Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Så fik Regent Fred
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 19:11

Ja, igår eftermiddags blev Regent aflivet, for helved det var hårdt!!!!! :'/
Men ingen tvivl om det var det bedste for ham, slet ikk med det syn der mødte os af ham da vi kom bare fordi de ikke havde givet ham medicin.
Da han havde haft os hos sig lidt kunne han tydeligt mærke der var noget galt, kunne bare ikke holde tårerne tilbage, og ønskede så inderligt det ikke behøvede at ende sådan her, men det gjorde det :'/


Da han havde fået bedøvende ville de rykke ham hend i en anden boks, men han ville jo ikke gå fordi han havde så ondt i benene, men vi fik bakset ham derover SÅ hårdt at skulle "tvinge" ham de sidste minutter af hans liv :'/

Han kæmpede for at trække vejret og prustede 4-5 gange før han overgav sig, så forfærdeligt, glemmer aldrig det syn eller lyd.

Men han døde med ørerne fremaf, som en ringe trøst, men dog en trøst.
Nu er han på de evige græs marker, hvilket jeg ved er det bedste for ham bare så svært at fatte han nu bare er væk, sad hos ham indtil han begyndte af blive kold, kunne bare ikke gå fra ham :'/


^^ Det syn der mødte os da vi kom :'/ ^^


^^ Da han hørte det var os kom ørerne lidt frem, men han var stadig så ked i øjnene :'/ Men smuk er han stadig!!!! :'/ ^^


^^Det sidste billede ever af den smukkeste dreng og mig :'/ ^^


Det var det, øv hvor tårerne triller :'/



ღ Jose & Raffe ღ
.
- Det kommer ikke and på størrelsen -
Men gørelsen!
0
0
Svar på denne tråd
 
 djksdjjkds.
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 19:15

Ej neej, det kan ikke være rigtigt! :(

Læste godt dit andet indlæg om ham, hvor var det god trist..


Smukke Regent. Jeg er sikker på at i har truffet en god beslutnning, trods alt.



Thea & Ursula

- Så skal vi på ridelejr i uge 31 ! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 zxcvbnm
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 19:24

Det gør mig ondt...


JEG VIL ALDRIG GLEMME DIG
0
0
Svar på denne tråd
 
 jhkjhjhhjjh
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 19:27

Håber Han hygger sig på den anden side :( Det ser ud til a have været hårdt !




Bolero & Nicoline

*Elsker Bolero Evigt og Altid*

Tøsen Jeg Glemmer dig Aldrig

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zasha OX
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 19:27

Nej nej nej Ikke den smukke hest Gud hvor er det forfærdligt Det er bare ikke fair .

R.I.P Smukke



x Catrine & Zasha x

Fordi vi kan ALT



0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 19:28

Jeg sidder seriøst her med mange tårer i øjnene .


Hold kæft hvor er det sørgeligt ;'sssss <3


Hvor er det dog godt at han fik fred ! (L) .




Heste er som luft for mig ,

Men uden luft, kan jeg ikke leve (': .


<3

<3

<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 nenejnej
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 22:28

Nej, hvor trist ., han er og bliver en dejligt hest . ):

R.I.P Regent - hav det godt på de evige græsmarker.



Maria

spriger ud i noget stort


0
0
Svar på denne tråd
 
 okijuhygt
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 23:35

hvor er det trist


det må virkelig have været hårdt :/


virkelig smuk hest ...




» LulluBullu B-)

" I Kan Stadig Nå At Kramme Mig! "


Nightwish 2007, Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 23:39

Det må være ufattelig svært. :( Stort trøstekram herfra.

R.I.P Regent - Hav det godt på de evigt grønne græsmarker.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 13:58

Det er aldrig sjovt at miste en man holder af - slet ikke en man har kæmpet for.

Flot at du tog beslutningen. Det var uden tvivl den rigtige.


Rip.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja......
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 19:39

Uden tvivl den rigtige beslutning sådan som han havde det, men ja når man har kæmpet og håbet, og håbet har varieret så meget ligesom hans sygdoms forløb, gør det bare mere hårdt at han alligevel ender sådan :'/



ღ Jose & Raffe ღ
.
- Det kommer ikke and på størrelsen -
Men gørelsen!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 21:50

Hvor er det trist, sad og hørte en sørgelig sang, også da jeg læste dette fik jeg tåre i øjnene :/

Du må være helt oprevet, det er jo så frygteligt at miste en man holder af.

Men det er godt at du kan se at det bedste var en aflivning, og man kan trøste sig med minderne, og han kommer ud på de evige græsmarker.


R.I.P Regent.


Stort trøstekram herfra.



>> Line Fjeldsted Kristiansen

0
0
Svar på denne tråd
 
 rip regent
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 22:03

Det er altid tragisk at miste en man elsker :/ Gør det ikke bedre, når man ved, det kunne være anderledes, hvis alt var gået som det skulle. Men hatten af for, at du tog den rigtige beslutning. Du har vist gjort alt du kunne for ham.

Han var en smuk hest, ærgeligt du ikke nåede at have ham længere tid.




-applecheeks
"I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider