heeyson..
Tænkte på om nogen skal ud og starte dressur der, og om nogen evt kørte igennem/forbi Lille skendsved ?
PernilleLukas søger part !
- Nu hesteløs.. endtil videre..
ville sindsyg gerne, da det er der vasjo var på hjemmebane, indne jeg købte ham..
men der er desværre en del der tæller imod:
min mor når ikke og få trailer kørekort til den tid..
vasjo er halt lige for tiden.
skal til konfirmation om fredagen og nok holde fets lørdag
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ .. Mie ♥ med; cavasjo ♥'du er min store kærlighed,
drømmen om dig den varer ved.' ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
springsadel sælges Helt NY! skriv for info.
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet