Igår havde jeg Lige Sasha lidt oppe på banen og longere hende, og så fik hun lov til at løbe lidt bagefter. Hun plejer altid at have den mest nederen trav, og det var da også den hun lagde ud med, men ligepludselig hidsede hun sig op over et eller andet, og så skal jeg love for den lille dame kunne spadsere som hun aldrig har gjort før. I forhold til andre ponyer ikke noget vildt, men i forhold til hvad hun plejer var det temmelig sejt 
Som nogen måske husker lavede jeg tidligere et indlæg med, at hun hidsede sig meget op til stævner, og der var nogle der kom med lidt råd. Nogle af dem prøvede jeg at bruge, specielt med at give mig ekstrem god tid til at sadle op, og trække hende rundt på stævnepladsen. Og for første gang i hele verdenshistorien, oplevede jeg at have en lidt doven hest på opvarmningen = styrbar og lydig hest på banen. Utrolig dejligt. Jeg fik 63 procent i lc2 og 61 procent i lb2. Så det var fint.
Udover det var jeg ugen før til et springstævne. Skulle starte lb (80 cm) ude på min rideklub. Jeg vandt lc første gang jeg startede den, og blev derfor udklasseret. Problemet var bare at jeg blev disket efterfølgende hver gang i lb. Virkelig nederen. Men sørme om ponyen ikke bare var vildt sød, og jeg red to fejlfrie runder og fik en anden plads? Vartotal lykkelig 
Nå, lidt billeder fra igår, de er taget med mobil, derfor skodkvaliteten.

<3

Nogen kalder mig giraffen. Jeg kan ikke se ligheden..

Nårh <3

Hun løber altid sådan ind foran mig, sådan rigtig; Nårh, tør du komme an?

Bemærk lige traven q:

Vi hilser lige på Maja d:

og aller sødeste Tyson 

Desuden, er hun meget for tyk? q:
Jeg skal have hende med på efterskole her til august, og jeg aner bare virkelig ikke hvad jeg skal gøre når jeg kommer hjem. Jeg er fyldt 16 i år, så det er mit sidste ponyår. Problemet er bare, at jeg ikke kan klare at gå af med hende, for så skal hun ind og gå rideskolem og den tanke kan jeg bare ikke bære
<3
Nå, lig en kommentar, det har taget 100 år q:
Psst, har desuden en dressursadel til salg, kig på præs..