Jaeh! Har nu endelig fået lov til at få min EJEN pony af mine forældre! Får ham i konfirmationsgave, og som en del af festen..
Har haft ham i 1 uge nu, og det går bare super med ham! Han skal bruges til dressur + måske en lille smule spring hvis jeg tør
.
Så nu er det sidste måned med min skønne halvpart Dos Mil 
-Ham kommer jeg til at savne rigtig meget!
Men tilgengæld er der en god tid i møde med Mr. Malle som min pony hedder!
(hedder rigtig John
, men tidl. ejer døbte ham om, hvilket jeg er RIGTIG glad for!
)
Billeder kommer senere, da jeg ikk har dem på min com.. Men de er taget, skal bare ta mig sammen til at lægge dem ind 