|
|
| Hvad vil du gerne hedde? |
|
|
Good morning .. eller måske baare godaws ænder og fjerkræ..  Hvad vil du gerne hedde? Jeg vil rigtig gerne hedde Luna - ændre måske også mit navn senere hen. 
Denne smilly må du ikke trykke på :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Har tit overvejet at skifte navn til Louise, da jeg af en eller anden grund altid bliver kaldt det - både af folk der kender mig og folk der ikke gør. Det bliver nok ikke til noget, jeg vil aldrig kunne vænne mig til at hedde noget andet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ohøj,, |
|
|
Jeg er faktisk fint tilfreds med mit navn, kan godt li' at der ikker er heeeelt vildt mange der hedder Anita - f.eks. ligesom Camilla, Julie osv 
R.I.P <3 Kasino <3 Du Vil ALTID Være Mit Et Og Alt <3 You Don't Have To Be Crazy To Be My Friend, But It Sure Helps:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oijuhy |
|
|
Chela : gud hvor pudsigt - jeg hedder Louise og bliver altid kaldt Sofie/Sophie  jeg har vænnet mig til at hedde Louise så tror ikke jeg vil skifte, med mindre jeg en dag bare kommer på navnet. xD
» LulluBullu  " I Kan Stadig Nå At Kramme Mig! " ♥ Nightwish 2007, Nightwish 2008 ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| laksædlaksd |
|
|
Nanna eller Louise eller Andrea Andrea fordi det hed "min" gamle hest . Jeg ved virkelig ikke hvorfor
Marie & Felix Albæk nogen der kender Felix?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
Aja ♥Traum og Cacao♥ |
| Dato:  |
19-03-2008 14:02 |
|
Jeg ville gerne hedde Majse! ...eller Chilli/Paprika.
Med væmli' hilsen Aja - som har en profil på røvhatte-nettet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ville... |
| Forfatter:  |
Schønse ♥bumse lumse♥ |
| Dato:  |
19-03-2008 14:04 |
|
jeg har ALTID gerne ville hedde, Ana-Sophia (præcis på den måde )
jule kram, schønse. (- schønse med C!) savner familien schuringa, og bumselumse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej :D |
|
|
Jeg vil rigtig gerne hedde Kia, eller Silje. Men jeg kan da godt lide mit navn, så længe det staves som det gør 
» Tazz.
englebarn med müsli fra bilka.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahahhaha |
| Forfatter:  |
Camilla Maria |
| Dato:  |
19-03-2008 14:29 |
|
Jeg har det fint med at hedde Camilla Maria. Men skulle jeg skifte navn ville jeg gerne hedde Kim 
» Camilla Maria« Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. JHN`s stolte stand-up freak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!! |
| Forfatter:  |
Tigeren |
| Dato:  |
19-03-2008 14:43 |
|
Jeg har det rigtig fint med at hedde Christine (: . Kan rigtig godt lide det navn , og synes også det ser pænt ud xD . Kan bedre lide det med CH end K ;bb . Såå . det kan jo ikke være bedre . Men hvis nogle skal gætte på mit navn , tror de altid at jeg hedder Pernille eller Caroline 
Heste er som luft for mig , Men uden luft, kan jeg ikke leve (': . <3 <3 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ækklæækkæ |
|
|
Maiken (: eller Sille ...
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Tessa & Sera©© JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Jeg vil rigtig gerne hedde Maria. - Argh @!#$. Det hedder jeg jo i forvejen.
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ******************* |
|
|
Ville gerne hedde Cecilia istedet for Cecilie 
- Mvh. Cecilie - Did anyone say something? ..Et godt råd er noget man spørger efter, når man allerede kender svaret, men ønsker at man ikke gjorde..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zadhvæodh |
|
|
Jeg synes at Jocelyn, Victoria og Vanessa (og nej, det er IKKE efter Vanessa Hudgens) er pæne navne, men jeg har det fint med at hedde Yamit. Min moster blev døbt Ritva og da hun belv 18 år skiftede hun navn til Elizabeth - det tog familien/hende selv 2 år at vænne sig til det. Idag bliver hun kaldt Ebbe, Lisa og Elizabeth, Ritva er i glemmebogen 
... sagde Yamit.  "Den lille båd drev blidt hen over søen præcis på den måde, som en bowlingkugle ikke ville gøre"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddadadadads |
| Forfatter:  |
Natalie ♥Desteny sunshine♥ |
| Dato:  |
19-03-2008 16:18 |
|
jeg er entelig okay tilfreds med mit navn, men jeg synes Caroline, Mikkeline, Naya, Ninja, & silje er utrolig smukke navne haha! (;
ηαтαlιє & ∂єѕтєηу ѕυηѕнιηє ♥ You gave me a smile that I could never forget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zxcvbnm |
| Forfatter:  |
Jyden |
| Dato:  |
19-03-2008 18:33 |
|
Jeg vil ikke ændre mit fornavn men når jeg bliver ældre vil jeg ændre mit efternavn. Jeg er blevet født Jennifer Jörgensson(Min far kommer fra Island) og senere fik jeg min stedfars efternavn Nielsen. Jeg vil helst hedde Jennifer Skov.
JEG VIL ALDRIG GLEMME DIG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeeeej |
|
|
Jeg hedder Nicoline, Og jeg er tilfreds med det  Min mor ville gerne havde kaldt mig Josefine, men det blev til Nicoline og det er jeg squ glad for 
Bolero & Nicoline ♥ *Elsker Bolero Evigt og Altid* ♣Tøsen Jeg Glemmer dig Aldrig♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'mus |
|
|
Jeg er så glad for hele mit navn, Cecilie Ørsted (:
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
19-03-2008 19:02 |
|
Jeg HADER mit navn. Line Henriksen. det lyser så fesent :b' men er glad for at jeg ikke hedder et eller andet som Ingeborg eller sådan noget. det er jeg ikke så vild med xD Jeg vil så gerne have et mellemnavn. måske Kjeldahl, for det kan jeg godt få, det hed min morfar. men jeg ved ikke. Line Kjeldahl ? xD
'Lukas&Line'
årh Lukas, du er min øjesten! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
emilie louise pedersen :'D haha, så kan det ikke blive grimmere. men nej, endelig ikke. jo måske emilie p fordi, det bliver jeg kaldt. men elsker navnene, Liv - Amalie - Frederikke 
Emilie Pedersen glem fortiden - lev nutiden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!! |
| Forfatter:  |
Tigeren |
| Dato:  |
19-03-2008 19:07 |
|
Jeg hedder Christine Vang , og savner faktisk ikke et mellemnavn xD . Før mine forældre gik fra hinanden hed jeg Christine Vang Jensen , så hellere bare hedde Christine Vang xd
Heste er som luft for mig , Men uden luft, kan jeg ikke leve (': . <3 <3 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Helene ♥Speedy♥ |
| Dato:  |
21-03-2008 13:07 |
|
Jeg vil hellere hedde Mette, end jeg vil hedde Helene.. Jeg ved ikke hvorfor..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min'June |
| Forfatter:  |
Nynne ♥Day Dream og Miss June |
| Dato:  |
21-03-2008 13:37 |
|
Mvh. Nynne
Stolt over endelig at kunne kalde dig min, June ! (:
- Hesteklewa Day Dream & Miss June - ^^ Real Love ^^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navne - navne |
| Forfatter:  |
Camilla Christensen »Lady« |
| Dato:  |
21-03-2008 13:52 |
|
Jeg hedder Camilla, og det er jeg egentlig godt tilfreds med. Ellers ville jeg gerne hedde: Louise / Cecilie / Amalie.
Camilla Christensen - og stjerneponyen Lady ! <3333
- Flot og velholdt dressur sadel sælges...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg HADER også mit navn. Har ikke noget imod Elkjer, men anna - det er bare så gammelt og ulækkert og kedeligt, og der er jo aldrig nogen der kan fatte at jeg hedder anna. jeg bliver altid kaldt for anja eller anne alligevel. Det var kun min x-kæreste der kunne finde ud af at kalde mig mit rigtige navn ved første forsøg  Men jeg vil VOOOLD GERNE hedde Nadja. Synes det er mega pænt og friskt og nyt. Hvis jeg får en datter skal hun hedde nadja.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Regitze<3 |
| Forfatter:  |
Millu |
| Dato:  |
21-03-2008 22:01 |
|
HADER mit navn! Hedder Pernille... Klamt! Ville meget hellere hedde Amanda eller Maria! Men allerhelst Regitze! Det er bare verdens sødeste navn...! Det kunne bare se så godt ud! Regitze Sørensen meget bedre end Pernille Sørensen Eller hvad? Jeg synes i hvert fald det er verdens sødeste navn.. Meen, det er jo ikk sikkert jeg synes det når jeg bliver gammel:/
Love Is In The Air! Mine heste<3 I er for dejlige!<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala. |
|
|
Camilla (Fenja) : Sygt navn . Jeg har ALTIID drømt om at hedde Gunhill (x
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zinfandel |
|
|
Jeg er meget tilfred med at hedde Emilie xD efternavnet er for originalt :/ Rasmussen.. Kedeligt xD Jeg hedder Emilie Katrine Rasmussen xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewfewfwef |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
21-03-2008 23:08 |
|
jeg gider ikke hedde Julie det er iiiikk pææænttt
Vildrose med springponyen Rain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debbie |
|
|
Tanya Victoria K. Christensen Eller Tatiana istedet for Tanja. Og så elsker jeg navnet Dagmar.. 
