Dressur *~

tidligere: Line♥Tatoo♥

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  21-03-2008 20:01

Elastik og strik med underlag, fleece uden underlag. Skifter lidt mellem hvad der nu er rent og matcher nogenlunde til underlaget :-P




Mvh. Rikke med

Albinoni Ibi Light Camare


Årets JHN springrytter for hest 2007


En stjerne er taget fra mig,

men vil altid være i mit hjerte



0
0
Svar på denne tråd
 
 Mr. Malle..
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 14:11

Strik, fleece og elastik.. ALTID med underlag..

Og med elastik lægger jeg det ikke stramt, bare lige så de sidder ordenligt og ikke glider..

-Ellers kan det være ubehageligt og lukke for blodomløbet..





>> Isabella & Mr. Malle <<

-Nu med ejen pony!

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

-Med part på I'eren DosMil

( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )

0
0
Svar på denne tråd
 
 bandager
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 16:55

Bruger elastik bandager og bandageunderlag, og elastikbandager med underlag i :b Ved ikke helt hvad det inderste er lavet af.

- Jette.



Stald Jessen
www.stald-jessen.info-side.dk

Heste/ponyer tages i ridning fra 1.juli.
Træning/genoptræning - 1500kr.
Tilridning - 2000kr.
Begge priser er pr. måned og incl. alt.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider