Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Må vi se jeres værelser?
Forfatter: 
Dato:  17-03-2008 16:11

Heej folkens :P

Jeg er simpelthen stolt af mig selv, jeg har nemlig fået gjort rent og ryddet op. Hader bare når der er rodet, men det har der været de sidste 2 uger pga. pakkerod, men nu er flytningen sat lidt på stand by (ca. 1 md) så syntes jeg ville får rydet op.


Har aldrig før vist mit værelse på JHN så syntes da lige det skulle være nu



Min flott væg
Citater, billeder, plakater, billetter... Alt muligt hænger der.



Der står "keep smiling, keep shining" med en skrift vi selv har opfundet til et rollespils arrangement :)
(Man kan lige skimte min ene DVD hylde)


^Disse to er taget for et par uger siden.
Resten er taget idag, desværre med mobil.



Halvdelen af mit skrivebord samt min anden væg. Avis artiklen er fra da jeg var i avisen, så hænger der nogle klassebilleder, så hænger menneske loven der, samt rapfods spejderløftet (to ting alle burde læse) . også mit akvarie ;)



Mit skrivebord med mine shots glas, mit flotte ur. Alle mine "Anden" DVDèr, og min sparegris



Igen mit skrivebord, mit TV kan man se henne for enden. Det virker dog ikke :P og alle mine dejlige pynte ting



Min seng med min smukke tiger og min computer samt bor (Hvis i skulle være i tvivl :P )



Det af væggen i ikke kunne se på det første billed. Der hænger også billeder, igen en artikel (den første der var skrevet om mig) samt et smukt kort over KBH. Bamse er min "barndomshelt" barney, også kan man se min anden hylde, jeg har ialt lidt over 300DVDér :P


» Camilla Maria«

Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden.
JHN`s stolte stand-up freak!


0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde.
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 11:37

nice væg :D

har ikke nogle billeder af mit værelse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 13:08

Når man kommer ind til højre:


Når man kommer ind til venstre (dog er sengen lige ved siden af til venstre):


Sengen:


Når man stiller sig over til mit skrivebord (man kan se min gynge under bordet ):


Skrivebordet, lyset kommer fra altandøren (Tjek lige min baggrund på computeren. Taget i går fra vores køkkendør ):


Altandøren ud:


Altandøren ind:


Og lige et billede mere ude fra hvor min gynge også er oppe:



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 14:19

Fede værelser :b orker ikke lige at ligge billeder ind nu xD


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Raija <333
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 15:27

Her mit værelse, der er lidt rodet.. hehe d;


Lige når man kommer ind ad døren.. og mit nye underlag <3 ^^


Mit skrivebord, og min com. med Jhn på, hehe :D ^^


Min seng og mit rodede natbord. ^^


Mine postkort. ^^


Mine ting på min rumdeler. ^^


Mit fjernsyn xP ^^


Det var så min værelse.. hehe xP




Mvh. Kathrine

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 15:34

^ Mit nye værelse. Jeg har mange rosetter, ikke? Haha

0
0
Svar på denne tråd
 
 pokijuhygftr
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 12:44

jeg tager lige nogen, får jeg har lige ryddet op xD
men jeg har set mig misundelig på SmukkeZacos værelse ;D



» LulluBullu B-)

" I Kan Stadig Nå At Kramme Mig! "


Nightwish 2007, Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 okhuygft
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 13:38


^når man kommer ind og kigger over mod det fjerneste hjørne.


min dør xD med billeder fra H&R 07 ;D

min seng


fra den røde ting over mod modsatte væg

plakatvæg del 1


plakatvæg del 2


gudevæggen .


lidt overblik fra sengen.

min fødselsdagsgave fra i mandags ;D



» LulluBullu B-)

" I Kan Stadig Nå At Kramme Mig! "


Nightwish 2007, Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdtrfgujhyik
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 16:11

Lulllllu: cool, min farmor har det samme gule vattæppe som dig. hahaha :D


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 oiuytrv
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 16:19

AnneCookieFie : sejt 8D



» LulluBullu B-)

" I Kan Stadig Nå At Kramme Mig! "


Nightwish 2007, Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 23:48

Jeg ville få stress med så mange ting på mit værelse som I har.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålåålålål
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 10:00

Line : har du overvejet hvorfor jeg ikke altid sover inde på mit eget værelse ?



» LulluBullu B-)

" I Kan Stadig Nå At Kramme Mig! "


Nightwish 2007, Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 10:33

Lulu: Hvor sover du så?

0
0
Svar på denne tråd
 
 okiuygtfrde
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 13:37

Line : hos computerne ;D


når min ene bror så ikke er hjemme for så sover han der xD

men når han ikke er her sover jeg der xD



» LulluBullu B-)

" I Kan Stadig Nå At Kramme Mig! "


Nightwish 2007, Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 17:48

Har ikke noget billede ;b .
Men det er også så lille og kedeligt, så det er der ikke meget ved xD .


Hold kæft nogle fede værelser i har man


Heste er som luft for mig ,

Men uden luft, kan jeg ikke leve (': .


<3

<3

<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jaeeeeh
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 15:56


Fra døren


Fra sengen

^^


KASPER'S AMANDA <3
Klankefterskole 08/09

EPC UGE 29
0
0
Svar på denne tråd
 
 dham dham!
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 17:53

hvordan kan vi holde det så rydet?


mit ligner 3'verdenskrig!




ηαтαlιє &єѕтєηу ѕυηѕнιηє

You gave me a smile that I could never forget

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 18:08

jeg har set mig jaloux på amanda, (: skal vi bytte, billeder om lidt ? <3




Emilie Pedersen

glem fortiden - lev nutiden :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 18:18

så fik jeg taget billeder, men de er taget med mobilen så ved ikkke ligefrem hvor fantastisk gode de er.



Min seng, spjel og guitar <3


Mit skrivebord og min reol. Rodet, nej da



Mit fjernsyn, stoolt!


0
0
Svar på denne tråd
 
 blalba
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 18:19

Er I klar til at se det smååååkeste værlese eveeeeeeer? ;D



Når man kommer ind og kigger til højre xD Normalt bruger jeg bærbar, så jeg plejer ikke at skrivebord på mit værelse. Reolen plejer at stå mere i midten xD



Jeg har altså boet her i 1 år og 2 måneder, men jeg synes nu flyttekassen er dejlig B-)



Mit skab + en masse lååårt xD



Min seng og to elskede plakater ;D



Når man står ved vinduet xD Jeg haaader, at mit værlese ligger op af stuen x(


Mit mål er at jeg rydder op i sommerferien, ønsk mig held og lykke ;D



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsfdfsd
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 19:14

Camilla (Fenja): Århvad, har du mew plakaten fra deres seneste album?!! hvor snyd xD Frengers plakaten hænger over min seng d;




Af Kirstine™' (:


0
0
Svar på denne tråd
 
 ghdfgfdhfgdg
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 00:19

FEDT VÆRELSER!

- men hvordan helved kan i holde det så oprytteligt? xD



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 kijhyfds
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 00:46

Bølle: jeg kommer og hjælper dig med at rydde op 8D




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)

Nu helt uden Punkerponyen Hále Bob


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 bølle....
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 00:47

Bølle: Godt B-) Jeg skulle melde mig til det der Rent Hjem? o:



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bølleee
Forfatter: 
Dato:  26-04-2008 00:59

ja man xD




» èoυιsε èυèυ Fяαη∂sεη B-)

Nu helt uden Punkerponyen Hále Bob


Nightwish 2007. Nightwish 2008


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider