Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nu med Ejen Pony!
Forfatter: 
Dato:  15-03-2008 19:19

Jaeh! Har nu endelig fået lov til at få min EJEN pony af mine forældre! Får ham i konfirmationsgave, og som en del af festen..


Har haft ham i 1 uge nu, og det går bare super med ham! Han skal bruges til dressur + måske en lille smule spring hvis jeg tør .


Så nu er det sidste måned med min skønne halvpart Dos Mil

-Ham kommer jeg til at savne rigtig meget!


Men tilgengæld er der en god tid i møde med Mr. Malle som min pony hedder!

(hedder rigtig John , men tidl. ejer døbte ham om, hvilket jeg er RIGTIG glad for! )


Billeder kommer senere, da jeg ikk har dem på min com.. Men de er taget, skal bare ta mig sammen til at lægge dem ind :)





>> Isabella & Mr. Malle <<

-Nu med ejen pony!

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

-Med part på I'eren DosMil

( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-03-2008 19:25

tillykke med ham


- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 'overskrift'
Forfatter: 
Dato:  15-03-2008 20:05

Ej hvor dejligt

Tillykke med ham :b

Får vi ikke nogle billeder så?


» ANNE..
- Jeg aner ikke, hvordan min signatur skal se ud :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  15-03-2008 21:17

Eej, tillykke ;D

Hvor høj er han?
glæder mig til at se billeder (:


x Nina x

We where the

special two <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mr. Malle..
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 08:51

Taark alle sammen ;D

Han er 148 :D

Billeder kommer idag ;D





>> Isabella & Mr. Malle <<

-Nu med ejen pony!

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

-Med part på I'eren DosMil

( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )

0
0
Svar på denne tråd
 
 !!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 11:42

Mange gange tillykke fra mig :D:D:D:D:D <3

Hvor er du bare heldig xD <3


Glæder mig til billeder af Mallemussen;D <3


Saavner diq Prins )': <3


- Godt vi snart skal ses, D <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mr. Malle..
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 12:10

Tigeren: Taark, der kommer billeder om lidt, skal bare oprette et inlæg :D





>> Isabella & Mr. Malle <<

-Nu med ejen pony!

RIGTIGE piger rider DRESSUR!

-Med part på I'eren DosMil

( Tildligere Chirsto ♥Chrissen♥ )

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider