Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Sims 3 ö
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 20:45

Hey ducks d:


oooohh noooo ! Der kommer et sims 3 i år 2009 og er afhængig så jeg skal ha' det xD

Jeg har brugt over 2ooo kr. på sims 2 ö



SOFIE
- med halvparten Cappuccino :)

No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.


0
0
Svar på denne tråd
 
 okjiuhy
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 23:42

det var godt nok hurtigt ... syntes det er meget hurtigt de får designet noget nyt



» LulluBullu B-)

" I Kan Stadig Nå At Kramme Mig! "


Nightwish 2007, Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 10:15

Nej egentlig ikke, for sims 2 er fra 2004, så til den tid vil det være ca. 5 år siden at det udkom.

Indenfor 5 år er der sket meget med computerspil generelt så jeg vil bare glæde mig spændt til at se om udviklingen fra sims 2 til 3 er lige så stor som den var fra sims 1 til 2.


We'll do it all
Everything
On our own


Picasso<3 * June<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sims 3...
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 12:28

Uh det lyder spændende!


Og minder mig om, at min kæreste skal have flyttet de sims 2 spil fra hans computer og over på min, - er nemlig ikke ulovligt at downloade spillene!!!

- Så jeg venter da gladeligt på at Sims 3 udkommer, så skal det prøves og mon ikke Sims 2 så bliver billigt?


Fandt ALLE Sims 1 spillene til 399kr i januar, - men gad altså ikke købe dem :-P




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - marsvin til salg! | RolloPigen.dk - min hjemmeside |


SÆLGES

| Marsvine hununger m. stamtavle | Tremmebure |

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wallaballa
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 14:03

Whispe ♥Picasso♥: Ja, jeg vil egentlig give dig ret ;)


Rollo: Ja, ikke? Haha d: jeg SKAL ha' sims 3.



SOFIE
- med halvparten Cappuccino :)

No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider