Så fik jeg mig endelig taget sammen, til at kommet et smut op på ryggen af Mokka-drengen.. Mange har spurgt om jeg ikke havde været oppe på ham, men jeg syntes jo liige han skulle være 3 år, inden jeg sådan kaster mig op på ham.
Nu bliver han godt nok først 3 år om 12 dage, men jeg havde god tid i dag, og en hjælper til at samle mig op igen, hvis det skulle gå galt.
Jeg har da også være oppe og ligge hen over ham, for 1-2 uger siden, men min mave var alligevel fyldt med sommerfugle 
Så nu måtte jeg tage mig sammen. Først longerede jeg ham lidt, og selvfølgelig sprang han rundt som en skoldet skid, men nu havde jeg jo besluttet mig for at gøre det i dag.
Efter 15 min. vild traven rundt på ridebanen, hvor han var blevet bange for at der kunne være "farligt", gik vi om på den anden ridebane, for der plejer han at slappe lidt mere af.
Og rigtigt, han reagerede rigtig fint på min stemme. Så nu var det tid. Caroline fik stukket kameraet i hånden, og Louise fik lov til at holde kræet 
Først lå jeg lige hen over ham en gang, for at se at det nu var ok, og han stod helt stille..
1..2..3 og vupti sad jeg oppe på Mokka.

Jeg turde næsten ikke røre på mig, så sad helt stift på ham, men han tog det i stiv arm, og fik lov at gå lidt skridt frem. Ingen problemer, jo han gik temmeligt langsomt, for det var da lidt underligt at jeg pludselig snakkede til ham oppe fra ryggen af, men efter 5-6 skridt tog han det helt afslappet.

Efter en lille rundte, hoppede jeg forsigtigt af, og blev så hjulpet op igen. Stadig ingen problemer. En lille rundte mere, og så ellers maassser af ros...



Kunne have hoppet vildt på jorden ved siden af ham, da jeg igen var af.
Har længe glædet mig til at sidde på ryggen af min egen hest. Det er alligevel 7 måneder siden! 
Så nu er jeg bare super stolt at min lille dreng 
Regner med at han ikke skal have rytter på igen lige forløbig, for når han tog det så pænt, er der ingen grund til at udfordre det mere end nødvendigt, og så skal han også lige blive 3 år...
...
men det var alt for denne gang..
Kommentare om vores "ridning" modtages gerne.. 