Ja, igår eftermiddags blev Regent aflivet, for helved det var hårdt!!!!! :'/
Men ingen tvivl om det var det bedste for ham, slet ikk med det syn der mødte os af ham da vi kom bare fordi de ikke havde givet ham medicin.
Da han havde haft os hos sig lidt kunne han tydeligt mærke der var noget galt, kunne bare ikke holde tårerne tilbage, og ønskede så inderligt det ikke behøvede at ende sådan her, men det gjorde det :'/
Da han havde fået bedøvende ville de rykke ham hend i en anden boks, men han ville jo ikke gå fordi han havde så ondt i benene, men vi fik bakset ham derover SÅ hårdt at skulle "tvinge" ham de sidste minutter af hans liv :'/
Han kæmpede for at trække vejret og prustede 4-5 gange før han overgav sig, så forfærdeligt, glemmer aldrig det syn eller lyd.
Men han døde med ørerne fremaf, som en ringe trøst, men dog en trøst.
Nu er han på de evige græs marker, hvilket jeg ved er det bedste for ham bare så svært at fatte han nu bare er væk, sad hos ham indtil han begyndte af blive kold, kunne bare ikke gå fra ham :'/

^^ Det syn der mødte os da vi kom :'/ ^^

^^ Da han hørte det var os kom ørerne lidt frem, men han var stadig så ked i øjnene :'/ Men smuk er han stadig!!!! :'/ ^^

^^Det sidste billede ever af den smukkeste dreng og mig :'/ ^^
Det var det, øv hvor tårerne triller :'/