|
|
| Dressurbilleder |
|
|
Hej, I dag har vi taget nogle billeder, som vi regner med at bruge som salgsbilleder, da Scala skal sælges. Derfor må I meget gerne komme med jeres mening om, hvilke fire billeder, der ville være bedst at bruge i en salgsannonce. Et par kommentarer eller to ville selvfølgelig heller ikke være at foragte  Nr. står over billederne 1.  2.  3.  4.  5.  6.  7.  8.  9.  Det var så det håber meget på lidt hjælp 
At falde er ingen skam, men at blive liggende. Der er ikke noget, der så skidt, at det ikke kan blive værre Dyden i midten, sagde Fanden. Han satte sig mellem to advokater.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olikujhyt |
|
|
hvor er hun smuk =D kan rigtig godt lide billede 1 og 2  held og lykke med salget =)
» LulluBullu  " I Kan Stadig Nå At Kramme Mig! " ♥ Nightwish 2007 [L]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mr. Malle.. |
|
|
1,3,7 & 8 synes jeg ville egne sig bedst til en salgsannonce..  Fin hest kan godt li du har gejlet jer op, til billederne, det giver et godt indtryk når man ser annoncen, at der er gjort noget ud af det 
>> Isabella & Mr. Malle << -Nu med ejen pony! RIGTIGE piger rider DRESSUR! -Med part på I'eren DosMil ( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LALALALAALAL |
| Forfatter:  |
Oompa |
| Dato:  |
16-03-2008 13:01 |
|
de er utrolig flotte, de billeder!     og så et springbillede hvis den kan springe bare en smule, eller et foldbillede.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja, et springbilled er oss en god idé.. Sys at det er smartest med (evt. 1 hovedbilled), 1 kropsbilled uden dækken eller saddel, 1 trav billed , 1 galopbilled + 1 springbilled. Man ka vælge i mellem hoved eller spring, jeg sys spring er bedst.. Med disse billeder synes jeg at man viser hesten bedst..
>> Isabella & Mr. Malle << -Nu med ejen pony! RIGTIGE piger rider DRESSUR! -Med part på I'eren DosMil ( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Tak, tak alle sammen ; ) Vi har desværre ikke nogle spring, men hun kan sagtens springe det gjorde hun med forrige ejer og vandt klubmesterskabet i spring 2006. Et par foldbilleder har jeg, så nu må jeg se, hvilke der er bedst. 
At falde er ingen skam, men at blive liggende. Der er ikke noget, der så skidt, at det ikke kan blive værre Dyden i midten, sagde Fanden. Han satte sig mellem to advokater.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ♥TheDreams♥ |
|
|
Jeg ville vælge disse billeder: 1: Fordi at der ser man hele hesten og bygning 3: Trav billed, bør være i annonce 7: Galop billed, bør være i annonce Det sidste billed skal være enten et ridebilled til, f.eks. spring, ellers bare dressur. Hovedbilleder mener jeg er ret uvæsentlige i salgs annoncer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalallalalaa |
| Forfatter:  |
Pirat-Lunde |
| Dato:  |
16-03-2008 14:56 |
|
Billed 1, 4 og 9 kan jeg bedst lide  Flot hest i øvrigt
© Caroline Jonassen © Også kaldet Lunde =) © Med Dizett & Suze © |Vinder af Søhøjlandets minicup dressur 2006| Stævnerytter i distrikt 12 .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg synes billede 1,2,3 og 7 er de bedste. Jeg ville helt klart også have et springbillede med. Men meget smuk pony!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Tak for hjælpen alle sammen, men Line Kopp hun er nu 163cm. høj 
At falde er ingen skam, men at blive liggende. Der er ikke noget, der så skidt, at det ikke kan blive værre Dyden i midten, sagde Fanden. Han satte sig mellem to advokater.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
16-03-2008 18:44 |
|
 (skal vaere i )  kan - hvis du ikke har andre.  bedste galop billed  og har du ikke nogle bedre trav billeder?
Josefine Søndergaard - med Dressurponyen Wild Rose og Springponyen Oeps. nu uden sukema. maaske snart med ny pony  www.josefine.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhhkjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
16-03-2008 18:46 |
|
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Josefine S. Desværre ikke nogle, der er bedre 
At falde er ingen skam, men at blive liggende. Der er ikke noget, der så skidt, at det ikke kan blive værre Dyden i midten, sagde Fanden. Han satte sig mellem to advokater.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jsæljd |
| Forfatter:  |
katrine ♥trit♥ |
| Dato:  |
16-03-2008 20:43 |
|
1,2,5.6 jeg syndes du har fået taget et par rigtig flotte billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|