|
|
| Bamse og Kylling |
|
|
Hej:) Jeg står og skal skrive en opgave om bamse og kylling Ville lige høre om I ikke gider og svare på nogle spørgsmål? Her kommer de: Hvorfor er Bamse så ond? Er kylling en dreng eller en pige? Hvad med ælling? Har Bamse altid boet i skoven? Håber i vil svare xD Pft.
:) Emmelie (: Du kan ikke kun elske nogen når det går godt Men det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Louise (Muzze) |
| Dato:  |
17-03-2008 07:49 |
|
Hvorfor er Bamse så ond? Han vil herske over Bamse Skoven en dag. Er kylling en dreng eller en pige? Dreng Hvad med ælling? Pige Har Bamse altid boet i skoven? Ja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvorfor er Bamse så ond? fordi han kan li det d: Er kylling en dreng eller en pige? intetkøn Hvad med ælling? intetkøn Har Bamse altid boet i skoven? Ja.
Marie & Felix Albæk nogen der kender Felix?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor er Bamse så ond? |
|
|
Hvorfor er Bamse så ond? - fordi hans mor aldrig har lært ham andet. Er kylling en dreng eller en pige? - DRENG Hvad med ælling? - hun er da en pige, det får man da også at vide? Har Bamse altid boet i skoven? - Ja.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
17-03-2008 13:38 |
|
1. fordi han har en meget lille vennekreds, og de aldrig har sagt ti ham at han er ooond. (Louises svar gav mig et mindre grin xD) 2. Hermafrodit xD 3. ja der må jeg sige en pige. ellers er den godtnok meget bøsset xD 4. jA! xD
'Lukas&Line'
årh Lukas, du er min øjesten! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bamse ! |
| Forfatter:  |
Cat ♥Nike♥ |
| Dato:  |
17-03-2008 13:46 |
|
1. - bamse er ikke ond, men bestemt, fordi han gerne vil være den "store" de andre kan se op til (men det klarer han ikke helt så godt ) 2. - kylling er en dreng! 3. - samme med ælling.. 4. - Ja bamse har altid boet i skoven i hans lille blå hytte, med den røde og gule skorsten, der hele tiden falder ned... træls for bamse !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddddddddddddddddddd |
| Forfatter:  |
Camilla Maria |
| Dato:  |
17-03-2008 13:57 |
|
Hvorfor er Bamse så ond? Bamse er da ikke ond 
Er kylling en dreng eller en pige? Dreng!
Hvad med ælling? Dreng!
Har Bamse altid boet i skoven? I starten af bamse og kylling serien, dengang det kun var bamse, boede han vidst ikke i det hus der ihvertfald.
» Camilla Maria« Accepter fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden. JHN`s stolte stand-up freak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
Hvorfor er Bamse så ond? Nogle skal jo være det Er kylling en dreng eller en pige? Pige - hun går med lyserødt skørt. Hvad med ælling? Dreng :b Har Bamse altid boet i skoven? Ja :b
Denne smilly må du ikke trykke på :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej :D |
|
|
Hvorfor er Bamse så ond? Fordi han vil bestemme! Er kylling en dreng eller en pige? En dreng. Hvad med ælling? Pige. Har Bamse altid boet i skoven? Ja. Sovsehund: Kylling havde kun lyserødt skørt på fordi Bamse ville være Svend Herlig! Og så må kylling ligesom være Dorthe Elisabeth! 
» Tazz.