..Tanja >> Nightwish 2007 ~ miss it [L] Anette Olzon & Nightwish passer ligeså godt sammen som varm kakao og boller! Anette Olzon ja Nightwish tulitikku yhdessä miten lämmitellä kaakao ja rusinapulla! xb [L] Nightwishin musiikki on upea! [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkjlkjlkj |
|
|
Kan helt vildt godt lide navnene Naja, Maya, Laura og Amanda. Men er egentlig fint tilfreds med mit navn. Tror heller ikke jeg ville kunne vænne mig til pludselig at hedde noget andet... 
- TRINE - Uden dejlige Titan .. Men nu med kæmpedyret Sonny (: GOD PÅSKE ALLESAMMEN:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fajfnkjankfj |
| Forfatter:  |
L-F |
| Dato:  |
22-03-2008 00:16 |
|
Jeg har altid gerne ville hedde Nikita der er bare et eller andet genialt ved det navn..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| derftguhyjiko |
|
|
hader også mit navn. Anne er grimt, Sofie er grimt. (tag det ikke personligt jer med de navne. har haft dårlige oplevelser med de navne d:) Jeg kunne godt tænke mig at hedde noget gammeldags. På en eller anden måde er Stinne pænt, hvis man tænker over det. Ikke et navn jeg kunne forestille mig selv med. Men ved ikke hvad jeg ville hedde. glæder mig heller ikke til den dag jeg skal give mine børn navne! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gabriel |
|
|
Jeg er super glad for mit navn - Kia Valentin.
Kia med Gabriel De R "All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay, and he'll listen to me any day."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
22-03-2008 08:18 |
|
jeg kan godt lide mit navn  men det bliver altid stavet josephine paa engelsk, og josefien paa hollandsk. men pyt skidt med det  jeg kan ikke saa godt lide mit aefternavn paa engelsk, men paa dansk er det meget fint.
Josefine Søndergaard - med Dressurponyen Wild Rose og Springponyen Oeps. nu uden sukema. maaske snart med ny pony  www.josefine.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
uden Mailey ♥Bento♥ |
| Dato:  |
22-03-2008 09:28 |
|
bare ALT andet end Ane (hvilket jeg desværre hedder nu)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| uojegbl.uijbcf |
| Forfatter:  |
Smukke Casanova Skath ♥dejlige |
| Dato:  |
24-03-2008 13:48 |
|
kan godt lide navne Mejse og Mersedes men tror ikke jeg vil skifte navn:) kan godt lide at hedde Christin
ღ Østerlund´s Casanova ღ Rid Det Bedste, Rid New Forest Pony Heste! Citat fra Ga.jol pakke: Det er lettere at læse sig til en mening, end at have en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!! |
| Forfatter:  |
Tigeren |
| Dato:  |
24-03-2008 14:03 |
|
Nicole synes jeg også er rigtig pænt  Min rideveninde hedder det (: <3
Heste er som luft for mig , Men uden luft, kan jeg ikke leve (': . <3 <3 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Yasmin! Det syntes jeg der passer godt på mit udseende og hvad jeg forbinder med mig selv . 
Sagde Sara - Med ponyerne Freja & Filur ! My heart is falling apart if you go away My life is like a paradise if you'll stay with me forever Som har en meget nær veninde, der altid træder hende over tæerne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggggggggggggggggggggggggggg |
|
|
Jeg syntes at navnene Naya, Amalie og Peggy Sue er pæne. det sidste syntes jeg bare er SÅ sødt xD Jeg er egentlig tilfreds med mit navn: Rikke Agerbæk. men jeg kunne godt have tænkt mig at hede et eller andet som der næsten ikke er andre der hedder som f.eks. Rikke Rose Agerbæk. (min mors veninde hedder rose til mellemnavn, men jeg kan ikk få det for der er så få der hedder det at det er beskydtet) Men anyway - Kia Valentin er et rigtig pænt navn ! xD
RIKKE.A >>Søger gratis part nær 9300 <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|