Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 HJÆLP til skadet hår? hvad gør jeg?
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 12:21

hey ducks = D


først! tak for en rigtig god og hyggelig dag i herning i går, det var super nice at møde jer alle sammen ;D <3


men jeg har et problem! jeg har købt extensions nu, så skal til at glatte mit hår lidt mere. for altså, det er ret glet i forvejen, men har meget fald i mit hår, og det "bølger" nede u bunden. og det ser jo ikke så godt ud (:

men sagen er den, at mit hår tager virkelig(!!) meget skade når jeg glatter det. bare jeg har glattet det et par gange efer en klipning, begynder det at spalte. og når jeg siger spalte, mener jeg spalte så meget, at enderne går fra hinanden. det var også grunden til, at jeg for et par måneder siden var nødt til at få klippet 20 cm af! :( og det skal IKKE ske igen!


men ænder!

hvad kan jeg bruge i mit hår, der gør at man kan glatte det, uden at det spalter?

det må gerne koste lidt, men helst ikke 500 kr vel? ;D

er bare desperat!!!


så altså, alt fra shampoo til hårkur, creme, andre produkter etc.


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 edtrfguhyi
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 12:26

jeg bruger sådan et produkt fra "Jaz", tror jeg han hedder. Du kan købe de i Århus i hvert fald. Der er sygo mange urter i så det plejer håret, og så duer det også når du skal glatte håret, fordi det forhindrer varme eller hvad man siger. Det er rigtig godt :D


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg elsker dig Lasse. <333
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 12:27


Da jeg var til frisør,
fik jeg at vide at jeg skulle bruge noget fugtighedsagtigt noget,
og at det bedste til en billig pris,
var det fra STUDIO - sådan en lyserød flaske,
der er beregnet til at putte i håret, inden man glatter det.
Siden har mit hår ikke spaltet når jeg har glattet det.

- Virkelig effektivt.

»Lasse's Chelle«

¬ Nu uden Vestergaards in-zeit,

Tico, Calypso & Tulle !

Linka R.I.P

Jeg står ved mine meninger!

Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask,

så vi kan være sammen forevigt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 12:31

Jeg har købt sådan noget hårspray halløj hos en frisør. Det gør at ens hår ikke bliver ødelagt af varmen. (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 etghsedfgvd
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 12:32

Hvilke butikker kan man købe det i, og til hvilken pris ca? (:


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 12:35

Mit hedder noget med Flatliner OSIS +. Og er af mærket Schwartzkopf, det kan købes ved de fleste frisører vil jeg tro. (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg elsker dig Lasse. <333
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 12:39



Studio - kan købes div. steder. Bla. i føtex, bilka osv.
Jeg mener jeg giver 30 kr. for sådan en tube.

»Lasse's Chelle«

¬ Nu uden Vestergaards in-zeit,

Tico, Calypso & Tulle !

Linka R.I.P

Jeg står ved mine meninger!

Lasse, jeg ved lægerne kan gøre dig rask,

så vi kan være sammen forevigt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 12:40

Hov glemte lige at skrive pris, men jeg mener den koster omkring 120 kr.?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mr. Malle..
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 12:49

et produkt fra Wella er rigtig godt! Det beskytter håret, og samler nærmest enderne så det bliver 100% glattet/ krøllet..

Men sprayer det vbare i tørt/fugtigt hår, og går i gang!

Man kan bla. få det hos frisør Garbo i Roskilde.. Tror bare du skal finde en Wella forhandler i dit område..

Det koster ca. 125-145,-





>> Isabella & Mr. Malle <<

-Nu med ejen pony!

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

-Med part på I'eren DosMil

( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )

0
0
Svar på denne tråd
 
 <hehehe
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 14:04

Problemet kan lige så godt ligge i dit glattejern. Jeg havde også problemer med mit hår da jeg brugte et skod-jern, men da jeg så fik fat i et HH Simonsen kom der sgu andre boller på suppen.. så måske er produkter ikke nok



karen

hell for everyone!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 14:15

LAde være med at få det farvet og klippet :i


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

part søges til 7 årig dv hoppe, 3500, 162 cm. du er mindst 16 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 kgfkfhyh
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 15:25

Sascha: det har sguda ikke noget at gøre med det? mit ville også blive spaltet hvis ikke det var farvet?


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 16:52

der er ikke andet at sige end: dårligt glattejern - dårligt hår ;-)






TRINE BLOCH AGER
Nu med Pop :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 jskdie
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 18:47

jeg bruger loreal studio hotstraight det blød gøre også dit hår:D


Katrine

(KATARIN:D)

0
0
Svar på denne tråd
 
 fhfghjmcbhm
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 18:53

JEg har selv sådan noget lyserødt noget kan ikke lige huske hvad det hedder og det fik jeg anbefalet gennem en frisør og det funker bare super godt jeg har også tendens til spaltet hår men efter jeg begyndte at bruge det er detr bare blever rigtig "blødt" og "sundt" igen ;D


spørg evt. frisør



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 20:28

bruger også det der lyerøde studie Hairstraightning dimmer xD
men har også noget spray sådan noget blåt noget, det er meget nemmere, og så er Hårkur altså vejen frem xD


'Lukas&Line'

årh Lukas, du er min øjesten! <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 20:43

Jeg bruger l´oréal paris Studio hotstraight (Straightening Cream) - lyserød flaske, som jeg køber i matas for 50 kr.
Men jeg mener at man kan få dem billigere andre steder, fx aktiv super Hvor jeg køber næste gang! :P


- Meget godt produkt Både til føntørring og fladning af hår



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 20:59

Det ved jeg godt, det er var bare for at minde dig om, at jeg godt kan lide dit lyse hår :D


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

part søges til 7 årig dv hoppe, 3500, 162 cm. du er mindst 16 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 21:09

Og når jeg siger spalte, mener jeg spalte så meget, at enderne går fra hinanden.


Når håret går fra hinanden i enderne = at håret spalter.

Hvad troede du ellers?



Med væmli' hilsen Aja


- som har en profil på røvhatte-nettet!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bruger...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 22:33

Bruger også l´oréal paris Studio hotstraight, det sys jeg er godt. Fik faktisk at vide af min frisør, at hvis glattede sit hår, uden at bruge noget til at beskytte håret, var det faktisk som hvis du lagde din hånd på en kogeplade... Det så skadeligt ved håret.. Og husk lige, det jo faktisk ikke kun ved glatning, men også hvis man føntørrer, det jo også varmt, og hårdt ved håret...


www.bf-foto.dk


Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o,


Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB)

© Se min elskede hest Tango i min præ. ©

© Savner Tessa. :{( Elskede hende SÅ højt. ©

0
0
Svar på denne tråd
 
 seks tegn
Forfatter: 
Dato:  17-03-2008 09:42

Hmm silkedråber? Det kan man få hos frisøren, virker vidst ret godt :)



Mvh.Dums<3

Giv aldrig op, det er kampen værd.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  17-03-2008 09:54

Først skal du nok overveje om dit glattejern er godt nok. Det skal være med keramiske plader og have en temperatur på 200 grader (haha, nu lyder det som bageopskrift :P).


Jeg bruger Stuhr Serum både når jeg føner og glatter mit hår - generelt bare hver gang jeg har vasket hår. Siden jeg begyndte på det lige efter jul, er mit hår holdt op med at spalte. Det var det ellers meget slem til inden, men nu er det bare super :)





MASSER AF LÆKKERT RIDEUDSTYR SÆLGES

- se præs.

- meget snart uden kamelen

0
0
Svar på denne tråd
 
 thsdexgfc
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 19:33

Aja - der er nogle der siiger at deres hår er "ihh og åhh" så spaltet, men når man så kigger efter, er enderne bare slidte, ikke spaltede. Så det var skam bare for at pointere :)


Jeg var i Føtex i dag og købte det der fra Studio til 50 kr. ;D så nu håber jeg mit hår får det godt igen d: Tak for rådene alle sammen!


Sascha: haha, jamen det veeed jeg jo godt. Men jeg blev ligesom træt af det. ;) Det er du nok også af din hårfarve om tre år :)


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 p.p.p.p
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 20:18

Min frisør siger man kan bruge sådan nogle silikone ( staves) dråber til håret, men ved ikke om det passer, eller hvad det koster..

- Har opgivet at gøre noget ved mit hår !


Med venlig hilsen

Bianca

se mine ponyer på

www.rawasport.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  18-03-2008 21:48

NAAAAAAAARJ aldrig


» Sascha & Nathalie <3

hvis din hest var en hund - ville den så logre når du kom?

lewis saskibard & freulin nybo efterlyses!

part søges til 7 årig dv hoppe, 3500, 162 cm. du er mindst 16 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  19-03-2008 19:57

Jeg er rigtig glad for KMS california produkter.



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - BL.A. 3 SPRINGSADLER!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 10:11

Julie Kronborg: OK!



Med væmli' hilsen Aja


- som har en profil på røvhatte-nettet!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Heat Protection
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 14:14

Din frisør ved helt klart hvad der er godt for dit hår - du kommer sikkert op over de 200 kroner, men jeg tror det virker.

Jeg ved, at man kan købe forskellige produkter med "heat protection", dvs. produktor der beskytter håret mod varmen.


Selv bruger jeg sådan noget K-pak (ja, det hedder det ) fra Joico. Det er mod øddelagt hår, som jeg fik efter en farvning. Det er er rigtig godt, men jeg ved ikke om det beskytter mod varme.



... sagde Yamit. :)


"Den lille båd drev blidt hen over søen præcis på den måde, som en bowlingkugle ikke ville gøre"



0
0
Svar på denne tråd
 
 regsef
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 14:33

Sascha: jeg elskede også mit hår da jeg var 13, okay? ;D


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 'overskrift'
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 18:24

Hvordan bruger man det der Studio noget?


» ANNE..
- Jeg aner ikke, hvordan min signatur skal se ud :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalallalal
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 19:44

ved 'min' frisør kan man købe noget shampoo der gjorde håret glat istedet for fladjern... ved ikk om det virker men... =)



Skrev:

Malle

med superdyret Bonnie!

gør livet til en fest, rid LILLE hest

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider