Nu er Corvette instaleret i hende nye kæmpe boks, og jeg har fået pakket alt mit happengut ud, og vil nu bruge lidt kvalitetstid sammen med min computer ( )
De to næste dage (hvis vejret holder vel og mærket ) står det på distriksstævne her på Falster. Er der andre der kommer??