englebarn med müsli fra bilka.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkkkkk |
|
|
Hvorfor er bamse ond? fordi bamse er som børn er onde og egistiske  Kylling dreng eller pige? Dreng  Ælling? Dreng  Har bamse altid boet i Bamse skoven? Yes 
Thea Løvgreen Jjips Sorø´s lejemorder And there is nothing wrong with me This is how I am supposed to be Ingen Kvælerhalsbånd- hunde er levende væsner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zxcvbnm |
| Forfatter:  |
Jyden |
| Dato:  |
17-03-2008 17:05 |
|
Hvorfor er Bamse så ond? Fordi han er blevet besat af en ond "Et eller andet" Er kylling en dreng eller en pige? En pige Hvad med ælling? En dreng Har Bamse altid boet i skoven? Nej han har også boet i junglen:b
JEG VIL ALDRIG GLEMME DIG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Max er sød |
|
|
Tak  Mener selv bamse er så ond, fordi han er et klart svar på børn i dag Giv mig, giv mig , giv mig! Har forresten lige fundet ud af at han har boet på en planet 
:) Emmelie (: Du kan ikke kun elske nogen når det går godt Men det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Grønland |
| Dato:  |
18-03-2008 15:49 |
|
Hvorfor er Bamse så ond? Fordi Er kylling en dreng eller en pige? Dreng, bare meget mærkelig dreng fordi at han går med nederdel  Hvad med ælling? 100% pige, kig på sutten  Har Bamse altid boet i skoven? Ja han har altid boede i skoven og han har altid de sammen problemer Stakkels bamse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Max som fodboldhest |
|
|
Aja: Tak  Grønland: Det er da også synd 
:) Emmelie (: Du kan ikke kun elske nogen når det går godt Men det er ofte dem med mest modgang, du elsker mest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbum. |
| Forfatter:  |
marlenej |
| Dato:  |
19-03-2008 13:38 |
|
Hvorfor er Bamse så ond? - Bamse er ikke ond. Er kylling en dreng eller en pige? - Ved det ikke : D Hvad med ælling? - Helt klart en pige.. Har Bamse altid boet i skoven? - Nej, han blev født i byen? :b
marlene jensen. tanker som ligger for dybt til tårer )':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Find-Nemon |
| Dato:  |
20-03-2008 14:21 |
|
Hvorfor er Bamse så ond? Jeg synes ikke Bamse er ond. Dog lidt egoistisk og selvglad. Er kylling en dreng eller en pige? Kylling er intetkøn Hvad med ælling? Ælling er også intetkøn Har Bamse altid boet i skoven? Nej, eller det kommer an på om du vil kæde alle programmer sammen, hvor i Bamse har optrådt. Fr han har, som du også selv har fundet ud af, boet på en planet, hvor den også meget berømte Forlæns-og-baglæns var til stede. Med hensyn til det med hvilket køn henholdsvis Bamse, Kylling og Ælling er; der har engang været en diskussion herinde omkring netop dette. Denne diskussion mundede ud i, at en her inde fra skrev til DR1 og spurgte. Hæng mig ikke op på det, men jeg tror, at det var Rollo. Her blev svaret følgende;Bamse er hankøn, Kylling og Ælling er intetkøn. 
Moral er godt - Dobbeltmoral er dobbelt så godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wallaballa |
|
|
Hvorfor er Bamse så ond? Enig med Find-Nemon xD Han er ikke ond - bare lidt egoistisk og selvglad xD Er kylling en dreng eller en pige? Det er en den. Hvad med ælling? En pige - helt klart! Har Bamse altid boet i skoven? Ja, han er tydeligvis bange for forandringer x)
SOFIE - med halvparten Cappuccino :) No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bamses billedebog |
| Forfatter:  |
Anna ♥Mokka♥ |
| Dato:  |
21-03-2008 11:45 |
|
FOR DET FØRSTE: Det ville da være alt for diskriminerende at både bamse, kylling og ælling skulle være drenge!! Bamse = dreng Kylling = Begge køn  Ælling = Pige Så er det lige fordelt  - Bamse er ond fordi han i virkeligheden er en farlig bjørn der vil spise kylling...
- Bamse har altid boet i skoven fordi han er en bamse (bjørn) og bjørne bor kun i skove
... Sådan..
Anna Krab, nu med Mokka <3 - R.I.P Springtime, min elskede hest Født: 07.04.94 død: 02.01.08 Der er ingen hemmeligheder så tætte som dem mellem hest og rytter..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalallalalala...lallallaal |
| Forfatter:  |
malle XD |
| Dato:  |
22-03-2008 12:11 |
|
Her kommer de: Hvorfor er Bamse så ond? - han vil bestemme... dåååmme bamse Er kylling en dreng eller en pige? - dr siger at han er 'intetkøn' Hvad med ælling? - piige Har Bamse altid boet i skoven?- tjaaa...
Skrev: Malle med superdyret Bonnie! gør livet til en fest, rid LILLE hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|